Onko outoa että nuorimies haluiaisi löytää paljon vanhemman naisen seksikumppaniksi?

Anonyymi-ap

Jostain syystä kiinnostaisi kovasti päästö harrastamaan seksiä vanhemman ja määrätietoisen naisen kanssa onko muilla ollu vastaavia ajatuksia ja aloittajan ikä 22v

17

738

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 50v nuorekas nainen. Minusta kiinnostuvat usein nuoret miehet.
      Aika usein parikymppinen tahtoo myös n. 30--vuotiaan.

      • Anonyymi

        Onko se ollu sinusta mukava huomata että nuuoria kiinnostaa? Ja tuntuuko se enempi semmoiselta ikäkausiilmiöltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se ollu sinusta mukava huomata että nuuoria kiinnostaa? Ja tuntuuko se enempi semmoiselta ikäkausiilmiöltä

        Mikäs siinä. Ehkä tuntuu.


      • Anonyymi

        Olemme pari N 55 M 66v yhdessä oltu kohta 30 vuotta. Vaimolla 10 vuotta sitten ollut muutama eroottinen hieronta ja lisukkeet. Itse olen aisuri luonteeltani, ikäni ja sairuteni myötä miehisyys lopahtanut. Vaimo hyvässä kunnossa käy salilla säännöllisesti, puheissa ystävien kanssa ihailee nuorepia reenattuja miehiä. Suunnitellut jokun aikaa jos löytäis luotettavan miehen, pyytäisin iskee vaimoni joka elää puutteessa. Uskoisin tosi helppo nakki, sais vaki panon jota toivonkin. Kanta Hämeessä kun löytyis salilla käyvä mies joka olisi valmis tälläiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme pari N 55 M 66v yhdessä oltu kohta 30 vuotta. Vaimolla 10 vuotta sitten ollut muutama eroottinen hieronta ja lisukkeet. Itse olen aisuri luonteeltani, ikäni ja sairuteni myötä miehisyys lopahtanut. Vaimo hyvässä kunnossa käy salilla säännöllisesti, puheissa ystävien kanssa ihailee nuorepia reenattuja miehiä. Suunnitellut jokun aikaa jos löytäis luotettavan miehen, pyytäisin iskee vaimoni joka elää puutteessa. Uskoisin tosi helppo nakki, sais vaki panon jota toivonkin. Kanta Hämeessä kun löytyis salilla käyvä mies joka olisi valmis tälläiseen.

        Varmasti löytyy useempikin mies salilta, todennäköisesti kattelleet sillä silmällä. Sali kulttuuriin kuuluu jokainen saa reenata rauhassa. Lupa iskee varattu joka puuttees toimis takuulla. T. Reenari 37v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti löytyy useempikin mies salilta, todennäköisesti kattelleet sillä silmällä. Sali kulttuuriin kuuluu jokainen saa reenata rauhassa. Lupa iskee varattu joka puuttees toimis takuulla. T. Reenari 37v

        Mikäs parempi paikka, vaimollakin tiukat reeni vaatteet näkee joka kurvin. Ainut ettei muut kiinnitä liiaksi huomiota, juorut lähtee nopsaan liikkeelle. Ystävystyä saakin kuuluu asiaan salillakin, sitten salin ulkopuolella tavatahan voi kaksistaan. Kesäisenä iltana luonnossa yhtyminen monen mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs parempi paikka, vaimollakin tiukat reeni vaatteet näkee joka kurvin. Ainut ettei muut kiinnitä liiaksi huomiota, juorut lähtee nopsaan liikkeelle. Ystävystyä saakin kuuluu asiaan salillakin, sitten salin ulkopuolella tavatahan voi kaksistaan. Kesäisenä iltana luonnossa yhtyminen monen mieleen.

        Ehkäisy varmaan kunnossa vaimollas sais paljaalla naida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäisy varmaan kunnossa vaimollas sais paljaalla naida.

        On kyllä kunnossa ei koskaan tykännyt kumeista yhdessä olon aikana. Pakko sanoa todella hyvä pantava, tykkää aidosti kalusta myös antaa hyvää suuseksiä kalulle.


    • Anonyymi

      Ei siinä mitään outoa ole jos vanhemmat ja kokeneemmat naiset kiinnostaa. Parasta seksiä saa vanhemmilta naisilta.

    • Anonyymi

      Niin pitkään mietit itseäsi paljon vanhempaa kun omaikäinen nainen itse tekee aloitteen. Terveisin asian kokenut mies.

    • Anonyymi

      Minusta se on tosi outoa. Näin ajattelee vanhempi nainen.

      • Anonyymi

        En minäkään lähde liian nuorien kanssa, mutta onhan joskus katsonut itsekin paljon vanhempia miehiä.
        N50v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään lähde liian nuorien kanssa, mutta onhan joskus katsonut itsekin paljon vanhempia miehiä.
        N50v.

        Kirjoita minulle m54v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita minulle m54v

        Hmmm... tapasin juuri toisen m54:n, mutta kukaan ei ole luvannut kenellekään mitään.
        Katsellaan.


    • Anonyymi

      Seurustelin viisi vuotta vanhemman naisen kanssa yli kymmenen vuotta. Viikonloppuisin harrastimme seksiä viidestä kahdeksaan kertaa, suuseksiä, paneskelua eri paikoissa, sanomista, nainen sai joskus vierastakin, hänellä on mehukas kaunis vulva ja pysyy timmi kunnossa kun saa mitä haluaa. Nyt nainen on kohta 70 v mutta kuulin että kehrää ja lipittä kermaa kuin kissa.

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe