Onko sulla jo tunteet viilennyt mies?

Anonyymi-ap

Niin, oletan että niitä oli sullakin, mutta onko nyt jo ohi?

39

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän tätä minulta kysytty, mutta ei ne varmaan kokonaan ole pois menneet.

• Anonyymi

On. Kunhan jännite säilyy.

• Anonyymi

Miten voi säilyä, jos tunteet on viilennyt? En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi säilyä, jos tunteet on viilennyt? En ymmärrä.

Kerropa se. On kylmä ja lämminverisiä. Lämminverisillä tunteiden ailahtelut aiheuttaa sekoilua. Kylmäverisistä taas ei aisti välttämättä muuta kuin kiinnostuksen.

Pidä sitä virtana.

Sitten on taas jännite. Se joko säilyy tai ei. Jännitteellä pystyy pelaamaan taas virtaa eri tavalla. Justiinsa itsekin opettelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa se. On kylmä ja lämminverisiä. Lämminverisillä tunteiden ailahtelut aiheuttaa sekoilua. Kylmäverisistä taas ei aisti välttämättä muuta kuin kiinnostuksen.

Pidä sitä virtana.

Sitten on taas jännite. Se joko säilyy tai ei. Jännitteellä pystyy pelaamaan taas virtaa eri tavalla. Justiinsa itsekin opettelen.

🙄🙄🙄 aa, nyt ymmärrän mitä teet. Aika loukkaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pallot tuli sivusta, ei aloittajalta eikä siis tuolta kysyjältäkään. Minä en ymmärtänyt tuosta mitään enkä suostu että mun suulla niin väitettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitä ole. Naistenlehdet opettaa vääränlaisia negaatioita miehistä. Jos kaikki on pelkkää alkuräjähdystä, mitä täältä jää jäljelle. Se on kaaos-teoriaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitä ole. Naistenlehdet opettaa vääränlaisia negaatioita miehistä. Jos kaikki on pelkkää alkuräjähdystä, mitä täältä jää jäljelle. Se on kaaos-teoriaa.

Sieltä naisen kaaoksesta pitää muovailla asioita. Te ootte vain puolittaisia ilman miestä. You know? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä lue naistenlehtiä. Tuo on puhdasta pelaamista mitä harrastat. Loukkaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä naisen kaaoksesta pitää muovailla asioita. Te ootte vain puolittaisia ilman miestä. You know? :)

Nämä on sivusta kaikki. Saatte koko palstan kaverukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä lue naistenlehtiä. Tuo on puhdasta pelaamista mitä harrastat. Loukkaavaa.

Tunteella vai logiikalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemman on lihaksia. Itku on "vain" hikeä siinä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemman on lihaksia. Itku on "vain" hikeä siinä tapauksessa.

Kirjoittelet yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet yksin.

En myönnä. Nostan älykkyysosamäärää.

Niin,

ja kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myönnä. Nostan älykkyysosamäärää.

Niin,

ja kiitos.

Mitään hajua miten paljon neroja Pietari kasvattaa? Ja Suomi on tämän palstan varassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään hajua miten paljon neroja Pietari kasvattaa? Ja Suomi on tämän palstan varassa...

Venäläiset ei ikinä ostanut huijauspuolta markkinataloudesta. Itse ne sen keksi meidän vaivaksi. Syöttävät kyllä mielellään kyseistä ilmiötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmana ole, tämä on ihan vaan keskustelupalsta eikä mikään operaatiokeskus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet yksin.

Terävä havainto- mies todellakin kirjoittelee tätä päättymätöntä proosaa yksin

• Joo, kyllä tässä nyt niin kävi. Mut kato kun mikään ei viilentynyt ku mitään ei ollukkaan. Tykkääminen on eriasia kun rakastaminen.. Pösilö

• Anonyymi

Hyvin sanottu, mutta ei sitä usko kukaan jos niin sanoisin mutta muuta en voisi toivoakkaan

• Anonyymi

täällä ei ole viilentynyt mihinkään, ei edelleenkään. istuvat kuin tatti. voit yrittää lyödä vasten tunteitani ja minua, mutta et saa häädettyä niitä sillä tavalla pois. ne on mun omaisuutta ne tunteet ja ne saa toistaiseksi olla minussa. oon pahoillani, kun olen loukannut sinua. anteeksi.

• Anonyymi

Valitettavasti en pysty siihen kanssasi kaiken sen jälkeen ja sitä ennen. Olen eri maailmasta. Sinä kyllä pärjäät ja saat mitä haet. T. M

• Anonyymi

mutta kaikkea ei voi jättää näinkään. on asioita, jotka on selvitettävä. siihen oon pyytäny sua jo monta kertaa. liittyy tileihin. somessa kuin muualla.

• Anonyymi

Aloitus ei liity sinuun eikä tuohon ystävääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei liity sinuun eikä tuohon ystävääsi.

mihin ystävääni???? kehen????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta kaikkea ei voi jättää näinkään. on asioita, jotka on selvitettävä. siihen oon pyytäny sua jo monta kertaa. liittyy tileihin. somessa kuin muualla.

nää ois ollu selvitettävä, kun tulee pakollisesti eteen jo aamulla. no, selvittäköön sitten muut näitä, kun en saa vastausta täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mihin ystävääni???? kehen????

Joka tunkee höpöttämään ja vastailemaan sanomatta ettei ole edellinen. Höpisijöitä olette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nää ois ollu selvitettävä, kun tulee pakollisesti eteen jo aamulla. no, selvittäköön sitten muut näitä, kun en saa vastausta täältä.

Ei liity aloitukseen en edes harrasta mitään vtun facubookkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity aloitukseen en edes harrasta mitään vtun facubookkeja.

heko ei mee ihan läpi tää juttu näine hyvineen. ei vaan mee. tässä on paljon enemmänkin taustalla, niin ei vain mene ihan heittämällä ohi tämä asia. vakava asia kyseessä. monta. eli ei varmana jää tähän, kun en sitten voi enää pysäyttääkään ja selvitettävä on joka tapauksessa, koska se mun tietoturva-asia plus muut. eihän se vaan jää tällä tavalla auki, koska se kuitenkin menee selvitykseen koko höskä. oon yhteydessä tätä kautta sit, kun tiedän enemmän tai joku on jotain muuta kautta, jos en minä. ehkei mun pidäkään itse olla, koska mähän en tee muuta kuin vain ootan, että asia selvitetään. ei ollut hyvä ratkaisu jättää avoimeksi tätä

• Vaikkei rakkauden tunteita enää olisi, sillä ei ole väliä sillä olen edelleen kiitollinen sinulle ja se lämmittää sydäntäni, ja sen haluan jakaa kanssasi. Sillä minulle rakkaus on vain silmien päälle punoutuva harso, joka estää minua näkemästä aitoa sinua.

• Anonyymi

Ei ole ja oletat oikein. Ei ohi sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan ovat muuttaneet muotoaan. Tunteeni käyvät kokoajan matalalla kierroksella taustalla. Ne muistuttavat mutta eivät raiteilta vievällä tavalla, vaan kuin matalalla murahtelulla. Hassu juttu, edelleen tunnelukossa ja edelleen tunteet elossa. Ei pakkia, ei etenemistä. Pitkä pause. Toisaalta tyhjänpäiväinen vastaus. Kuin hänelle.

• Anonyymi

Kuulostaa pahimmalta mahdolliselta vaihtoehdolta. Ei omaa kokemusta tosin.

• Anonyymi

Ihan hyvä vastaus. Kivasti ainakin kirjoitettu.

• Anonyymi

Ei tunteet ole viilenneet, ne roihuaa samalle H naiselle edelleen. Tv. K-mies

• Anonyymi

Ihanista ihanin K mies. Rakastan sinua K miestä.

• Anonyymi

En harrasta hautomista.

• Anonyymi

Ei ole viilenneet. En usko, että ne koskaan viilenisivät täysin pois. Pinnan alla kytee kipinä.

• Anonyymi

On viileet koko ajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8580
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2449
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2251
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1995
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1390
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1147
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe