Lavanostin Expoon on tullut tunkua, niin esillelaittajien kuin kilpailijoidenkin puolelta, joten on tullut kenties aika kääntää kokonaan uusi sivu työkoneiden historiassa.
Alunperin saksilavojen sm-kilpailuun oli tarkoitus ottaa 15 kuljettajaa ja ajattaa koko kilpailu läpi kolminkertaisella karsintakaaviolla sekä Last chance- ja B-finaalilla, kilpailun päättyessä A-finaaliin jossa ratkaistaan Suomen Mestaruus. Mutta, kuitenkin. Meillä on jo nyt reilusti yli kaksikymmentä halukasta Kilpakoneluokkaan ja lisäksi faksi raksuttaa jatkuvasti kyselyjä classic- ja urheilukone-luokista.
IBS-liiton maailmanmestari Gene Pukall selvittelee oikeudessa mahdollisuuksiaan osallistua sm-finaaliin.
LAVANOSTIN EXPO
Anonyymi-ap
3
310
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tilanne nyt?
- Anonyymi
Tällä hetkellä faksi tukossa mutta Gene sai starttiluvan Saksan liitolta. Ja liittokanslerilta.
Monni mahdollisesti urheilukoneissa mukana, käsihallintalaitteet kielletty pääluokassa.
Simo Iso-Maston keilapaita nostetaan hallin kattoon tilaisuuden aluksi, poikkeuksellisen pitkä viiden minuutin hiljaisuus Simon muistolle. Hiljaisuuden rikkojille tunti turpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066