Käännetään vähän paskaa.

Anonyymi-ap

No minne ne Hyryn örkki-kommarit nyt katos, ovat olleet öyhöttämässä koko ajan miten metsät entistetään (sosialisoidaan) taitaa omassa eläkelläisköörissä tosiaan nyt "vituttaa kuin pientä eläintä" tunnelmat. Jos on joku muu tunnelma on se merkki vakavasta harhaisuudesta. 😜

10

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatto se pahin into nyt laantua niin metsän , turpeen kuin ilmastonkin suhteen. Kansalaiset on puhunut.
      Luulen että Suomen omavaraisuus tulee kunniaan , saivat vaan paljon pahaa aikaan esim. Turvetuotannossa.

      Eikä tämä tarkoita sitä että eikö pitäisi luontoa suojella , kyllä, mutta järkevällä aikataululla eikä hössöttää. Tavoitteet sinne 2050 ja siitä eteenpäin.
      Ajallisesti sekin on kova tavoite. Ei ne tapahdu tuosta vain sormia napsauttamalla.
      Toivottavasti Orpo ymmärtää realiteetit eikä mene hössötykseen mukaan, . Ajattelee liberaali persu.

    • Anonyymi

      Kun Nante oli armeijassa, komppaniassa alkoi kova vatsatautiepidemia. Kaikilta otettiin virtsa- ja ulostenäytteet.
      Sairaalan siivooja pudotti vahingossa yhden virtsapullon, joka särkyi. Säikähtäneenä siivooja haki uuden pullon, kusaisi siihen ja merkkasi samat merkinnät kuin oli särkyneessä pullossa.
      Tovin kuluttua Nante kutsuttiin vääpelin toimistoon:
      -Nante perkele, tehän olette raskaana, karjui vääpeli
      Nante kalpeni:
      -Niinhän minä sitä majurillekin yritin sanoa, että tästä ei kyllä hyvä seuraa, vastasi Nante

    • Anonyymi

      Se tämä nantte on erittäin lapsellinen tae sitten henkisesti vammautunut Polonen hoetoon pitäisi mennä

    • Anonyymi

      Nante on hyrynsalmelaisuuden syvä ilmentymä, eräänlainen elämää ja sen ilmiöitä sivusta seuraavan kommentaattorin alter ego. Ihan hauska!

      • Anonyymi

        Ei hyrynsalmella noin tyhmiä ole tai ne on jo hoijossa.
        Jokaiseen ketjuun yrittää tuota samaa sontaa sotkea, Ällö.


    • Anonyymi

      No sontaa tämä on koko ketjun kirjoitus , kun lukee näitä.

      • Anonyymi

        Ei kaikki paljon on sontaa, mutta on myös asiaa


    • Anonyymi

      Onko avohuollon potilaat päässeet taas vauhtiin , muistakaa ottaa lääkkeenne!!!!

    • Anonyymi

      Ensitilassa Nantella on lääkitys unohtunut!!

      • Anonyymi

        Urpelo ei osaa tai tajua edes levyä vaihtaa vaan tuota PA...AA suoltanut varmaan kymmenen vuotta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe