GlansPower Halkaisukone 7 t LS7T-52 , pari vuotta vanha, ei käytetty juuri lainkaan.
Kun mäntä alkaa lähetä vaakasuuntaisessa liikkeessään loppukohtaa, koneen ääni muuttuu omituiseksi kihinäksi. Kyllä se jaksaa painaa halon kahtia, mutta jos halko on lyhyt palikka, kone alkaa pitää tuota outoa ääntä, vaikka palikka olisi niin mitätönkin, että sen halkaisuun tuskin juuri voimaa tarvitsee. Öljyn vähyyskö? Uutena tarkastin öljymäärän ja tosiaan käyttöä ei ole juurikaan ollut. Arvaisiko vain lisätä hieman hydrauliöljyä sieltä rungon päästä, ei huvittaisi nyt alkaa kiskomaan laitetta pystyasentoon ja katsomaan öjymäärää, kun tarve käytölle on nyt. Ilmaruuvi on ollut auki käytettäessä, kuten pitääkin, siitä reiästä voisi lirauttaa öljyäkin laitteen ollessa vaaka-asennossa.
https://www.kone-glans.fi/halkaisukoneet-ja-klapisirkelit/glanspower-halkaisukone-7-t-ls7t-52-jalusta/
Sähköinen halkomakone
Anonyymi-ap
1
753
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184