Marasonni!!

Anonyymi-ap

41

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hävettää , ei lapsille roolimalli.

      • Anonyymi

        Miksi muka ei olisi?Kolmannen kerran kysymys,sillä kaksi edellistä poistettiin.Miksi ihmeessä?


      • Anonyymi

        Meidän poika kertoo kyllä fanittavansa marasonnia. Etenkin tiktokissa


    • Anonyymi

      Tää on loistava! Hyvä TE TEKIJÄ porukka!

      • Anonyymi

        Huippujuttu, näillä saadaan harrastija lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huippujuttu, näillä saadaan harrastija lisää.

        Valtteri ja Martti antoivat todella fiksun kuvan judokoista videolla. En yhtään ihmettelisi jos pienen lapsen vanhempi haluaisi oman lapsensa videon jälkeen lajin pariin! Pitäkää huoli että ette kirjoita täällä älyttömyyksiänne ja vanhemmat luule että judokat ovat sellaisia kuin tällä palstalla.


      • Anonyymi

        Muuten varmaan ok. mutta kaksi tosi huonon tekniikan omaavaa judokaa, hirveä myötähäpeä 😰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten varmaan ok. mutta kaksi tosi huonon tekniikan omaavaa judokaa, hirveä myötähäpeä 😰

        Tuutko laittaa mulle messengerissä viestiä miten korjaan mun tekniikkaa? Sulta taitais löytyä hyviä vinkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten varmaan ok. mutta kaksi tosi huonon tekniikan omaavaa judokaa, hirveä myötähäpeä 😰

        Ottelun/kilpailun lopputulos ratkaisee, ei tekninen taso somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten varmaan ok. mutta kaksi tosi huonon tekniikan omaavaa judokaa, hirveä myötähäpeä 😰

        Tässä kulminoituu se, miksi tätä suolisaittia ei kannata hirveän tosissaan ottaa. Aina nämä samat Kalevit, joiden kirjoitusasu paljastaa jo tietynlaisen… No jätän sanomatta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten varmaan ok. mutta kaksi tosi huonon tekniikan omaavaa judokaa, hirveä myötähäpeä 😰

        Sellainen 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kulminoituu se, miksi tätä suolisaittia ei kannata hirveän tosissaan ottaa. Aina nämä samat Kalevit, joiden kirjoitusasu paljastaa jo tietynlaisen… No jätän sanomatta :D

        Täällä on paljon myös asiallista ja osuu oikeaan, joten kun muutama vähän huonompi , niin kaikki. Niinpä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on paljon myös asiallista ja osuu oikeaan, joten kun muutama vähän huonompi , niin kaikki. Niinpä....

        Mä olen Suomi judon messias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen Suomi judon messias.

        Oss!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen Suomi judon messias.

        Poikani palautan sinut ylihuomenna maan pinnalle. Mutta vietetään nyt viikonloppu ensiksi…


    • Anonyymi

      No ei todellakaan saada

    • Anonyymi

      Mylleri oli kyllä myös todella hyvä.

    • Anonyymi

      Kaksi vuorokautta, yli 44 000 katselukertaa - näkyvyyttä kerrakseen. Hyvä Jesse ja jätkät.

      • Anonyymi

        Tätä kanavaa lukevat boomerit eivät ehkä ymmärrä, mutta etenkin nuorten keskuudessa tuo video saa enemmän huomiota kuin iso juttu Hesarissa tai Urheiluruudussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kanavaa lukevat boomerit eivät ehkä ymmärrä, mutta etenkin nuorten keskuudessa tuo video saa enemmän huomiota kuin iso juttu Hesarissa tai Urheiluruudussa.

        Täyttä kuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kanavaa lukevat boomerit eivät ehkä ymmärrä, mutta etenkin nuorten keskuudessa tuo video saa enemmän huomiota kuin iso juttu Hesarissa tai Urheiluruudussa.

        Nuoret ( 12-20 v) katsoo videoita, eivät vie lapsiaan harrastuksiin, siinä iso ero....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret ( 12-20 v) katsoo videoita, eivät vie lapsiaan harrastuksiin, siinä iso ero....

        Voivat näyttää vanhemmilleen ja kertoa "tallainen kiinnostaisi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivat näyttää vanhemmilleen ja kertoa "tallainen kiinnostaisi"

        Toivotaan toivotaan


    • Anonyymi

      Loistava video. Tsemii Suomen judolle ja Mardelle, ja Valtsulle.

      • Anonyymi

        Nää keskellä yötä gloganit on kyllä parhaita....


      • Anonyymi

        Martti eikö sun pitäis olla nukkumassa 1:43 eikä kehumassa täällä itteäs?


    • Anonyymi

      Hieno juttu! Tämän palstan kommentoijille ei tietenkään hyvä, kuten ei mikään muukaan, koska muutamille henkilöille vaikuttaa olevan tärkeintä yleinen negatiivisuus, mutta W*** * ***K heistä!
      Hyvää pr:ää judolle ja hienosti esiinnytty Valtteri Olin ja Martti Puumalainen! Ollaan ylpeitä teistä (paitsi nuo muutama luupää)

    • Anonyymi

      Aivan huikeata lajinedistystyötä kundit tekee!!!

      • Anonyymi

        yli 63 t katselukertaa, meneekö jopa 100t kertaa rikki. 🧮👍👍


      • Anonyymi

        Meidän seura palkkaamassa paria uutta vetäjää, ensi syksynä kurssit täynnä.
        Oho, aprillipäivä menikin jo.:)


    • Anonyymi

      Suomessa on satoja pohjoismaisen tason urheilijoita ( kamppailajit, voimistelu, uinti, hiihto, juoksu, palloilulajit), jotka reenaa määrällisesti saman verran tai hiukan enemmän. Ja käyvät töissä koko päiväisesti tai osa-aikaisesti. Toki he eivät reissaa koko ajan, vaan pystyvät keskittymään harjoitteluun. Tuo lienee nyt top teamin haaste. Koko ajan reissussa, Matkustuspäiväsi ei ole lepopäivä, mutta ei myöskään reenipäivä. Ne kaikki on pois harjoittelusta tai levosta.
      Nyt ymmärrän tuon tason heilahtelun.
      Tsemppiä, yritys on hyvä.

      • Anonyymi

        Hiukan erikoinen kommentti: oletko oikeasti sitä mieltä, ettei ns. siviilityössäkäynti rasita, että se olisi lepoa.

        Huippu-urheilijoille urheilu on ammatti, ei harrastus työn ohessa. Mikäli yhtään muistan oikein, niin kautta aikain on eri lajeissa murehdittu, ettei ole edellytyksiä treenata ammattimaisesti.

        Määrällisesti treenaaminen ei tarkoita laadullisesti hyvää treenausta. Se on syy , miksi käyvät usein ja pitkillä ulkomaan leireillä. Suomesta ei löydy montakaan kansainvälisen tason (GP/GS) judokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan erikoinen kommentti: oletko oikeasti sitä mieltä, ettei ns. siviilityössäkäynti rasita, että se olisi lepoa.

        Huippu-urheilijoille urheilu on ammatti, ei harrastus työn ohessa. Mikäli yhtään muistan oikein, niin kautta aikain on eri lajeissa murehdittu, ettei ole edellytyksiä treenata ammattimaisesti.

        Määrällisesti treenaaminen ei tarkoita laadullisesti hyvää treenausta. Se on syy , miksi käyvät usein ja pitkillä ulkomaan leireillä. Suomesta ei löydy montakaan kansainvälisen tason (GP/GS) judokaa.

        Ei löydy yhtään GP/GS tason judokaa, tulokset jo kertovat sen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy yhtään GP/GS tason judokaa, tulokset jo kertovat sen...

        No no, totuuden kertomisella saa Suomijudossa vain vihamiehiä.


    • Anonyymi

      Hyvää syntymäpäivää Marasonni! Tiedän että luet tän.

      • Anonyymi

        Kiitos! Treenatessa meni syntymäpäivä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Treenatessa meni syntymäpäivä :D

        Kirjoittaako Martti oikeesti tänne? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaako Martti oikeesti tänne? 😂

        Laitatko mesellä viestiä et minne muualle pitäs kirjottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko mesellä viestiä et minne muualle pitäs kirjottaa

        Elä pölli mun juttua. T. Martti


    • Anonyymi

      100. T. Näyttöjä. Kun Suomessa puhutaan judosta, puhutaan Martti Puumalaisesta.

      • Anonyymi

        Hörönaurua, en pysty lopettamaan.....


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe