Kaunein anime

Galaxia

Mikä on parhaiten piirretty anime jonka olette nähneet? Siis nimenomaan parhaiten piirretty, ei välttämättä juoneltaan erikoinen.

18

2199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me-chan

      vaikea valita parasta, mutta tässä muutama mielestäni hyvä.. (ja joita olen katsonut)

      Elfen lied: mahtavaa.. ei muuta sanottavaa ^^

      Full moon wo sagashite viimeiset jaksot: piirrostyyli kehittyy sarjan edetessä.. aluksi se oli todella kökköstä :(

      lisäksi mainitsisin X/1999 mangan, joka on piirrostyyliltään helmi mangojen joukossa. Mikään toinen manga ei ole mielestäni yltänyt sen tasolle, tosin anime ei ole yhtä silmiä hivelevää, mutta hyvää jälkeä kuitenkin.

    • keikomatsui

      ei ole vaikea vastata. se on hopeanuoli, vaikka onkin vanha ja se näkyy, niin minusta tosi kauniisti piirretty (tosin varmaan yhessä välissä piirtäjät vaihtuivat kun taso laskee, mutta on vain väliaikaista). tarinakin on aika suloinen vaikka osittain raaka. mutta se että koirut on niin hyvin piirretty on hieno juttu, kun yleensä animessa ja mangassa ne tuppaavat olemaan tosi köykäisiä, jättipäisiä ja muhkukuonoisia. kauniisti piirretty!

    • Kyo-kun

      miettiä tarkkaan. Joku mainitsi Elfen Liedin, mutta se ei kyllä todellakaan ole lähelläkään kärkipäätä piirrosjäljeltään, toisin kuin juoneltaan.

      Nämä ainakin tulee mieleen:
      - Rurouni Kenshin OAV:t
      - Juuni Kokki/Twelve Kingdoms
      - Ghost in the Shell 2
      - Ghost in the Shell - Stand Alone Complex
      - RahXephon
      - Azumanga Daioh - The Very Short Movie
      - Armitage III - Dual Matrix
      - Spirited Away
      - Witch Hunter Robin

      Lisäksi ainakin Initial D ja Vandread olivat paikoittain kaunista katsottavaa.

    • pari keksin lisää:

      Ai yori aoshi
      Full Metal Panic (Fumoffu)
      Chobits
      Azumanga Daioh

      ...

    • murokeksi...

      Air(TV sarja) on aivan mielettömän kaunista katsottavaa... Piirrosjälki on hiottu ihan viimeisen päälle!

      • ghghjjk

        Nämä kuuluvat ainakin tällä hetkellä kärkeen.

        -Rahxephon
        -Ghost In The Shell 2 ja Stand Alone Complex-sarja
        -Last Exile


    • black...rose

      Toistan yhä että Utena on kaikin tavoin paras =D Piirretty ihanasti ja varsinkin leffassa kaikki designit on upeita ja omalaatuisia.

      Gits on myös kaunis ja siinä on kuvallinen kerronta mahdottoman vahvaa.

    • Sellanen kuin AIR TV

      tosi uus.... kai.....
      kakstoista jaksoa sitä on tullut, no se on kuitenkin mahtavan hyvin piirretty :D

      • b_elsu

        osaisko kukaan kertoa mulle mistä voisin löytää erämaan kutsu leffan oon kiertäny melkeen kaikki läpi eikä ole viel löytynyt...
        kerään animea ja jos sen löydän niin kokoelma on melkein täydellinen.
        kiitos jo etukäteen..


    • Himura Kenshin

      Johtuu varmaan vitutuksesta, flunssasta, krapulasta ja väsymyksestä, mutta tarkoititko kysyä mikä on parhaiten animoitu sarja, vai mikä on paras piirrostyyli? Oletan että tarkoitit ensimmäistä.

      Kaikkien aikojen parhaiten animoitu anime kautta aikain on epäilyksettä Makoto Shinkain kolmen miehen tiimillä tekemä Kumo no Mukou, Yakusoku no Basho (Beyond the Clouds, The Promised Place). Tuon elokuvan kauneutta ei voi tajuta ellei sitä itse näie. Jos joku on nähnyt Voices of a Distand Starin, niin korottakoon sen animoinnin potenssiin kymmenen niin päästään jo lähelle. Leffa pitää kaksi kertaa, sillä ensimmäinen kerta menee lähinnä suu auki taidetta ihastellessa. Tästä on vaikea kenenkään parantaa.

      Hyvin animoituja tv-sarjoja taas on sitten enemmän. Päällimmäisenä mieleen tulevat Rurouni Kenshin OVAt (erityisesti Tsuiokuhen mutta myös Seisouhen) sekä Last Exile. Mutta sitten, kaikkien aikojen parhaiten animoitu sarja on varmasti Gankutsuou. Välillä ottaa oikein silmistä kun kuvan katseleminen vain on niin huikaisevaa. Paikoitellen liikutaan jopaa Beyond the Cloudin tasolla. Gonzolla on aina ollut hallussa sarjojensa graafinen anti, eikä Gankutsuou ole poikkeus. Sarja on klassikko kaikin puolin, myös animaationsa puolesta, tällainen tullaan muistamaan vielä vuosia eteenpäin.

    • jenna-san

      Elfen Lied, Sailor Moon, Hellsing, Magic Knight Rayearth ja ei unohdeta Dragonball Z:taa. nämä animet on miusta tosi hyvin piirrettyjä.

    • luchia

      www.pummeödex.de sieltä löytää paljon

    • ChuChu

      kauneus on katsojan silmässä. :) itse tykkään kyllä Aishiteruze Baby:sta. Se on sekä piirrosjäljeltään että tarinaltaan kaunis ^^

    • MeiChan

      Gravitation ja Erämaan kutsu^^ ja on Wolf`s rain kaanista kans^^

    • Laittikola

      CHOBITS.
      Se on oikeasti ihana. Ihanat silmät ja kaikki. ;;__;;
      Toinen on
      GRAVITATION.
      No, joo. On se. :3 Siis TV-sarjassa mutta ei OVAssa. TV-sarja on ihan ihana.

    • wapaa92

      Ranma½ mun mielestä :) se on ihana..

    • Mazuiko

      Musta hienoiten piirretty on ehkä tokyo mew mew tai azumanga daioh..

    • Anonyymi

      Hienoiten piirretty anime on vaikea sanoa, mutta pidän paljon Ai no wakakusa monogatarin tyylisestä animaatiosta, myös Tenshi no Tamago on mielestäni kaunis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe