Lapsenkoskija Kuusankoskella?

Anonyymi-ap

13

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just-taas näitä. Aivan selvä juttu että jonkun sairaaloisen kateellisen epätoivoinen 'kostoisku'. Jos kerran noin tarkkaan osaa kuvata 'tapahtumat' ja 'tekijän' niin olisi kyllä ottanut yhteyden poliisiin. Jonkun 'isossa jaossa' viimiseksiksi jääneen tuhkamunan epätoivoinen tilinpäätös. Näitä kiukunpurkauksia on ollut ennenkin, en tosin muista että Kuusaalla.

• Anonyymi

Juu, tuttua touhua tuhkamunilta. Joskus -80 luvun puolivälissä kävin 'auttelemassa' Utin neitokaisia kun siellä oli jo silloin miehen malli hukassa. No tästäkös kylän Adonikset pillastui ja ottivat toimeni jotakuinkin henkilökohtasena loukkauksena. Ja jovain alkoi lähikauppojeni ilmoitustauluille ja lyhtyåpylväisiin ilmestyä aivan samankaltaaisia 'ilmoituksia'. -Siinä kyvyttömät todistivat miehisyytensä, toden-näköisesti tässä on takana samansuuntainen tarina. Ei kannata huolestua Kuusaalla, pikemminkin olla ylpeitä että joku pitää paikkakunnan mainetta yllä.

• Anonyymi

No eipä ole Utin kelmusilmien tyyli ainakaan yhtään miesmäisemmäksi 40:ssä vuodessa muuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä ole Utin kelmusilmien tyyli ainakaan yhtään miesmäisemmäksi 40:ssä vuodessa muuttunut.

No jolain konstillahan näidenkin yleiskyvyttömien ja pätemisentarpeisten eunukkien on tässä maailmassa yritettävä sinnitellä, perättömiemien juorujen levittely on se mihin Uttilaiset on tehty. Eunukeilla on tyttöjen elkeet, näinhän se on ollut maailman sivu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jolain konstillahan näidenkin yleiskyvyttömien ja pätemisentarpeisten eunukkien on tässä maailmassa yritettävä sinnitellä, perättömiemien juorujen levittely on se mihin Uttilaiset on tehty. Eunukeilla on tyttöjen elkeet, näinhän se on ollut maailman sivu.

Uttilaiset on aina ollut oma 'ala-ajinsa'. Hyvin vähän yhteistä normaalien kanssa. -onneksi evoluutio toimii.

• Anonyymi

Poliisi itse tekee näitä rikoksia.. Poliisi on kioroitunut sekunda porukka kouvolassa..TÄÄ 100 VARMA TOTUUS

• Anonyymi

Näin ainakin oli Myllykoskella, -silloin kun poliisit vielä ajoi taksia siellä.

• Anonyymi

Lasten raiskaaja Päivi Äyrynen.

• Anonyymi

no voi voi nyt.... aivan kauhiaa..... hui että!

• Anonyymi

Hih... - Utin miesoletetut.

• Anonyymi

Onko kellään tietoa mikä rekkarin osa oli ilmoitettu ja mitä muuta väitettä ko. autosta ?
      Meinaan että jos vaikka minun autoon on yhtäläisyytä niin se on Poliisi asia sitten heti !

• Anonyymi

ampukaa se päivi äyrynen -- kouvoln pennun raiskaaaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      697
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe