Olisiko jokin muu kanava Savonlinna keskusteluihin?

Anonyymi-ap

On harmittanut eräänkin kerran tämä keskustelu Savonlinna osiossa.
Olisiko jokin muu paikka näistä keskustella.
Monesti on ollut niin hyviä keskusteluja, mutta...

24

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Siteen Aholahti- Nätki On Sähköbussi Kauppatorin Ohikin Mä Oon Sekasin.

    • Anonyymi

      Aloittajalle; Ei kannata ottaa paineita jos/kun muutama pitää itsehoitoa palstalla :-)

      Tulee takaisin alennetuilla KELA maksuilla.

    • Anonyymi

      Ainoa korvaava keskustelukanava on todellisuus.
      Netissä ei mikään toimi oikein.
      Savonlinna on sisäsiittoinen, sosialistinen kylä.

      • Anonyymi

        Aivan totta! Ja siellä asuvat apinoita, joilla ei ole omaa elämää. Säälittävää, että jotkut oikeasti asuu siellä.


    • Anonyymi

      Tuliisi Kahvila Ja Pekkonen Oliisi.

    • Anonyymi

      Säälittävää, mutta kuvaavaa Savonlinnan keskustelukulttuuri tänä päivänä. Jos et kuulu hyvien veljien porukoihin tai edes pyri sinne, on parempi pysyä vaiti - tai hakea epätoivoisesti kanavaa, missä keskustella vapaasti.

      Tätä Savonlinnan meno tulee olemaan vähintään seuraavat 4 vuotta, tai 2.

      Hänetkää te hiljaisiksi tekeytyvät vaikuttajat!

    • Anonyymi

      Käy Pieksämäen palstalla niin palaat ja olet tyytyväinen Savonlinnan vastaavaan.

      • Anonyymi

        Hävetkää Savonlinnan hiljaisiksi tekeytvät valtaapitävät! Olemme askeleen päässä Pieksämäestä.


    • Anonyymi

      Savonlinna on aivan mahtava paikka!

      • Anonyymi

        homobussi


    • Anonyymi

      Pitäisi SAADA LIISÄÄ KALUSTOA SAVONLINNAN PAIKALLISLIIKENTSEEN 2024 ALKAEN

    • Anonyymi

      Näköjään pitäisi Savonlinnaankin saada lisää mielenterveyspalveluja.

      • Anonyymi

        Jotkut saattavat olla lievästi kehitysvammaisia tai ns. autisminkirjolaisia. Ei siihen mielenterveyspalvelut auta, jos kyseessä on kehityshäiriö.


    • Anonyymi

      Minulla oli vuonna 2034 kehitys vamma. Aholahteen tulee nitro disko vuonna 2034.t.karppa71.

    • Anonyymi

      Olisiko jokin muu aihe kuin jatkuva valitus? Ehkäpä olisi hyvä ottaa ns. pässiä sarvista ja kehittää itse hyvät keskusteluaiheet ja ehkäpä keskustelutaidot.

    • Anonyymi

      Palaute ja valitus ovat kaksi eri asiaa. Ihmiset antavat palautetta esim. sosiaalisessa mediassa, jos eivät katso voivansa muuten asioihin vaikuttaa tai oleta tulevansa kuulluiksi. Asiallista palautetta asiasta saa, voi ja pitääkin antaa.

      • Anonyymi

        Tämä. Aloitetaanko Savonlinnan nousukurssi vaikkapa siitä, että päättäjät ja virkamiehet ottavat palautteen vastaan, pureskelevat sen ja vastaavat siihen asianmukaisesti.

        Meillä on eletty viimeiset 6 vuotta siten, että mihinkään eivät poliitikot tai virkamiehet reagoi, koska heillä on mentaliteettina että "mie itse tiiän kaiken ja voin tehä ihan mitä itse haluan". Ja se, joka ei ymmärrä mistään mitään, tukee sitä, jonka vastustamisesta tulisi suurin uhka.


    • Anonyymi

      Minusta tämä palsta toimii ikäänkuin varoituksena tänne aikoville!

      Eivät voi sanoa ettei oltu varoitettu :-)

      • Anonyymi

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Haista paska MannaReetta

      • Anonyymi

        Haistan. Teen sen suurella mielihalulla.
        Olenhan taikkarilainen.


    • Anonyymi

      Mie en ymmärrä autokiusaaja korjaajii sähkö kiusaajii kendo kiusaajii ja säbä kiusaajii

    • Anonyymi

      Miten ois Saimaan kanava, siellähän on nyt hiljaista 🤔

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe