Jos soittaa apua, mitä täytyy sanoa?

Anonyymi-ap

Täytyykö sanoa, että mulla on hätätilannesumu vai että mulla on sumutilannehätä?

9

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koronan aikaan esiintyi aivosumua. Toisilla, kuten kysyjällä, lienee kuitenkin pysyvämpää sorttia oleva sumuaivo.

• Anonyymi

Jos et tiedämitä sanoa, niin et saa lähteä vesille. Lain mukaan täytyy olla taitoa ja kykyä ja jos ei ole niin ei voi toimia aluksen kapteenina.

• Anonyymi

Kyllä ne sielä hätäkeksuksessa sitten kyselevät ja selvittävät, mikä sulla on hätänä. Luultavasti sairaskuljetus suljetulle osastolle seuraa.

• Anonyymi

Parempi vaan kun jää kotiin makkoilemaan leikkimään pleikkarilla. Ei tule pahoja tilanteita.

• Anonyymi

Pitää sanoa että olen sumussa ja humussa.

• Anonyymi

Merellä hätätilanne on silloin , kun ihmiset tuntevat olevansa hädässä, kuten usein myös eksyminen eri syistä. Tyypillisempiä hätätilanteita ovat esimerkiksi konerikko ja polttoaineen loppuminen. Merihätä ei välttämättä johda siihen, mitä aluksen kippari haluaisi, vaan voi käydä niin että aluksella olevat evakuoidaan jonnekin mistä on yhteyksiä evakuoitujen kotiin , ja alus jää ankkuriin. Yleinen hätätilanteen ratkaisu on hädässä olijoiden veneen ja siinä olevien ihmisten hinaaminen lähimpään turvasatamaan, josta on kyseisiä yhteyksiä.

• Anonyymi

Jos on hätätilanne, niin järkevä ihminen osaa kuvailla sitä kysyttäessä.

Ei tarvitse keksiä termejä, kuten vaikka "mulla on mummu tippurapuusilta eikä enää hengitä-hätätilanne"

• Anonyymi

Se on ihan sama miten asian ilmaisee - loppujen lopuksi joku pölvästi lukee tilantesta viranomaisteiitin ja kirjoittaa tänne, etteivät veneilijät, moottoriveneilijät tai purjehtijat osaa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe