huhtasaarest on ainesta sisämimisteriks on jämäkkä nainen eläköön laura mahtavaa
hatun nosto laura huhtasaaren äänestäjille aika näyttävä nainen ja on järkee pääs
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
olen samaa mieltä
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17814843V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Valitettavasti Laura ei sovi uuteen tyyliin, jonka perussuomalaiset ovat luoneet hallitukseen päästääkseen. Kuten jokainen on huomannut, suurimmat natsit ja huonosti käyttäytyvät persut on laitettu taka alalle. Mutta asiaan. Oikeiston voitto oli musertava. Nyt työantajien ja yrittäjien asiat kuntoon. Kun saadaan kokoomuksen kanssa hallitus aikaan, toki pari apupuoluetta, silloin alkaa uusi aika suomessa. Leikkaukset ovat kovia, mutta ne pitää tehdä. Hieman ihmettelin, että onko suomessa hyvin toimeentulevia oikeistolaisia noin iso joukko, mutta näköjään. Nyt leikkaamaan työttömyysturvasta, sosiaalimenoista, asumistuista, mitä kaikkea ne vähävaraiset käyttää. Hyvä tästä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307