Olen onnellinen sinusta

Anonyymi-ap

Hyvin onnellinen.

9

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää Pääsiäistä onnelliselle!

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17814971M

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Samoin olen onnellinen hänestä ❤️

• Anonyymi

Niin mäkin olen, todella onnellinen Hänestä. Kaikesta siitä, mitä on ollut, vaikkei vielä olla juteltu meidän välisestä, että mitä se on. Kaikki hyvä on edessä. Se on vaikutelmani.

• Anonyymi

Älä nuolase, ennenkuin tipahtaa!

• Anonyymi

Kiva vaikutelma 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nuolase, ennenkuin tipahtaa!

Joo. Sait kyllä oikein kunnolla taas pahaa aikaan. Kevät oli tosi vaikea, kesä helvetti. Helvettivuosien päälle. Kiitos. Luulisi jo teille jossain kohtaa lopettavan. Lista on pitkä mitä ootte vienyt, ja paljastu että ilman mitään syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Sait kyllä oikein kunnolla taas pahaa aikaan. Kevät oli tosi vaikea, kesä helvetti. Helvettivuosien päälle. Kiitos. Luulisi jo teille jossain kohtaa lopettavan. Lista on pitkä mitä ootte vienyt, ja paljastu että ilman mitään syytä.

Ootteko nyt kostanut tarpeeksi jotain mitä olette kokeneet. Joko helpottaa.

• Anonyymi

Vastaan itselleni, olen onnellinen edelleen. Molemmista suhteista ja ihmisistä. Jos ajatukset meistä ovat mielikuvia tai muistoja, niistä tulee kaunis ja hyvä mieli, tai surullinen mieli. Mutta ne eivät tuo tulevaisuutta. Onnellinen olen nykytilanteesta, mutta vain sinä teet minut onnelliseksi siitä että olet sinä ja koetut vuodet ovat tuoneet sen että tuleva on mahdollista rakentaa. Jos olisin tavannut sinut 20 vuotta sitten, olisin saanut varmaan helpomman nuoruuden, mutta olisin menettänyt sinut. Sain vaikeat vuodet, osa omia valintoja, osa vain huonoa sattumaa, mutta minulla on edelleen sinut. Jos en olisi valintoja tehnyt ja satsannut silloin asioihin ei meidän tuleva näyttäisi yhtä hyvälle kuin nyt. Jos näin voi ihmisestä sanoa. Toista ei voi omistaa, voi vain elää yhteistä elämää, ja se onnistuu vain oikeassa elämässä, niin että kaksi erillista elää yhdessä elämää, jossa on tilaa kummallekin. Mutta sinä et ajattele kuten minä, enkä minä kuin sinä. Mutta ajattelemmeko samoin, sen tietää vain kun ajatukset puetaan sanoiksi ja kerrotaan toiselle. Itse, henkilökohtaisesti ja ei muiden kuullen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      239
      4439
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      18
      4383
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4111
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3985
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      3892
    6. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      178
      3891
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      126
      3597
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      2984
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      22
      2944
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      263
      2669
    Aihe