Olen onnellinen sinusta

Anonyymi-ap

Hyvin onnellinen.

9

1082

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää Pääsiäistä onnelliselle!

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17814971M

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Samoin olen onnellinen hänestä ❤️

• Anonyymi

Niin mäkin olen, todella onnellinen Hänestä. Kaikesta siitä, mitä on ollut, vaikkei vielä olla juteltu meidän välisestä, että mitä se on. Kaikki hyvä on edessä. Se on vaikutelmani.

• Anonyymi

Älä nuolase, ennenkuin tipahtaa!

• Anonyymi

Kiva vaikutelma 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nuolase, ennenkuin tipahtaa!

Joo. Sait kyllä oikein kunnolla taas pahaa aikaan. Kevät oli tosi vaikea, kesä helvetti. Helvettivuosien päälle. Kiitos. Luulisi jo teille jossain kohtaa lopettavan. Lista on pitkä mitä ootte vienyt, ja paljastu että ilman mitään syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Sait kyllä oikein kunnolla taas pahaa aikaan. Kevät oli tosi vaikea, kesä helvetti. Helvettivuosien päälle. Kiitos. Luulisi jo teille jossain kohtaa lopettavan. Lista on pitkä mitä ootte vienyt, ja paljastu että ilman mitään syytä.

Ootteko nyt kostanut tarpeeksi jotain mitä olette kokeneet. Joko helpottaa.

• Anonyymi

Vastaan itselleni, olen onnellinen edelleen. Molemmista suhteista ja ihmisistä. Jos ajatukset meistä ovat mielikuvia tai muistoja, niistä tulee kaunis ja hyvä mieli, tai surullinen mieli. Mutta ne eivät tuo tulevaisuutta. Onnellinen olen nykytilanteesta, mutta vain sinä teet minut onnelliseksi siitä että olet sinä ja koetut vuodet ovat tuoneet sen että tuleva on mahdollista rakentaa. Jos olisin tavannut sinut 20 vuotta sitten, olisin saanut varmaan helpomman nuoruuden, mutta olisin menettänyt sinut. Sain vaikeat vuodet, osa omia valintoja, osa vain huonoa sattumaa, mutta minulla on edelleen sinut. Jos en olisi valintoja tehnyt ja satsannut silloin asioihin ei meidän tuleva näyttäisi yhtä hyvälle kuin nyt. Jos näin voi ihmisestä sanoa. Toista ei voi omistaa, voi vain elää yhteistä elämää, ja se onnistuu vain oikeassa elämässä, niin että kaksi erillista elää yhdessä elämää, jossa on tilaa kummallekin. Mutta sinä et ajattele kuten minä, enkä minä kuin sinä. Mutta ajattelemmeko samoin, sen tietää vain kun ajatukset puetaan sanoiksi ja kerrotaan toiselle. Itse, henkilökohtaisesti ja ei muiden kuullen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      118
      3956
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3285
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      67
      1897
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      219
      1361
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1262
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      219
      1026
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      765
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      706
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      706
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      695
    Aihe