Olen onnellinen sinusta

Anonyymi-ap

Hyvin onnellinen.

8

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää Pääsiäistä onnelliselle!

    • Anonyymi

      Samoin olen onnellinen hänestä ❤️

    • Anonyymi

      Niin mäkin olen, todella onnellinen Hänestä. Kaikesta siitä, mitä on ollut, vaikkei vielä olla juteltu meidän välisestä, että mitä se on. Kaikki hyvä on edessä. Se on vaikutelmani.

      • Anonyymi

        Älä nuolase, ennenkuin tipahtaa!


      • Anonyymi

        Kiva vaikutelma 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nuolase, ennenkuin tipahtaa!

        Joo. Sait kyllä oikein kunnolla taas pahaa aikaan. Kevät oli tosi vaikea, kesä helvetti. Helvettivuosien päälle. Kiitos. Luulisi jo teille jossain kohtaa lopettavan. Lista on pitkä mitä ootte vienyt, ja paljastu että ilman mitään syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sait kyllä oikein kunnolla taas pahaa aikaan. Kevät oli tosi vaikea, kesä helvetti. Helvettivuosien päälle. Kiitos. Luulisi jo teille jossain kohtaa lopettavan. Lista on pitkä mitä ootte vienyt, ja paljastu että ilman mitään syytä.

        Ootteko nyt kostanut tarpeeksi jotain mitä olette kokeneet. Joko helpottaa.


    • Anonyymi

      Vastaan itselleni, olen onnellinen edelleen. Molemmista suhteista ja ihmisistä. Jos ajatukset meistä ovat mielikuvia tai muistoja, niistä tulee kaunis ja hyvä mieli, tai surullinen mieli. Mutta ne eivät tuo tulevaisuutta. Onnellinen olen nykytilanteesta, mutta vain sinä teet minut onnelliseksi siitä että olet sinä ja koetut vuodet ovat tuoneet sen että tuleva on mahdollista rakentaa. Jos olisin tavannut sinut 20 vuotta sitten, olisin saanut varmaan helpomman nuoruuden, mutta olisin menettänyt sinut. Sain vaikeat vuodet, osa omia valintoja, osa vain huonoa sattumaa, mutta minulla on edelleen sinut. Jos en olisi valintoja tehnyt ja satsannut silloin asioihin ei meidän tuleva näyttäisi yhtä hyvälle kuin nyt. Jos näin voi ihmisestä sanoa. Toista ei voi omistaa, voi vain elää yhteistä elämää, ja se onnistuu vain oikeassa elämässä, niin että kaksi erillista elää yhdessä elämää, jossa on tilaa kummallekin. Mutta sinä et ajattele kuten minä, enkä minä kuin sinä. Mutta ajattelemmeko samoin, sen tietää vain kun ajatukset puetaan sanoiksi ja kerrotaan toiselle. Itse, henkilökohtaisesti ja ei muiden kuullen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe