En halua kostaa sinulle, en tahdo sinulle pahaa.
Haluan että tavoittelet sitä Onnea, jonka tunnet parhaimmaksi.
Rakkaimmaksi ja Tärkeimmäksi.
Olen siirtymässä sivuun, taustalle,
tarvittaessa olemaan paikalla, läsnä,
jos apua, tukea tarvitset.
*Anna mennä, tavoittele unelmaasi,
*En aio puuttua asiaan!
Olen ajatellut
8
476
Vastaukset
Tavoittele rakkautta tavoittele hyvää oloa.
Kulje sinne missä luulet onnesi asuvan.
Rakasta häntä, ihaile häntä, viihdy hänen kanssaan,
se ei ole keltään pois,
mutt muista
HÄN on HÄN.
En maalaa piruja enkä enkeleitä.
Pidä huolta itsestäsi.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178149752
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Sinulle toivon kaikkea hyvää, onnea rakkautta seksiä hellää
Sinulle toivon aarteet sieluun, mieleen, sydämeen
Sinulle antaisin kaiken, niin kaiken, elämäni, maailmani.
Niin minä sinua rakastaisin, unelmissani.
Sinulle minä toivon kaiken mahdollisen ja mahdottoman,
valinnan vapautta ja rohkeutta valita, seistä halujensa takana,
ja rohkeesti vaan tavoitella sitä mitä mahdollisesti mahdat ja taidat.Rakasta aidosti, rakasta sydämesi pohjasta, älä tyydy vähempään
Ole itsesi, ole ankara tunteillesi, tee vain se mitä oikeasti aidosti haluat.
Älä anna kenenkään muiden toiveiden järkyttää mieltäsi.
Älä mielistele, älä kuvittele tahtovasi samaa kuin muut.
Ole itsesi.
Olet rakas juuri sellaisena kuin olet.
Hyvää matkaa Rakkaani!Olen iloinen Sinusta. Olen iloinen, että sain hetkiä kanssasi.
Olen onnellinen ja kiitollinen Sinusta.
Olit hetken kanssani.
Hetket ikuisuudessa!
Olet ikuisesti kanssani, muistoissani.
Olet osa elämääni, kehitystehtävääni.
Olet tärkeä vaikuttaja tulevaisuudessani.
Olet Rakas!- Anonyymi
Hyvää, tunteikasta pääsiäistä.
Elämä on kuin pääsiäismuna, kääreistä ei voi päätellä sisintä.
Hellin käsin, avoimin kortein.
Hyppysellinen kärsivällisyyttä,
kauhallinen ymmärrystä.
Saavillinen positiivisuutta,
yhteistä luottavaisuutta.
Käsissä silloin on resepti, tunteitta se jää epäselväksi.Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....
Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !- Anonyymi
WelcomeToMyWorld kirjoitti:
Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....
Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !Kiitos. 😊 Ainakin ilma on kaunis, ajatus myös. Ajatuksiksi jäänee muu, silti hymyssä suu.
Molemmat otan pian mukaani noista,
auttaa irtautumaan arjen karikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453
