Olen ajatellut

En halua kostaa sinulle, en tahdo sinulle pahaa.
Haluan että tavoittelet sitä Onnea, jonka tunnet parhaimmaksi.
Rakkaimmaksi ja Tärkeimmäksi.

Olen siirtymässä sivuun, taustalle,
tarvittaessa olemaan paikalla, läsnä,
jos apua, tukea tarvitset.

*Anna mennä, tavoittele unelmaasi,
*En aio puuttua asiaan!

8

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavoittele rakkautta tavoittele hyvää oloa.
      Kulje sinne missä luulet onnesi asuvan.

      Rakasta häntä, ihaile häntä, viihdy hänen kanssaan,
      se ei ole keltään pois,
      mutt muista
      HÄN on HÄN.

      En maalaa piruja enkä enkeleitä.
      Pidä huolta itsestäsi.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178149752

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Sinulle toivon kaikkea hyvää, onnea rakkautta seksiä hellää
      Sinulle toivon aarteet sieluun, mieleen, sydämeen

      Sinulle antaisin kaiken, niin kaiken, elämäni, maailmani.
      Niin minä sinua rakastaisin, unelmissani.

      Sinulle minä toivon kaiken mahdollisen ja mahdottoman,
      valinnan vapautta ja rohkeutta valita, seistä halujensa takana,
      ja rohkeesti vaan tavoitella sitä mitä mahdollisesti mahdat ja taidat.

    • Rakasta aidosti, rakasta sydämesi pohjasta, älä tyydy vähempään
      Ole itsesi, ole ankara tunteillesi, tee vain se mitä oikeasti aidosti haluat.
      Älä anna kenenkään muiden toiveiden järkyttää mieltäsi.
      Älä mielistele, älä kuvittele tahtovasi samaa kuin muut.

      Ole itsesi.
      Olet rakas juuri sellaisena kuin olet.

      Hyvää matkaa Rakkaani!

    • Olen iloinen Sinusta. Olen iloinen, että sain hetkiä kanssasi.
      Olen onnellinen ja kiitollinen Sinusta.
      Olit hetken kanssani.
      Hetket ikuisuudessa!

      Olet ikuisesti kanssani, muistoissani.
      Olet osa elämääni, kehitystehtävääni.
      Olet tärkeä vaikuttaja tulevaisuudessani.
      Olet Rakas!

    • Anonyymi

      Hyvää, tunteikasta pääsiäistä.
      Elämä on kuin pääsiäismuna, kääreistä ei voi päätellä sisintä.
      Hellin käsin, avoimin kortein.
      Hyppysellinen kärsivällisyyttä,
      kauhallinen ymmärrystä.
      Saavillinen positiivisuutta,
      yhteistä luottavaisuutta.
      Käsissä silloin on resepti, tunteitta se jää epäselväksi.

      • Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !


      • Anonyymi
        WelcomeToMyWorld kirjoitti:

        Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !

        Kiitos. 😊 Ainakin ilma on kaunis, ajatus myös. Ajatuksiksi jäänee muu, silti hymyssä suu.
        Molemmat otan pian mukaani noista,
        auttaa irtautumaan arjen karikoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe