En halua kostaa sinulle, en tahdo sinulle pahaa.
Haluan että tavoittelet sitä Onnea, jonka tunnet parhaimmaksi.
Rakkaimmaksi ja Tärkeimmäksi.
Olen siirtymässä sivuun, taustalle,
tarvittaessa olemaan paikalla, läsnä,
jos apua, tukea tarvitset.
*Anna mennä, tavoittele unelmaasi,
*En aio puuttua asiaan!
Olen ajatellut
8
476
Vastaukset
Tavoittele rakkautta tavoittele hyvää oloa.
Kulje sinne missä luulet onnesi asuvan.
Rakasta häntä, ihaile häntä, viihdy hänen kanssaan,
se ei ole keltään pois,
mutt muista
HÄN on HÄN.
En maalaa piruja enkä enkeleitä.
Pidä huolta itsestäsi.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178149752
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Sinulle toivon kaikkea hyvää, onnea rakkautta seksiä hellää
Sinulle toivon aarteet sieluun, mieleen, sydämeen
Sinulle antaisin kaiken, niin kaiken, elämäni, maailmani.
Niin minä sinua rakastaisin, unelmissani.
Sinulle minä toivon kaiken mahdollisen ja mahdottoman,
valinnan vapautta ja rohkeutta valita, seistä halujensa takana,
ja rohkeesti vaan tavoitella sitä mitä mahdollisesti mahdat ja taidat.Rakasta aidosti, rakasta sydämesi pohjasta, älä tyydy vähempään
Ole itsesi, ole ankara tunteillesi, tee vain se mitä oikeasti aidosti haluat.
Älä anna kenenkään muiden toiveiden järkyttää mieltäsi.
Älä mielistele, älä kuvittele tahtovasi samaa kuin muut.
Ole itsesi.
Olet rakas juuri sellaisena kuin olet.
Hyvää matkaa Rakkaani!Olen iloinen Sinusta. Olen iloinen, että sain hetkiä kanssasi.
Olen onnellinen ja kiitollinen Sinusta.
Olit hetken kanssani.
Hetket ikuisuudessa!
Olet ikuisesti kanssani, muistoissani.
Olet osa elämääni, kehitystehtävääni.
Olet tärkeä vaikuttaja tulevaisuudessani.
Olet Rakas!- Anonyymi
Hyvää, tunteikasta pääsiäistä.
Elämä on kuin pääsiäismuna, kääreistä ei voi päätellä sisintä.
Hellin käsin, avoimin kortein.
Hyppysellinen kärsivällisyyttä,
kauhallinen ymmärrystä.
Saavillinen positiivisuutta,
yhteistä luottavaisuutta.
Käsissä silloin on resepti, tunteitta se jää epäselväksi.Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....
Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !- Anonyymi
WelcomeToMyWorld kirjoitti:
Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....
Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !Kiitos. 😊 Ainakin ilma on kaunis, ajatus myös. Ajatuksiksi jäänee muu, silti hymyssä suu.
Molemmat otan pian mukaani noista,
auttaa irtautumaan arjen karikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
