Olen ajatellut

En halua kostaa sinulle, en tahdo sinulle pahaa.
Haluan että tavoittelet sitä Onnea, jonka tunnet parhaimmaksi.
Rakkaimmaksi ja Tärkeimmäksi.

Olen siirtymässä sivuun, taustalle,
tarvittaessa olemaan paikalla, läsnä,
jos apua, tukea tarvitset.

*Anna mennä, tavoittele unelmaasi,
*En aio puuttua asiaan!

8

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavoittele rakkautta tavoittele hyvää oloa.
      Kulje sinne missä luulet onnesi asuvan.

      Rakasta häntä, ihaile häntä, viihdy hänen kanssaan,
      se ei ole keltään pois,
      mutt muista
      HÄN on HÄN.

      En maalaa piruja enkä enkeleitä.
      Pidä huolta itsestäsi.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178149752

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Sinulle toivon kaikkea hyvää, onnea rakkautta seksiä hellää
      Sinulle toivon aarteet sieluun, mieleen, sydämeen

      Sinulle antaisin kaiken, niin kaiken, elämäni, maailmani.
      Niin minä sinua rakastaisin, unelmissani.

      Sinulle minä toivon kaiken mahdollisen ja mahdottoman,
      valinnan vapautta ja rohkeutta valita, seistä halujensa takana,
      ja rohkeesti vaan tavoitella sitä mitä mahdollisesti mahdat ja taidat.

    • Rakasta aidosti, rakasta sydämesi pohjasta, älä tyydy vähempään
      Ole itsesi, ole ankara tunteillesi, tee vain se mitä oikeasti aidosti haluat.
      Älä anna kenenkään muiden toiveiden järkyttää mieltäsi.
      Älä mielistele, älä kuvittele tahtovasi samaa kuin muut.

      Ole itsesi.
      Olet rakas juuri sellaisena kuin olet.

      Hyvää matkaa Rakkaani!

    • Olen iloinen Sinusta. Olen iloinen, että sain hetkiä kanssasi.
      Olen onnellinen ja kiitollinen Sinusta.
      Olit hetken kanssani.
      Hetket ikuisuudessa!

      Olet ikuisesti kanssani, muistoissani.
      Olet osa elämääni, kehitystehtävääni.
      Olet tärkeä vaikuttaja tulevaisuudessani.
      Olet Rakas!

    • Anonyymi

      Hyvää, tunteikasta pääsiäistä.
      Elämä on kuin pääsiäismuna, kääreistä ei voi päätellä sisintä.
      Hellin käsin, avoimin kortein.
      Hyppysellinen kärsivällisyyttä,
      kauhallinen ymmärrystä.
      Saavillinen positiivisuutta,
      yhteistä luottavaisuutta.
      Käsissä silloin on resepti, tunteitta se jää epäselväksi.

      • Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !


      • Anonyymi
        WelcomeToMyWorld kirjoitti:

        Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !

        Kiitos. 😊 Ainakin ilma on kaunis, ajatus myös. Ajatuksiksi jäänee muu, silti hymyssä suu.
        Molemmat otan pian mukaani noista,
        auttaa irtautumaan arjen karikoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe