Olen ajatellut

En halua kostaa sinulle, en tahdo sinulle pahaa.
Haluan että tavoittelet sitä Onnea, jonka tunnet parhaimmaksi.
Rakkaimmaksi ja Tärkeimmäksi.

Olen siirtymässä sivuun, taustalle,
tarvittaessa olemaan paikalla, läsnä,
jos apua, tukea tarvitset.

*Anna mennä, tavoittele unelmaasi,
*En aio puuttua asiaan!

8

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavoittele rakkautta tavoittele hyvää oloa.
      Kulje sinne missä luulet onnesi asuvan.

      Rakasta häntä, ihaile häntä, viihdy hänen kanssaan,
      se ei ole keltään pois,
      mutt muista
      HÄN on HÄN.

      En maalaa piruja enkä enkeleitä.
      Pidä huolta itsestäsi.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178149752

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Sinulle toivon kaikkea hyvää, onnea rakkautta seksiä hellää
      Sinulle toivon aarteet sieluun, mieleen, sydämeen

      Sinulle antaisin kaiken, niin kaiken, elämäni, maailmani.
      Niin minä sinua rakastaisin, unelmissani.

      Sinulle minä toivon kaiken mahdollisen ja mahdottoman,
      valinnan vapautta ja rohkeutta valita, seistä halujensa takana,
      ja rohkeesti vaan tavoitella sitä mitä mahdollisesti mahdat ja taidat.

    • Rakasta aidosti, rakasta sydämesi pohjasta, älä tyydy vähempään
      Ole itsesi, ole ankara tunteillesi, tee vain se mitä oikeasti aidosti haluat.
      Älä anna kenenkään muiden toiveiden järkyttää mieltäsi.
      Älä mielistele, älä kuvittele tahtovasi samaa kuin muut.

      Ole itsesi.
      Olet rakas juuri sellaisena kuin olet.

      Hyvää matkaa Rakkaani!

    • Olen iloinen Sinusta. Olen iloinen, että sain hetkiä kanssasi.
      Olen onnellinen ja kiitollinen Sinusta.
      Olit hetken kanssani.
      Hetket ikuisuudessa!

      Olet ikuisesti kanssani, muistoissani.
      Olet osa elämääni, kehitystehtävääni.
      Olet tärkeä vaikuttaja tulevaisuudessani.
      Olet Rakas!

    • Anonyymi

      Hyvää, tunteikasta pääsiäistä.
      Elämä on kuin pääsiäismuna, kääreistä ei voi päätellä sisintä.
      Hellin käsin, avoimin kortein.
      Hyppysellinen kärsivällisyyttä,
      kauhallinen ymmärrystä.
      Saavillinen positiivisuutta,
      yhteistä luottavaisuutta.
      Käsissä silloin on resepti, tunteitta se jää epäselväksi.

      • Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !


      • Anonyymi
        WelcomeToMyWorld kirjoitti:

        Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !

        Kiitos. 😊 Ainakin ilma on kaunis, ajatus myös. Ajatuksiksi jäänee muu, silti hymyssä suu.
        Molemmat otan pian mukaani noista,
        auttaa irtautumaan arjen karikoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe