Olen ajatellut

En halua kostaa sinulle, en tahdo sinulle pahaa.
Haluan että tavoittelet sitä Onnea, jonka tunnet parhaimmaksi.
Rakkaimmaksi ja Tärkeimmäksi.

Olen siirtymässä sivuun, taustalle,
tarvittaessa olemaan paikalla, läsnä,
jos apua, tukea tarvitset.

*Anna mennä, tavoittele unelmaasi,
*En aio puuttua asiaan!

8

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavoittele rakkautta tavoittele hyvää oloa.
      Kulje sinne missä luulet onnesi asuvan.

      Rakasta häntä, ihaile häntä, viihdy hänen kanssaan,
      se ei ole keltään pois,
      mutt muista
      HÄN on HÄN.

      En maalaa piruja enkä enkeleitä.
      Pidä huolta itsestäsi.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178149752

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Sinulle toivon kaikkea hyvää, onnea rakkautta seksiä hellää
      Sinulle toivon aarteet sieluun, mieleen, sydämeen

      Sinulle antaisin kaiken, niin kaiken, elämäni, maailmani.
      Niin minä sinua rakastaisin, unelmissani.

      Sinulle minä toivon kaiken mahdollisen ja mahdottoman,
      valinnan vapautta ja rohkeutta valita, seistä halujensa takana,
      ja rohkeesti vaan tavoitella sitä mitä mahdollisesti mahdat ja taidat.

    • Rakasta aidosti, rakasta sydämesi pohjasta, älä tyydy vähempään
      Ole itsesi, ole ankara tunteillesi, tee vain se mitä oikeasti aidosti haluat.
      Älä anna kenenkään muiden toiveiden järkyttää mieltäsi.
      Älä mielistele, älä kuvittele tahtovasi samaa kuin muut.

      Ole itsesi.
      Olet rakas juuri sellaisena kuin olet.

      Hyvää matkaa Rakkaani!

    • Olen iloinen Sinusta. Olen iloinen, että sain hetkiä kanssasi.
      Olen onnellinen ja kiitollinen Sinusta.
      Olit hetken kanssani.
      Hetket ikuisuudessa!

      Olet ikuisesti kanssani, muistoissani.
      Olet osa elämääni, kehitystehtävääni.
      Olet tärkeä vaikuttaja tulevaisuudessani.
      Olet Rakas!

    • Anonyymi

      Hyvää, tunteikasta pääsiäistä.
      Elämä on kuin pääsiäismuna, kääreistä ei voi päätellä sisintä.
      Hellin käsin, avoimin kortein.
      Hyppysellinen kärsivällisyyttä,
      kauhallinen ymmärrystä.
      Saavillinen positiivisuutta,
      yhteistä luottavaisuutta.
      Käsissä silloin on resepti, tunteitta se jää epäselväksi.

      • Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !


      • Anonyymi
        WelcomeToMyWorld kirjoitti:

        Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !

        Kiitos. 😊 Ainakin ilma on kaunis, ajatus myös. Ajatuksiksi jäänee muu, silti hymyssä suu.
        Molemmat otan pian mukaani noista,
        auttaa irtautumaan arjen karikoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe