Olen ajatellut

En halua kostaa sinulle, en tahdo sinulle pahaa.
Haluan että tavoittelet sitä Onnea, jonka tunnet parhaimmaksi.
Rakkaimmaksi ja Tärkeimmäksi.

Olen siirtymässä sivuun, taustalle,
tarvittaessa olemaan paikalla, läsnä,
jos apua, tukea tarvitset.

*Anna mennä, tavoittele unelmaasi,
*En aio puuttua asiaan!

8

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavoittele rakkautta tavoittele hyvää oloa.
      Kulje sinne missä luulet onnesi asuvan.

      Rakasta häntä, ihaile häntä, viihdy hänen kanssaan,
      se ei ole keltään pois,
      mutt muista
      HÄN on HÄN.

      En maalaa piruja enkä enkeleitä.
      Pidä huolta itsestäsi.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178149752

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Sinulle toivon kaikkea hyvää, onnea rakkautta seksiä hellää
      Sinulle toivon aarteet sieluun, mieleen, sydämeen

      Sinulle antaisin kaiken, niin kaiken, elämäni, maailmani.
      Niin minä sinua rakastaisin, unelmissani.

      Sinulle minä toivon kaiken mahdollisen ja mahdottoman,
      valinnan vapautta ja rohkeutta valita, seistä halujensa takana,
      ja rohkeesti vaan tavoitella sitä mitä mahdollisesti mahdat ja taidat.

    • Rakasta aidosti, rakasta sydämesi pohjasta, älä tyydy vähempään
      Ole itsesi, ole ankara tunteillesi, tee vain se mitä oikeasti aidosti haluat.
      Älä anna kenenkään muiden toiveiden järkyttää mieltäsi.
      Älä mielistele, älä kuvittele tahtovasi samaa kuin muut.

      Ole itsesi.
      Olet rakas juuri sellaisena kuin olet.

      Hyvää matkaa Rakkaani!

    • Olen iloinen Sinusta. Olen iloinen, että sain hetkiä kanssasi.
      Olen onnellinen ja kiitollinen Sinusta.
      Olit hetken kanssani.
      Hetket ikuisuudessa!

      Olet ikuisesti kanssani, muistoissani.
      Olet osa elämääni, kehitystehtävääni.
      Olet tärkeä vaikuttaja tulevaisuudessani.
      Olet Rakas!

    • Anonyymi

      Hyvää, tunteikasta pääsiäistä.
      Elämä on kuin pääsiäismuna, kääreistä ei voi päätellä sisintä.
      Hellin käsin, avoimin kortein.
      Hyppysellinen kärsivällisyyttä,
      kauhallinen ymmärrystä.
      Saavillinen positiivisuutta,
      yhteistä luottavaisuutta.
      Käsissä silloin on resepti, tunteitta se jää epäselväksi.

      • Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !


      • Anonyymi
        WelcomeToMyWorld kirjoitti:

        Kaunista tekstiä. Ihanaa <3
        Tuli mieleen Forrest Gump. Life is like a ....

        Hyvä pääsiäis resepti! kaikkinensa!
        Kiitos samoin sulle Runoilija, kaunista pääsiäistä !

        Kiitos. 😊 Ainakin ilma on kaunis, ajatus myös. Ajatuksiksi jäänee muu, silti hymyssä suu.
        Molemmat otan pian mukaani noista,
        auttaa irtautumaan arjen karikoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      885
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      571
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe