Pääministeri Sanna Marinin aikakaudella Suomeen on ”maailman cooleimman poliitikon” myötä kohdistunut harvinaista mielenkiintoa ja tätä tullaan vielä kaipaamaan, Iltalehden ulkomaantoimittaja Jari Himanen kirjoittaa.
Hienosti sanottu!
Himasen juttuun on linkki saman lehden etusivun jutussa:
Suoraa puhetta kansainväliseltä asiantuntijalta – Tästä syystä Sanna Marin ei ole Naton tuleva pääsihteeri
Suomen väistyvän pääministerin tulevaisuus on noussut keskustelunaiheeksi.
HIENOSTI SANOTTU SANNA MARINISTA ILTALEHDESSÄ
9
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kun saisi viran mahdollisimman kaukaa.
- Anonyymi
Suomen tuleva presidentti, ei ehkä vielä Niinistön jälkeen, mutta seuraava.
- Anonyymi
Kokkomus ja kokoomuslaiset iltapäiväroskalehdet kiusasivat ja rääkkäsivät melkein neljä vuotta perusteettomasti Sannaa.
Oli se katkera paikka kun Antti Rinne jätti Kokoomuksen hallituksen ulkopuolelle. Oli se niin katkera paikka. Oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkomus ja kokoomuslaiset iltapäiväroskalehdet kiusasivat ja rääkkäsivät melkein neljä vuotta perusteettomasti Sannaa.
Oli se katkera paikka kun Antti Rinne jätti Kokoomuksen hallituksen ulkopuolelle. Oli se niin katkera paikka. Oli.Toverin pitää ottaa huomioon, että aikaansa seuraavat mediat ruotivat äänestämällä valittujen poliitikkojen tekemisiä hyvinkin tarkkaan.
Vapaassa maassa.
Joku voi tietysti tulkita sen "kiusaamiseksi" ja "rääkkäämiseksi".
Antti Rinne ei ole ainakaan virallisesti jättämässä ketään tai mitään hallituksen ulkopuolelle vastaisuudessa.
Ei nääs ole enää eduskunnassa.
Oli aikaisemmin ay-jyrä.
Junailtiin sieltä politiikkaan siksi, että sai nyrjäytettyä Jutta Urpilaisen pois SDP:n puheenjohtajan paikalta.
"Omat koirat purivat" Urpilaista.
Rinne saattaa toki vaikuttaa takapiruna jatkossa.
Eräänlaisena "kummisetänä".
Jos sellaisenakaan.
- Anonyymi
Öljy-yhtiön lobbariks miljoonatuloilla menee.
- Anonyymi
On se niin kaunista ha ha sanna on muisto vain hyvä persut ja kokoomus
- Anonyymi
Kaksi tulevaisuuden lillukanvarsipuoluetta äärioikealta.
- Anonyymi
Tarkoitat menneisyyttä ja miksi noin nolosti kävi lue muutakin kuin iltalehteä😅😅😅
- Anonyymi
Huono kielitaito ja psykopaattinen luonne tiedetään. Paska on paska, vaikka sen tarjoilisi kauniissa kuoressa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086