Sopiiko kysyä tanssikumppanilta, onko se naimisissa ja millaisissa tapauksissa niin voi tehdä vai milloin tahansa?
sopiiko olla utelias?
10
274
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tuota tietoa kaivattaisiin?
Eikös olla vain tanssimaan tultu? - Anonyymi
Mitä sitten onko naimisissa vai ei, avoin suhde on trendi nyt.
- Anonyymi
Höh? Minulta ainakin kysytään tuollaista vähän ja väliä. Ja onpa suoraan päin naamaa todettu niinkin, ettei minun näköiseni mies mukamas millään voisi olla sinkku.
- Anonyymi
Se joka esittää tanssikumppanille kysymyksen tämän sivìlisäädystä, tahtoisi jo kumppanista vakavammin otettavaa seuraa.
Kysyttävä voi halutessaan todeta, että paikalle on tultu tanssimaan, ei keskustelemaan tämänhetkisistä yksityisSioista..
Olisihan tuo tyly vastaus. Toisaalta sen ansaitsee tuollaisen typerän kysymyksen esittäjä. - Anonyymi
Nainenhan tuon kysymyksen useimmiten esittää.
Häneltä vuorostaan voit kysäistä, miten menopaussi häneltä sujui. - Anonyymi
Minulta on muutama ilmiselvästi vonkaaja yrittänyt kysellä , mutta loppunut utelut kun olen sanonut heti että mulla on munat kotona vaikka olenkin sinkku ja pysyn sinkkuna..
- Anonyymi
Moni nainen aloittaa tanssissa tuttavuuden hieronnan siitä, että kertoo miehensä jo siirtyneen tuonpuoleiseen.
Pitäisikö kunppaninkin silloin kertoa oma siviilisäätynsä,?- Anonyymi
Kaksi aikuista ihmistä, vapaita tai varattuja, voivat sopia tapaamisen johonkin tassipaikkaan.
He voivat viettää ajan kahdestaan esim asuntovaunussa ja kotijoukot eivät tiedä asiasta mitään.
" Vaimo tykkää käydä joka viikko lavatansseissa" sanoi meidän naapurin ukko, tietämättä mikä tanssilaji on vaimon mieleen.
Vaakamambo eikö niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi aikuista ihmistä, vapaita tai varattuja, voivat sopia tapaamisen johonkin tassipaikkaan.
He voivat viettää ajan kahdestaan esim asuntovaunussa ja kotijoukot eivät tiedä asiasta mitään.
" Vaimo tykkää käydä joka viikko lavatansseissa" sanoi meidän naapurin ukko, tietämättä mikä tanssilaji on vaimon mieleen.
Vaakamambo eikö niin.Oma mies kännissä kototona , vaimo tanssipaikalla tietää että saanti on varmaa ja kysyjiä riittää.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764