Kun haet työpaikkaa kuntasektorille, ota selvää kunnasta. Varoittavia esimerkkejä ovat 1.rehtoreiden ja apulausrehtoreiden vaihtuvuus 2. itse haastattelutilanteessa hiljaisuus ja sivistysjohtaja kyselee 3.
Salamyhkäisyys. Täällä Keski - ja pohjoispohjanmaalla on joissakin paikkakunnissa todella tulehtunut tilanne. Olen hakeutumassa täältä pois, koska täällä on aika ahdistavaa. Viime kädessä on kysymys pitkistä henkilöstösuhdeongelmia ta. Se heijastuu koulumaailmaan. Kunta, joka lomauttaa opettajia ja jopa laittomasti, ei herätä luottamusta. Kunnissa on eroja ja koulutus myönteiset kunnat harvoin säästää opetuksesta.
Kunnan huono ilmapiiri
2
188
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa myös katsoa esityslistoja ja pöytäkirjoja. Kiinnitä huomiota oikaisuvastimuksuin ja eriäviin mielipiteisiin, sekä pitkiin selvityksiin. Aikaisempien vuosien hakijamäärät kertovat myös tilanteesta. Suosittuihin paikkoihin on aina paljon hakijoita. On myös kuntia, jotka ovat niin suljettuja, ettei sinne yksinkertaisesti haluta hakea. Tieto leviää, kun työntekijä vaihtaa työpaikkaa. Mainetta on vaikea kirjata ja se saattaa viedä vuosia. Myös johtajuusongelmat kielii vakavista asioista.
- Anonyymi
Oletko opiskellut kajoa tai fiskusta? Niissä opetetaan konfliktitilanteiden minimointia T. Hallapakottaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623