Vittu mitä paskaa koko baarin pääsiäinen...Eikö oikeesti keksitä mitään toimintaa muuta kuin myydä kallista kura kaljaa sekä niin sanottua harmaata lonkkua..??? Hoh hoh vaan ja mä meen nyt laavuun tälle iltaa bilettämään.
Kantiksen pääsiäinen joopasen joo..
Anonyymi-ap
13
914
Vastaukset
- Anonyymi
Saakai siellä väkeviäkin?
- Anonyymi
Ime munaa
- Anonyymi
Mjnaa vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjnaa vaan
Napikselle!
- Anonyymi
Mä lähden hesaan Torniin kattoterassille! On huikeet näkymät ja palvelu pelaa! Eikä tarvii katella tuulipuku/huppariporukkaa!😊
- Anonyymi
Minä olin Kämpissä
- Anonyymi
Paska paikka en kyllä käy enää moisessa räkälässä
- Anonyymi
Melko köyhä elämä kun pitäää baarista sitä etsiä.
- Anonyymi
Mitäs oli Laavussa keksitty mikä poikkesi kurakaljasta ja harmaasta lonkerosta?
- Anonyymi
Harmaata kaljaa ja kuralonkeroa oli
- Anonyymi
Eikö siellä oo säälikaljaa
- Anonyymi
Mene , ja pysy siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418