Lestadiolaiset, uskossaan vahvat

Anonyymi-ap

Lestadiolaiset, uskossaan vahvat,
Kulkevat tietään kohti iankaikkisuutta,
Kantavat ristinsä ylpeästi,
Ja uskossa elävät jokainen päivä.

Heidän elämänsä on Jumalan kädessä,
Ja he tietävät, että Hän heitä ohjaa,
Kun tiellä vastaan tulee haasteita ja vastoinkäymisiä,
He luottavat Herran voimaan ja rukouksen voimaan.

Heidän yhteisönsä on kuin suuri perhe,
Jossa jokainen välittää toisistaan,
Ja jossa yhdessä rukoillaan ja lauletaan,
Jumalan armosta ja rakkaudesta.

Lestadiolaiset, uskonveljet ja -sisaret,
Heidän uskonsa on aito ja syvä,
Heidän elämänsä on pyhitetty Jumalalle,
Ja he tietävät, että lopulta voitto on heidän.

Heidän uskonsa rohkaisee ja inspiroi,
Ja heidän rakkaus heijastuu ympäröivään maailmaan,
He ovat valo pimeässä maailmassa,
Ja Jumalan armon ja rakkauden todistajia.

57

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lars Levi Lestadius, Ruotsin kansan pappi,
      Joka hengen valkeutta levitti maille laajalle,
      Hän oppi armon sanoman ja Jumalan kutsun,
      Ja tunsi sydämessään halun jakaa sitä muillekin.

Kaukana pohjoisessa hän kohtasi kansan,
      Joka etsi elämälleen merkitystä ja toivoa,
      Hän puhui heille Jumalan rakkaudesta,
      Ja julisti syntien anteeksiantamusta.

Tämä sanoma alkoi sydämissä syttyä,
      Ja herätys alkoi levitä seurakuntiin uusiin,
      Lars Levi Lestadius oli uskollinen kutsumukselleen,
      Ja hänen saarnansa rohkaisi monia matkallaan.

Vaikka Ruotsissa hän asui ja palveli,
      Niin Suomen kansaa hän vaikutti syvästi,
      Hänen elämäntyönsä oli merkittävä,
      Ja hänen sanomansa koskettaa meitä vielä tänäänkin.

• Anonyymi

Juutalainen leevilöinen pappeus vanheni kun Jeesus tuli tili uusi pappeus te olette pääkirkosta erillään oleva lahko eri seura vain te pelastutte ei muut luterilaiset koska lutteri on eri pappi kuin lestadius katsokaas kun opeissa on eroja . Olette sitä mieltä ettei LUTTERIN Jeesukseen kastetut pelastu mutta te pelastutte kun olette LUTTERIN kasteen saaneet ....ei vaan koska seuraatte leeviä leevilöinen on synagogaa.

• Anonyymi

Ruotsin piispa Henrik toi evankeliumia Suomeen ja samoin acricola ja Suomessa oli latinan kieliset uudet testamentit Viipurissa Karjalassa ja Petsamossa jo 300 ja 900 luvulla myös 1600 luvulla kirkkoja polttivat venäjä. Tataarit kasakat ja judet.Karjalassa hyökkäsivät. Te olette päästänne pehmeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsin piispa Henrik toi evankeliumia Suomeen ja samoin acricola ja Suomessa oli latinan kieliset uudet testamentit Viipurissa Karjalassa ja Petsamossa jo 300 ja 900 luvulla myös 1600 luvulla kirkkoja polttivat venäjä. Tataarit kasakat ja judet.Karjalassa hyökkäsivät. Te olette päästänne pehmeitä.

Lestat on kironnut niin kristittyjä ne kun ei mene kiroamaan kristittyjen tappajia vaan kristittyjä. Meillä on myös väärentäjiä paitsi SYNAGOGALTA hellareissa

• Anonyymi kirjoitti:

Juutalainen leevilöinen pappeus vanheni kun Jeesus tuli tili uusi pappeus te olette pääkirkosta erillään oleva lahko eri seura vain te pelastutte ei muut luterilaiset koska lutteri on eri pappi kuin lestadius katsokaas kun opeissa on eroja . Olette sitä mieltä ettei LUTTERIN Jeesukseen kastetut pelastu mutta te pelastutte kun olette LUTTERIN kasteen saaneet ....ei vaan koska seuraatte leeviä leevilöinen on synagogaa.

Missä Raamatussa sanotaan, että Luther pelastaa, mutta se on sanottu Gen 12;1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Hän käski tappaa kaikki juutalaiset, jolloin Jumala tappoi Hänet sen saarnan jälkeen muutaman viikon päästä, ja on AINA vasemmassa jonossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lestat on kironnut niin kristittyjä ne kun ei mene kiroamaan kristittyjen tappajia vaan kristittyjä. Meillä on myös väärentäjiä paitsi SYNAGOGALTA hellareissa

Missä hellareilla on synagogat?

• Anonyymi

Lars Levi Lestadius, Ruotsin kansan pappi,

Mulkku jätkä ! Sekoittaa muinais jäänne mieliä ja ihmiset kärsii tästä matelijasta,varsin naiset !

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Missä Raamatussa sanotaan, että Luther pelastaa, mutta se on sanottu Gen 12;1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Hän käski tappaa kaikki juutalaiset, jolloin Jumala tappoi Hänet sen saarnan jälkeen muutaman viikon päästä, ja on AINA vasemmassa jonossa.

Missä Raamatussa sanotaan, että Luther pelastaa tai lesti johtaja tai amerikkalaiset lahkot nämä 1900 luvun mielen sekoittajat?
        Kaikki 1900 luvun lahkot Suomesta amerikan ovat aivan sairaita paskoja!
        Näettekö mitä he ovat tehneet ihmisille..Kärsimystä vain saatanalisella orkesterilla!
        Ihmiset ovat lahkon orjia,synnyttäjiä jonkun typerän ukon takia joka puhuu paskaa!
        Kuten Islam joka alistaa,niin myös nämä Suomen ja amerikan lahkot ALISTAA PELOLLE !
        PETO PUHUU heidän puhujissa,sairas paska MIES !

• Anonyymi kirjoitti:

Missä Raamatussa sanotaan, että Luther pelastaa tai lesti johtaja tai amerikkalaiset lahkot nämä 1900 luvun mielen sekoittajat?
        Näettekö mitä he ovat tehneet ihmisille..Kärsimystä vain saatanalisella orkesterilla!
        Ihmiset ovat lahkon orjia,synnyttäjiä jonkun typerän ukon takia joka puhuu paskaa!
        Kuten Islam joka alistaa,niin myös nämä Suomen ja amerikan lahkot ALISTAA PELOLLE !

Jämerää tekstiä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

totta mulle annettiin tieto ettei luter tehny parannusta

• Anonyymi kirjoitti:

totta mulle annettiin tieto ettei luter tehny parannusta

Ei muussa, paisti kasteen osalta, Hän myönsi, että Raamatun kaste on oikea, eli upottaminen, jo kuukausia ennen kuolemaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ja mikä Suomen lahkoista, jota ei ole Vapaat suunnat, eivätkä ne kaikki ole Usasta tulleita, kun SRK?

Siellä on jokaisen seuroissa käyvällä ihmisellä näkymätön hirttoköysi kaulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ja mikä Suomen lahkoista, jota ei ole Vapaat suunnat, eivätkä ne kaikki ole Usasta tulleita, kun SRK?

Hyvin kuvattu: ""Siellä on jokaisen seuroissa käyvällä ihmisellä näkymätön hirttoköysi kaulassa.""

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kuvattu: ""Siellä on jokaisen seuroissa käyvällä ihmisellä näkymätön hirttoköysi kaulassa.""

Vl-ihmiset uskaltakaa avata silmiänne, näette, miten ihmisiä on helppo aivopestä esim. venäläiset ja kuinka paljon uskonnoissa on aivopesua. Katsokaa sitä omaa uskoa, kuinka paljon siinä on uskoon liittyviä sääntöjä, tee niin ja tee näin, elä tee niin ja elä tee näin, niin pelastut. Teillä todellakin on näkymätön hirttoköysi kaulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista porukkaa kun pelkillä puheilla ja pelon tehosteilla kuvitellaan nälän pysyvän poissa ja mielen kirkastuvaa🥲

Samat tarpeet on kuin muillakin mutta nämä epäuskoiset eivät kuitenkaan ole niin pahansuopaisia kuin lestadiolaiset eikä heitä tunnista kuin ajan kuluessa mitä he palvelevat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikki olivat saman transuklubin tuotoksia ketkä ajavat yhtä maailman rahaa,uskontoa ja järjestystä.

• Anonyymi

Keneltäkään en halua tuota mielikuvaa viedä pois, mutta oma kokemukseni on toisenlainen. Vanhoillislestadiolainen oppi rakentuu moniin Raamatusta poikkeaviin, maallikoiden rakentamiin opinkohtiin ja nekin ovat vuosikymmenien kuluessa voimakkaasti muuttuneet. Ne opinkohdat palvelevat pääasiassa yhteisön olemassaoloa, eikä oikeaa henkilökohtaista uskomista. Rakkaudellisuus perustuu vain ja ainoastaan vankkumattomaan uskomiseen edellämainittuun. Jos haluat nostaa siitä rakentavaa keskustelua, rakkaus loppuu kuin seinään.

• Anonyymi

Vihaaminen ei edes ole Jumalasta viha tulee rituaaliuskonnosta. Laki saa aikaan vihaa muut kuten lutterit elää armosta. Tyyliin missä synti on suureksi tullut siinä armo on ylenpalttinen. Lutterit elää ylenpalttisessa armossa eikä hampaat irvessä kuin lestat. Ja jos juutalaiset kieltää sulta ehkäisyn sä elät hammasten kiristelyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaaminen ei edes ole Jumalasta viha tulee rituaaliuskonnosta. Laki saa aikaan vihaa muut kuten lutterit elää armosta. Tyyliin missä synti on suureksi tullut siinä armo on ylenpalttinen. Lutterit elää ylenpalttisessa armossa eikä hampaat irvessä kuin lestat. Ja jos juutalaiset kieltää sulta ehkäisyn sä elät hammasten kiristelyssä.

Galatalaiset on esimerkki 2000 vuoden takaa kun ensin tultiin Jeesuksen luokse sitten käännyttiin takaisin lakiin SYNAGOGALLE . Mooses .

• Anonyymi kirjoitti:

Galatalaiset on esimerkki 2000 vuoden takaa kun ensin tultiin Jeesuksen luokse sitten käännyttiin takaisin lakiin SYNAGOGALLE . Mooses .

Kerrotko missä se on luettavissa. Laki ei ollut Mooseksen, vaan Jumalan ja juuri Lestadiolaiselle vieläkin voimassa, piirtoakaan poistamatta, kun ette tunnusta Jeesusta kaikkivaltiaaksi Herraksi ja ota kastetta Häneen.

• Amen.

• Anonyymi kirjoitti:

Lue, mitä Kirja sanoo Lutterisi tuomioksi; Gen 12;1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.

Kirja ei anna Hänelle mitään armoa,. Saastaa kyllä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Lue, mitä Kirja sanoo Lutterisi tuomioksi; Gen 12;1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.

Kirja ei anna Hänelle mitään armoa,. Saastaa kyllä.

PINNASÄNKY:) oko joku pedofiilin niki?
        Lahkoissa näitä pinnasänkyjä on useita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PINNASÄNKY:) oko joku pedofiilin niki?
        Lahkoissa näitä pinnasänkyjä on useita.

Varmaan joku on.

• Anonyymi

Suurin osa tuosta siksi että vl-uskossa tavat ja usko on samaa, kun taas muualle ne ovat kaksi eri asiaa. Toisaalta tavat ovat uskon seurausta, ja jos ei ole enää "uskomassa" niin jää vain katkeruus ja tavat. Ilman uskoa tavat ei kuitenkaan merkitse mitään.

• Anonyymi

Heissan vaan uskovaiset ! Mitenkä on niin että tiedän yhden perheen pohjois Pohjanmaalta ja heidän kytkyssä sitten muualle niin en ole nähnyt mitään positiivista heidän käytöksessään 15v muuta kuin pimitetty kateutta joka puolelle nii isännän kuin emännän puolelta ja siitä sitten levinnyt lapsiinsa useisiin siis ja heidän puolisoihinsa niin sellasta saatanan vaivannäköä toisten omaisuuteen yms liittyviä , olin suht terve kun aloin seurustella tyttären kanssa niin muutaman vuoden jälkeen huomasin että minussa tuli esiin huonoja piirteitä nii lopetimme suhteen ennenkuin tapahtuu jotain mistä joutuu hankaluuksiin !

Parempi pysyä erossa uskovaisista jollet ole parkkiintunut ennestään ! Anteeksi pyydän eräältä mieheltä jonka tuttavani sekoitti kirjoituksessaan toiseen siis olen puhunut tästä lestaperheestä tutulleni ja heidän erikoisista touhuista niin hänpä asiaa laittoi eteenpäin 😁

• Anonyymi

Kaikki maapallon kristityt on pyhitetty Kristuksessa tyhmä ääliö.

• Anonyymi

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku

jeesuksen kirje vanh.lestaadiolaisille osa I jae II

• Anonyymi

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku

Jep,kellutaan:)

• Anonyymi

Minusta nuo runot ovat kauheita, lukekaapa, niin huomaatte miten oma kehu haisee tuossa kirjoituksessa, sellaisia ovat vl-ihmiset, runo kuvaa kyllä vl-ihmisiä.
      Katsokaa otsikkoa: Lestadiolaiset, uskossa vahvat.

Kirje roomalaisille 14:1
      Hyväksykää joukkoonne myös sellainen, joka on uskossaan heikko, älkääkä ruvetko kiistelemään mielipiteistä.

• Aloituksessa ei ole sanaakaan Jeesuksesta, joten teidän täytyy olla muslimeita tai juutalaisia. Kristittyjä ette voi olla ,kun ette usko Jeesukseen!

• Anonyymi

Demonipesälle on persu tärkein.

• Anonyymi

Kaunis runo!

• Tekö uskotte vain Jumalaan ja SRK;hon?

Olette sitten saatanan joukossa, koska Hänkin uskoo Jumalaan?

Mutta pelastuksen tuo usko, sekä seuraaminen Jeesusta, jota saatana ei tee, mutta Kristityt tekevät.

Et kehdannut mainita yhtään kertaa Kaikkivaltiaan, Jeesus Messiaan nimeä, joten tervemenoa jälleen tuliseen mereen.

• Anonyymi

Miksi olet katkera? Viittaat isääsi paholaiseen "Hänkin" isolla kiraimella. Onpas se sulle rakas.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet katkera? Viittaat isääsi paholaiseen "Hänkin" isolla kiraimella. Onpas se sulle rakas.

Missä viittaan?

• Anonyymi

Ei tuollainen negatiivisuuden tiivistämä harhapastori ole kristitty.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollainen negatiivisuuden tiivistämä harhapastori ole kristitty.

Mitäh, minulla on ilo Jeesuksessa, oletko siitä katkera.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mitäh, minulla on ilo Jeesuksessa, oletko siitä katkera.

Tuollaista iloa minä en ikinä haluaisi, kun pitää vuosi toisensa jälkeen kulkea ympyrää ja ratkuttaa. Se ei ole sanoman levittämistä vaan riitelemistä...ilossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista iloa minä en ikinä haluaisi, kun pitää vuosi toisensa jälkeen kulkea ympyrää ja ratkuttaa. Se ei ole sanoman levittämistä vaan riitelemistä...ilossa.

En myöskään saa ilman Kristusta.'
        Älä itke, ei veli räksytä, vaan neuvoo?

Kerroppa pari minun räksytystäni, niin kaikki näkevät?

• Anonyymi

Te lestaadiot olette hylänneet Jumalan siinä,että Rakasta lähimmäistä !
      Te,ette Rakasta,kuin omaa lahkoa vain.
      Teidän mielestä muut menee helvettiin !
      Mikä on jo Kristutuksen sanomaa vastaan täysin.
      Muistuttaa kuin ääri lahkoa,me ensin,te ette?
      Kovin hävettävää on mies puhujinne toiminta.
      Silti minä en tuomitse,vaan te tuomitsette meidät muut.
      Tuomitsisiko Kristus meidät muut helvettiin jotka emme ole lestaadiolaisia?
      Miettikkää,kuka on paha tälläisissä ajatuksissa joka haluaa toiset helvettiin vaikka rakastaa Isää ja poikaa !
      Miten pystytte tuomitsemaan mies puhujat,kuka joutuu helvettiin?
      Hävetkää,sillä teillä ei ole Rakkautta muille !

• Anonyymi

Eipä monilla uskovaisilla, siis muillakaan kuin lestadiolaisilla, riitä rakkautta toisin ajatteleville, vaikka Raamattu niin opettaa. Ihmiset ovat itsekkäitä ja odottavat, että muut ajattelevat ja uskovat kuten he. Mutta näinhän ei Raamattu opeta. Monet yhteisöt opetuksessaan halveksuvat tätä eivät toki myönnä) toisin uskovia. Sellaisessa opetuksessa ei ole oikeaa henkeä.

• Anonyymi

Minun tuntemani vl:t ovat mukavampia ja lähimmäisenrakkaampia kuin monien muiden suuntien kristityt yhteensä feikki uskossaan. Miettikää oikeasti kenellä ne hengen hedelmät näkyy...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tuntemani vl:t ovat mukavampia ja lähimmäisenrakkaampia kuin monien muiden suuntien kristityt yhteensä feikki uskossaan. Miettikää oikeasti kenellä ne hengen hedelmät näkyy...

Minä tunnen useamman sorttisia uskovaisia. Mutta hämmästyttävää kyllä, niissä jotka eivät tunnustaudu minkäänlaisiksi uskovaisiksi, on eniten esimerkiksi aidosti lähimmäisiään rakastavia. Uskovaisilla meinaa olla oma oppi ensin ja sen takaa tarkastellaan, ketä voi rakastaa ja ketä ei.

• Anonyymi

Jos tekee enemmän kuin kaksi mukulaa, niin on mukana pahentamassa maailman liikakansoitusta.

• Anonyymi

Meneppä tuo kertomaan muslimeille Helsingissä.

• Anonyymi

Lekumat on vapareita, tosin alimmalla asteella. Lars lekuma sai ja otti ranskan kunnialegioonan ritari merkin, jolloin myös liirtyi merkin kautta järjestöihin. Lars lekumaa seuratessaan, lekumat on lars lekuman perisynnin alasia, myös vaparius periytyy tätä kautta lekumiin.

• Anonyymi

Ei yksin Larssin perisynnin alaisia vaan myös oman perimänsä, aina kolmnteen ja neljänteen polveen.

• Anonyymi

olisihan tääkin pitänyt arvata..No mutta toisaalta toi niitten pedofiilius selittänee aika paljon.Nooo piikkinsä ovat kiltisti ja lahoavat pois kyllä suht nopeasti itse uskon näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisihan tääkin pitänyt arvata..No mutta toisaalta toi niitten pedofiilius selittänee aika paljon.Nooo piikkinsä ovat kiltisti ja lahoavat pois kyllä suht nopeasti itse uskon näin.

Ottaneet siis

• Anonyymi

Aika harva on vahva. Viime aikoina luopumusta ollut runsaasti. Sellasetki, joista ei olis ikinä uskonu, luopuu uskostaan. vahvoja uskovaisia on vain teeskentelijät, jotka pyrkivät hyötymään tästä systeemistä jotenkin. Heitä voivat esim olla yrittäjät, jotka toivovat halpaa työvoimaa yrityksiinsä. Värvättävät vain sen kuin vähenee, sillä oikeasti uskoneet luopuvat uskoistaan yksi toisensa jälkeen.

• Anonyymi

Toinen näkökulma on, että sydämestään uskovaiset lähtevät. Eli ne, jotka eivät voi hyväksyä epärehellisyyttä ym. ja haluavat säilyttää sen käsityksen ja arvomaailman, joka puhtaalla omalla tunnolla oikeasti on oikein. Jumala kokoaa omiaan muualle. Jäljelle jäävät vain tekojaan salaavat hoitokokousväärintekijät/ norsutorni ja heidän hännystelijänsä.

• Anonyymi

Kokemus lestadiolaisesta

• Anonyymi

"Välittävät toisistaan" Uskossa vahvat" tää on joku lestojen aivopesemä pieru tai muuten vaan sekaisin,Kyllä nyt tyhmäkin tietää niitten touhut ja mammonan palvonnan ja sen perässä juoksemisen !

• Anonyymi

"Heidän uskonsa rohkaisee ja inspiroi,
      Ja heidän rakkaus heijastuu ympäröivään maailmaan,
      He ovat valo pimeässä maailmassa,
      Ja Jumalan armon ja rakkauden todistajia."

Minusta tämä ei kuvaa vl-ihmisiä, katsokaa Yle areenasta Herättäjäjuhlilta jumalanpalvelus, siinä heijastu rakkaus ympäröivään maailmaan.
      https://areena.yle.fi/1-4256420

• Anonyymi

Tavallaan paljastavat oman valheellisuutensa sillä että ihan tosissaan pitävät itseään jumalan valittuna ja ainoona oikeena kansana ketkä jakavat rakkautta ympärilleen.no minkäköhän kenenkään uskoon kuulumattomalla ei ole heidän käytöksestään ikinä tullut sama fiilis...Jotenki jännä.Paljastavat miten syvällä valheessa elävät...jotain pedofiili muurareita vielä kaikenlisäksi kyllä on pokkaa...

• Anonyymi

*No mitenköhän*

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe