Vasta Kotkaan muuttaneena tarvitsisin apua. Omakotitaloni pihalla on kolme isoa kuusta ja koivua, jotka pitää kaataa pois. Itse en uskalla, kun ovat talon nurkalla. Löytyykö Kotkasta ammattiväkeä kaatohommiin?
Pihapuitten kaato
9
371
Vastaukset
- Anonyymi
Puu ja Kaato on sekä Puunkaato ovat ainakin jotka kaatavat. Ja heillä on vakuutukset kunnossa.
- Anonyymi
Puunkaato Mikko Hanska voin suositella
- Anonyymi
Asemakaava-alueilla kaupungin lupa tarvittaneen.
- Anonyymi
Eihän akkukemikaalitehtaan metsän kaatoonkaan tarvittu mitään lupia. Tuhottu nyt kymmeniä hehtaareja hienoa metsää.
- Anonyymi
Jaakon Pölliltä voit myös kysyä.
- Anonyymi
puunkaatolupa tarvitaan asemakaava-alueilla.
https://www.kotka.fi/asuminen-ja-ymparisto/puistot-ja-viheralueet/puunkaatoluvat/ - Anonyymi
Kaataja löytyy, jos ei kotkasta niin kouvolasta
Koivulassa kävi kuorma autolla ukko kaatamassa kaksi koivua, paljonkohan veloittaa kaupunkia, kuka kuittaa laskun.
Pari päivää myöhemmin pölli Jake haki traktorilla puut pois, oikein kaksi kertaa, olis luullut mahtuvan yhteen kuormaan, kuka kuittaa laskun
Tulipa kalliit puut
Saman olisi tehnyt yksikin metsurit, vienyt pois, myynyt ne. Kaikki ois pärjännyt. Ihmettelen tapahtunutta. Tais olla puunkaato niminen Kouvolasta- Anonyymi
Tosi erikoista toimintaa, pöllillä menee lujaa, puistotiminnan kannattaisi katsoa mitä tekevät
Onko "kusesteusta" tai muuta
- Anonyymi
Voin suositella , hyvää ja ripeää toimintaa. nim kokemusta on
Puunkaato Mikko Hanska
https://puunkaato.net
Yritys on perustettu vuonna 2004. Yritys on erikoistunut pihapuiden kaatamiseen. Alan työkokemusta pihapuiden kaadosta vuodesta 1974 lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162375
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752268- 1051097
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1241080Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2131020Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37880Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32794- 132790
- 43724