Mihin aihealueeseen tämä kuuluu?
No ihan sama, asia on se että kaverini täyttää 9v (itse olen häntä 5vuotta vanhempi) ja hän kutsui minut syntymä päivilleen. Olen todella otettu siitä, mutta en halua mennä:(
En tunne sieltä ketään, muuta kuin kaverini.
En halua hänelle pahaa mieltä, mitä teen? Mitä sanon kun hän lähetti minulle syntymäpäivä kutsun? Äiti pakottaisi menemään jos kerron äidille.
Ja vanhempamme tuntevat, mitä kaverini äiti ajattelisi jos minä laittaisin kaverilleni että en halua tulla, se olisi töykeää! Auttakaa :(
Mitä teen? En halua mennä syntymäpäiville
Anonyymi-ap
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen luvalla olet tällä sivusto? Tietävätkö asiasta vanhempasi? Toivottavasti katsovat selaushistoriaasi ja jäät kiinni.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17815804O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262454
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762183Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 831688
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍281333En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71289Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41043
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918