https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/narsisti_ei_nae_virheitaan siihen vielä narsistinen anoppi.
On muuten jännä miten narsisti laittaa uhrin lukkoon
21
430
Vastaukset
- Anonyymi
Uhri ei uskalla kertoa. Perhe elää nälässä mutta esittää ulospäin muuta.
- Anonyymi
Henkinen väkivalta voi olla sanatonta tai sanallista. Joskus siihen liittyy myös fyysistä väkivaltaa. Sen muotoja ovat toistuva alistaminen, nöyryyttäminen, huutaminen, kiroilu, painostaminen, pilkkaaminen, nimittely, uhkailu, jatkuva toisen kontrolloiminen, vähättely, pelottelu, häirintä sekä syyttely.
Pitkään jatkunut henkinen väkivalta voi aiheuttaa monenlaisia fyysisiä oireita: särkyjä, kipuja, korkeaa verenpainetta, unettomuutta, uupumusta ja sairastumisalttiutta. Itsetunto horjuu ja työkyky heikkenee. Äärimmäisessä tapauksessa joku voi ajautua itsemurhaan. Sitähän ne toivoo, kiusaajat ja narsistit. Mutta sorry mä jatkan elämääni ilman teitä,onnellisena. En kiusallanikaan tapa itteeni. - Anonyymi
Tajuat yhtäkkiä, että ihmiset ovat tosi, tosi tylsiä
Oletko koskaan istunut illanvietossa miettien, mitä ihmettä teet siellä kaikkien näiden kuivien, valkoviinin eri laatuja tai sohvakankaiden moninaisia tyylejä analysoivien henkilöiden keskellä? Kun harkitset uutta lävistystä tai tatuointia, ja joku seurueessa toteaa "mutta sinähän olet jo 32", tajuat yllättäen, ettet halua uusia tuttavuuksia – ainakaan näistä tyypeistä.
4. Et jaksa draamaa, myrkyllisiä ystävyyksiä tai esittäjiä
Iän myötä into sietää epäaitoja, vaativia tai hankalia ihmisiä vähenee. Nuorena moni haluaa kuulua porukkaan ja sietää siksi myös huonoa kohtelua.
– Mitä vanhemmaksi tulet, sitä vähemmän viitsit käsitellä tällaista paskaa, Gigi Engle kuvailee Elite Daily -sivustolla.
– Minulla ei ole enää aikaa tällaiseen hölynpölyyn. Jos se tarkoittaa, että menetän ystäväni enkä saa uusia, niin hitot siitä. En välitä. - Anonyymi
Yksin tänne synnyttää ,yksin kuollaan.
- Anonyymi
Näytä heille, että sinua ei enää kiinnosta eivätkä he hyödy sinun manipuloinnistasi enää yhtään.
Tätä kutsutaan Harmaan Kiven Metodiksi ja se yleensä toimii, mutta vain, jos seuraat kaikkia sääntöjä. Sinulla ei ole varaa tehdä yhtäkään virhettä käsitellessäsi narsistia, koska tuo virhe voi maksaa elämäsi ja kaikki näkemäsi vaiva parantuaksesi huuhdellaan viemäristä alas.
Mutta ensiksi, miten jättää narsisti huomiotta? Seuraa sääntöjä askel askeleelta pystyäksesi pääsemään käsittelyvaiheeseen jälkeenpäin- Anonyymi
Asiaa.
- Anonyymi
Minä tein näin. Turha jatkossa sitten inistä yhtään mitään. Hei hei👋👋
- Anonyymi
Jos aikuinen lapsi jatkuvasti arvostelee ja haukkuu vanhempiaan niin, että he kokevat koko ihmisyytensä määrittyvän tämän kautta, vanhemman on lopetettava sylkykuppina oleminen. Aikuiselle lapselleen voi sanoa, ettei enää suostu kuuntelemaan vähättelyä. – Vaikeissa tilanteissa pitää hakea ulkopuolista apua.
- Anonyymi
https://terveydenasialla.com/minua-on-kiusattu-koko-ikani/ minua kiusaa edelleen narsistit. Mutta olen kiitollinen, että minulla on terveys,työ,koti.
- Anonyymi
Tiedätkö niitä, jotka raivostuvat, kun heille näyttää peiliä?
Niitä joille vastuu on myrkkyä?
Ja niitä jotka pelkäävät paljastumista niin paljon, että jo sen uhka saa heidät raivoamaan ja vihaamaan sydämensä pohjasta ja lopulta jopa katoamaan niin, ettei häntä enää tavoita soittamalla tai viestimällä?
Minä olen nähnyt, miltä siitä ihmisestä tuntuu, jolle kummallisuuksia täynnä olleen parisuhteen päätösnäytelmänä tehdään näin. Tuo on julmaa henkistä väkivaltaa, jonka tekijä ei koe tehneensä mitään väärin vaan syy toimintaan löytyy siitä, joka rajulla tavalla jätettiin (pitkänkin parisuhteen päätteeksi).- Anonyymi
Näin kävi meidän tutulle Tuli ulkomailta suomeen ja ukko täys Narsisti häntä kohtaan.Ei mitään arvostusta sanoilla tai teoilla ,vaan lyttäs kaiken.MUTTA ONNEKS LÄHTI TOISEN MUKAAN JA TÄLLÄ HETKELLÄ ONNELLISESTI NAIMISISSA:
- Anonyymi
Narsistin laukaisevat ulkoiset stressit tai elämäntapahtumat. Jos olet ollut yhteydessä narsistiin, olet ehkä huomannut hänen väärinkäyttäytymisensä lisääntyvän suurien elämätapahtumien aikana - häät, vauvan syntymä, uuden kodin ostaminen, uuden työn aloittaminen. Tämä sykli näyttää samanlaiselta väärinkäytössykliltä: jännityksen rakentaminen, räjähdys / väärinkäyttö ja kuherruskuukausi. Väärinkäyttäjä käyttää erilaisia manipuloivia taktiikoita aiheuttamaan ahdistusta, provosoimaan pelkoa ja lopulta viehätys ja kela takaisin uhreihinsa.
- Anonyymi
Tää konttarin narsisti on ollut valehtelija jo 80 luvulta rosvo huijari paskan jauhaja ,peitteleee omia velkojaan syyttelee ihmisiä ja on täysin pimeän työn tekijä.
- Anonyymi
Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".
- Anonyymi
Turha se on AP:n valittaa täälä, miksi suostuu jonkun narsistin kynsiin. Liekö ap ihan holhottava.
- Anonyymi
Narsisti pitää blokata joka paikasta. Ei mitään yhteydenpitoa. Ei tietoja asioistaan. Myös turvakielto hyvä. Eikä tarvitse välittää anopin tms uhkailuista,että tekee lasuja.
- Anonyymi
Elämässäsi on ihmisiä, jotka tuntevat loukkaantuneita sanoistasi tai toimistasi, mutta he eivät halua kertoa sinulle tätä suoraan. Karma aikoo ehdottomasti suoristaa asiat ja valitettavasti, jos et olisi kovin hyvä, se rankaisee sinua toimistasi. Eroamista ei kannata hävetä. Eikä pelätä uhkailua anopin puolelta.
- Anonyymi
Mutta tää KONTIOPUISTON NARSISTI ei osaa hävetä ei katua ei arvosta ketään,hän on hän on tehnyt ja kukaan ei oo mitään eikä ketkään ,VAAN HÄn on.ON TODELLAKIN LAITTANUT SUVUN KONKURSSIIn,Ja siitäkin on sanonut en minä mutta muut teki.Ja ulkomailla rosvos vielä lähtiissäkin kun karkas velkojiaan ja paljon muitakin.VIELÄ puhuu muista paskaa ,kun ei ymmärrä että,HÄNEN TEKONSA JA maksamattomat velat ON TIEDOSSA KOKO PIEKSÄMÄELLÄ.TÄYS NARSISTI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tää KONTIOPUISTON NARSISTI ei osaa hävetä ei katua ei arvosta ketään,hän on hän on tehnyt ja kukaan ei oo mitään eikä ketkään ,VAAN HÄn on.ON TODELLAKIN LAITTANUT SUVUN KONKURSSIIn,Ja siitäkin on sanonut en minä mutta muut teki.Ja ulkomailla rosvos vielä lähtiissäkin kun karkas velkojiaan ja paljon muitakin.VIELÄ puhuu muista paskaa ,kun ei ymmärrä että,HÄNEN TEKONSA JA maksamattomat velat ON TIEDOSSA KOKO PIEKSÄMÄELLÄ.TÄYS NARSISTI.
ONNEKS VELALLISET PITÄVÄT PUHETTA PIEKSÄMÄELLÄ KUKA HÄN ON JA MITÄ TEHNYT;JÄTTÄNYT VELAT MUITTEN MAKSETTAVIKS JA NIIN ON MENNYT KAIKKI HÄNEN VANHEMMILTAAN JA SUKULAISILTA. Ja eräät henkilöt pitävät huolen että paskan jauhanta loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONNEKS VELALLISET PITÄVÄT PUHETTA PIEKSÄMÄELLÄ KUKA HÄN ON JA MITÄ TEHNYT;JÄTTÄNYT VELAT MUITTEN MAKSETTAVIKS JA NIIN ON MENNYT KAIKKI HÄNEN VANHEMMILTAAN JA SUKULAISILTA. Ja eräät henkilöt pitävät huolen että paskan jauhanta loppuu.
Meni isältään vielä hänen velkoihin talokin yli 80vuotiaana.Ja poika eikun puhuu ja porskuttaa.Mutta kyllä oli isän sanat viimeisessä puhelussa pojasta aika nekatiiviset.PERKELEEN POIKA KUN TULI TAKAISIN PILAAMAAN VIELÄ KERRAN HEIDÄN ELÄMÄN.TERVEISET NESTEELLE.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768