Sulaketaulu. Pitääkö se vaihtaa. Kävi renoalta edustaja ja sanoi että kannattaa vaihtaa. Hinta olisi 5000 e
Sulaketaulu
15
282
Vastaukset
- Anonyymi
Sulaketaulua ei ole tarvetta vaihtaa.
- Anonyymi
Nää on taas näitä keksittyjä remontteja, joissa huijataan asiakasta ja väitetään, että on pakko vaihtaa ja tyhmiä koijataan. Ei tarvitse vaihtaa.
- Anonyymi
Lestojen jotka kiertävät kulkukaupalla, huijaustarjouksiin ei pidä erehtyä haksahtamaan.
- Anonyymi
Myös tämä aloituksen aihe on turha, koska tulee seuraava ?
- Anonyymi
Huomenna 😁😁😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Mukle sanottiin että banhan yulppakeskukaennpohja on asbestia ja sen ourkuu MAKSAA 1ooo e
Muun työn lisäksi
- Anonyymi
Vaihdat sen nyt tikkatauluunetrei tarvitse enää näitä samoja trollauksia tänne aloittaa.
- Anonyymi
Mikä on sulaketaulu? Miksi sinulla on jossain taulussa sulakkeita?
- Anonyymi
Hyvä hinta. Ota pari kolme taulua kun halvalla saa.
- Anonyymi
Ja tauluhan on hyvä lahjakin esim sukulaisen 50v juhliin.
Ei kannata vaihtaa. Itse en vaihtaisi edes laajemman sähköremontin yhteydessä, ellei keskus olisi kunnoltaan huono tai remontoitava keskus normaalia OK-talo keskusta suurempi. Monella on usko, mitä kaupparatsut käyttää hyväksi, että gG-varokkeet (vanhat tulppasulakkeet) olisivat jotenkin huonoja. Näinhän ei todellakaan ole. Ne ovat sähköteknisessä mielessä monessa kohtaa parempia kuin johdonsuoja-automaatit.
Jos esimerkiksi talon 0-luokan (maadoittamattomat) pistorasiat ja niiden kaapelointi päätettäisiin uusia, niin laittaisin tarvittavat vikavirtasuojat keskuksen viereen moduulikoteloon. Vikavirtasuojien hinnat ovat nykyään jo kohtuullisen halpoja noin 30€ kappale.
t sähköinssi- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti kannattaa, jos haluaa sponsoroida kusettavia lestafirmoja
- Anonyymi
Minasti uudet din kiko keskukset liian ahtaita ja sekavia . Vaesinkin jos se in samalla lämmityskeskus ja on jotain lisä ohjauksiakin,
Säilytä tulpakesku ja lissää ulkoiset udet suojaukset- Anonyymi
Kannata säilytä vanha kesku mall tulpa. Tai laita uus ja otta amatimiees tekemmä!
- Anonyymi
Mitä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607054- 1193641
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263000- 212658
- 272293
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3661896- 251860
- 161847
- 321758
- 451672