Vesipuistoilua

Anonyymi-ap

Minun ei tarvitse väärennellä päivä määriä kuviin koska olen täällä ollut jo kauan ja vaimokin on ollut jo tosi kauan. https://aijaa.com/BpGKrW Voin vakuuttaa että Xiaomissa on ominaisuus joka lisää kehyksen kuvaan, asetus 15 muistaakseni.
Täällä kun on niin oppii historiaa oleskelemalla, eikä tarvi lukea kirjan viisautta laisinkaan. Siksi minulla on korkea tietämys ja kaksi ylempi korkea koulut tutkimusta.

By NumBaII, myös korkea possotietämys on hallinnassa ja satojen possojen kokemuksella tiedän tarkalleen milloin posso on hyvä

24

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa kuvassa on jotain outoa, itse kuva on erinomainen ja selkeä mutta mistä tuo kuvan yläreuna on syntynyt. lisäksi tuo kuva on irti pohjastaan eli vasen kulma on korkeammalla, tuo kuva pitää olla kuvattu valokuvasta, jotain taustaa vasten, se ei voi olla tabletti...

Muuten vaimollaan on kanssa noita kuvia omassa fb:ssään, joten ne on todennäköisesti aitoja,

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17816308L

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kuva on ihan aito tuo kuvan yläreuna on osa teltasta jossa olemme aurinkoa suojassa.
      Joo vaimoni näyttää olevan laittaneen kuvia faceensa.
      By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi

Kiitos numball kun selvensit, kyllä vaimosi on laittanut myös videon reissustanne, siinä näkyy tuo teltta, eli paljon meteliä siis mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos numball kun selvensit, kyllä vaimosi on laittanut myös videon reissustanne, siinä näkyy tuo teltta, eli paljon meteliä siis mistään.

Kuvassa näkyy teltan jalka, vasemmalla puolella, tuossa avauksen kuvassa se näkyy vain yläosa. https://aijaa.com/PUSyaA
        By Numball HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvassa näkyy teltan jalka, vasemmalla puolella, tuossa avauksen kuvassa se näkyy vain yläosa. https://aijaa.com/PUSyaA
        By Numball HHN 62v.

100 tuumaiselta katsoin ja näyttää olevan paha kynsisieni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

100 tuumaiselta katsoin ja näyttää olevan paha kynsisieni.

Kyllä mutta ei tuossa jalassa, sain sen 30 vuotta sitten uimahallista jyväskylästä, eikä ole lähtenyt kovienkaan troppien kanssa pois, yritetty on neljä kertaa, viime lääkkeet meinasi viedä hengen, antaa olla, olkaa varovaisia niiden kanssa lääkkeet on tosi kovia, meinasi koitua tosiaan kohtaloksi.

• Anonyymi

Teltassa on älytabletin nappulat yläkulmassa. Hieno teltta siis!

Kotikylän Tesco Lotuksesta energiajuomaa ja kemikaaleja muutama minuutti sitten https://ibb.co/hMwrvpp

2010

• Anonyymi

Niinkö sivua ei ole olemassa kuten ei sinuakaan, siinä näyttää näkyvän parit narut joilla teltta on kiinni.

• Anonyymi

Meinasi käydä Pasaset. Oli vähän liikaa informaatiota kuvassa.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasi käydä Pasaset. Oli vähän liikaa informaatiota kuvassa.

2010

Niinhän sinä sanot, mutta mitään kuvaa ollutkaan koskaan, sinä olet Suomessa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä sanot, mutta mitään kuvaa ollutkaan koskaan, sinä olet Suomessa...

Asiakasnumero ja sukunimi näkyi. Harmi kun et ehtinyt nähdä ja tallentaa, päivystäjäpoika 8) https://ibb.co/9sWcY36

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiakasnumero ja sukunimi näkyi. Harmi kun et ehtinyt nähdä ja tallentaa, päivystäjäpoika 8) https://ibb.co/9sWcY36

Niin ja minä kirjoitan aina nimimerkilläni, eli Tyttö Neitinen Bellörffi 2010 Trolli Feikkinen joka osaa tehdä kahdesta valokuvasta yhden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö eikö sinun pitänyt olla kova kuntoinen ukko, mutta enemmänkin vaikutat kyllä pelkääjälle, ei sinua Thaimaasta löydy, feikki ukko olet.

• Anonyymi

"By NumBaII, myös korkea possotietämys on hallinnassa ja satojen possojen kokemuksella tiedän tarkalleen milloin posso on hyvä"

Numba hyvä, nyt tällä kertaa minun täytynee muistuttaa, ikävää kyllä, että posso tietämyksesi oli kertakaikkisen hämmentävänkin huono.

Sanotaanko nyt vaikkapa niin, että kun sanotaan, että jolla tai kulla, menee puurot ja vellit sekaisin, niin sinulla meni, sekaisin... possot ja lörtsyt.

• Anonyymi

Posso on Kotkasta, lörtsyt Imatralta ja Lappeenrannasta, lörtsyt on suuri kokoinen ja ohut, posso taas paksumpi ja pienempi...yleensä possossa on täytteenä omenahilloa, lörtsyssä mitä tahansa hilloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Posso on Kotkasta, lörtsyt Imatralta ja Lappeenrannasta, lörtsyt on suuri kokoinen ja ohut, posso taas paksumpi ja pienempi...yleensä possossa on täytteenä omenahilloa, lörtsyssä mitä tahansa hilloa.

Posso-setä Pasanen väitti, että posso on ohut, eli väärin.
        Lörtsy ei ole kotoisin Imatralta ja Lappeenrannasta, eli väärin taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Posso-setä Pasanen väitti, että posso on ohut, eli väärin.
        Lörtsy ei ole kotoisin Imatralta ja Lappeenrannasta, eli väärin taas.

Minun ei tarvitse väittää yhtään mitään, tiedän mikä on posso ja mikä lörtsy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ei tarvitse väittää yhtään mitään, tiedän mikä on posso ja mikä lörtsy.

Aivan mahtavaa tuo tietämyksen määrä. Minäkin tiedän kuka on Majuri Posso.

Minä tiedän mikä on Lahdessa Jonen Grillillä Möykky, mutta en todellakaan ala kehuskelemaan sellaisella "tiedolla".

Jonen grilli "keksi" myös Lihamukin. Kännipäissään joskus maattiin kaverin kanssa Möykky sylissä jalkakäytävällä pää kivijalkaa vasten ja syömisen jälkeen näytti siltä kuin sillä paikalla olisi teurastettu pari isokokoista sikaa.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän mikä on Lahdessa Jonen Grillillä Möykky, mutta en todellakaan ala kehuskelemaan sellaisella "tiedolla".

Jonen grilli "keksi" myös Lihamukin. Kännipäissään joskus maattiin kaverin kanssa Möykky sylissä jalkakäytävällä pää kivijalkaa vasten ja syömisen jälkeen näytti siltä kuin sillä paikalla olisi teurastettu pari isokokoista sikaa.

2010

Meennyvittuvie kasvattamaan niitä Korealaisia kakaroitas haavehuoralumppuses kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Onko kukaan koskaan sanonut että sinulla on vakavia psyykkisiä ongelmia, varsin runsaasti, siksi pelkäät kaikenaikaa... että isopöö tulee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meennyvittuvie kasvattamaan niitä Korealaisia kakaroitas haavehuoralumppuses kanssa.

Sinäkö Bumba olet se joka ei koskaan nimitele ketään?

• Anonyymi

Kiljupöhnässä ei kannata mennä vesipuistoon.

• Anonyymi

Neljä eri tarinaa kuvaruutukuvasta:
      Se on laiffilan tekemä räpellys
      Olen vahingossa painanut kehys ohjelman päälle
      Se on Xiaomissa oleva softa asetus numero 15
      Se onkin teltta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2257
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1015
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      989
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      900
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe