Minun ei tarvitse väärennellä päivä määriä kuviin koska olen täällä ollut jo kauan ja vaimokin on ollut jo tosi kauan. https://aijaa.com/BpGKrW Voin vakuuttaa että Xiaomissa on ominaisuus joka lisää kehyksen kuvaan, asetus 15 muistaakseni.
Täällä kun on niin oppii historiaa oleskelemalla, eikä tarvi lukea kirjan viisautta laisinkaan. Siksi minulla on korkea tietämys ja kaksi ylempi korkea koulut tutkimusta.
By NumBaII, myös korkea possotietämys on hallinnassa ja satojen possojen kokemuksella tiedän tarkalleen milloin posso on hyvä
Vesipuistoilua
24
87
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa kuvassa on jotain outoa, itse kuva on erinomainen ja selkeä mutta mistä tuo kuvan yläreuna on syntynyt. lisäksi tuo kuva on irti pohjastaan eli vasen kulma on korkeammalla, tuo kuva pitää olla kuvattu valokuvasta, jotain taustaa vasten, se ei voi olla tabletti...
Muuten vaimollaan on kanssa noita kuvia omassa fb:ssään, joten ne on todennäköisesti aitoja,- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17816308L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuva on ihan aito tuo kuvan yläreuna on osa teltasta jossa olemme aurinkoa suojassa.
Joo vaimoni näyttää olevan laittaneen kuvia faceensa.
By NumBall HHN 62v.- Anonyymi
Kiitos numball kun selvensit, kyllä vaimosi on laittanut myös videon reissustanne, siinä näkyy tuo teltta, eli paljon meteliä siis mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos numball kun selvensit, kyllä vaimosi on laittanut myös videon reissustanne, siinä näkyy tuo teltta, eli paljon meteliä siis mistään.
Kuvassa näkyy teltan jalka, vasemmalla puolella, tuossa avauksen kuvassa se näkyy vain yläosa. https://aijaa.com/PUSyaA
By Numball HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvassa näkyy teltan jalka, vasemmalla puolella, tuossa avauksen kuvassa se näkyy vain yläosa. https://aijaa.com/PUSyaA
By Numball HHN 62v.100 tuumaiselta katsoin ja näyttää olevan paha kynsisieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 tuumaiselta katsoin ja näyttää olevan paha kynsisieni.
Kyllä mutta ei tuossa jalassa, sain sen 30 vuotta sitten uimahallista jyväskylästä, eikä ole lähtenyt kovienkaan troppien kanssa pois, yritetty on neljä kertaa, viime lääkkeet meinasi viedä hengen, antaa olla, olkaa varovaisia niiden kanssa lääkkeet on tosi kovia, meinasi koitua tosiaan kohtaloksi.
- Anonyymi
Teltassa on älytabletin nappulat yläkulmassa. Hieno teltta siis!
Kotikylän Tesco Lotuksesta energiajuomaa ja kemikaaleja muutama minuutti sitten https://ibb.co/hMwrvpp
2010- Anonyymi
Niinkö sivua ei ole olemassa kuten ei sinuakaan, siinä näyttää näkyvän parit narut joilla teltta on kiinni.
- Anonyymi
Meinasi käydä Pasaset. Oli vähän liikaa informaatiota kuvassa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasi käydä Pasaset. Oli vähän liikaa informaatiota kuvassa.
2010Niinhän sinä sanot, mutta mitään kuvaa ollutkaan koskaan, sinä olet Suomessa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä sanot, mutta mitään kuvaa ollutkaan koskaan, sinä olet Suomessa...
Asiakasnumero ja sukunimi näkyi. Harmi kun et ehtinyt nähdä ja tallentaa, päivystäjäpoika 8) https://ibb.co/9sWcY36
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakasnumero ja sukunimi näkyi. Harmi kun et ehtinyt nähdä ja tallentaa, päivystäjäpoika 8) https://ibb.co/9sWcY36
Niin ja minä kirjoitan aina nimimerkilläni, eli Tyttö Neitinen Bellörffi 2010 Trolli Feikkinen joka osaa tehdä kahdesta valokuvasta yhden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö eikö sinun pitänyt olla kova kuntoinen ukko, mutta enemmänkin vaikutat kyllä pelkääjälle, ei sinua Thaimaasta löydy, feikki ukko olet.
- Anonyymi
"By NumBaII, myös korkea possotietämys on hallinnassa ja satojen possojen kokemuksella tiedän tarkalleen milloin posso on hyvä"
Numba hyvä, nyt tällä kertaa minun täytynee muistuttaa, ikävää kyllä, että posso tietämyksesi oli kertakaikkisen hämmentävänkin huono.
Sanotaanko nyt vaikkapa niin, että kun sanotaan, että jolla tai kulla, menee puurot ja vellit sekaisin, niin sinulla meni, sekaisin... possot ja lörtsyt.- Anonyymi
Posso on Kotkasta, lörtsyt Imatralta ja Lappeenrannasta, lörtsyt on suuri kokoinen ja ohut, posso taas paksumpi ja pienempi...yleensä possossa on täytteenä omenahilloa, lörtsyssä mitä tahansa hilloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posso on Kotkasta, lörtsyt Imatralta ja Lappeenrannasta, lörtsyt on suuri kokoinen ja ohut, posso taas paksumpi ja pienempi...yleensä possossa on täytteenä omenahilloa, lörtsyssä mitä tahansa hilloa.
Posso-setä Pasanen väitti, että posso on ohut, eli väärin.
Lörtsy ei ole kotoisin Imatralta ja Lappeenrannasta, eli väärin taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posso-setä Pasanen väitti, että posso on ohut, eli väärin.
Lörtsy ei ole kotoisin Imatralta ja Lappeenrannasta, eli väärin taas.Minun ei tarvitse väittää yhtään mitään, tiedän mikä on posso ja mikä lörtsy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse väittää yhtään mitään, tiedän mikä on posso ja mikä lörtsy.
Aivan mahtavaa tuo tietämyksen määrä. Minäkin tiedän kuka on Majuri Posso.
Minä tiedän mikä on Lahdessa Jonen Grillillä Möykky, mutta en todellakaan ala kehuskelemaan sellaisella "tiedolla".
Jonen grilli "keksi" myös Lihamukin. Kännipäissään joskus maattiin kaverin kanssa Möykky sylissä jalkakäytävällä pää kivijalkaa vasten ja syömisen jälkeen näytti siltä kuin sillä paikalla olisi teurastettu pari isokokoista sikaa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän mikä on Lahdessa Jonen Grillillä Möykky, mutta en todellakaan ala kehuskelemaan sellaisella "tiedolla".
Jonen grilli "keksi" myös Lihamukin. Kännipäissään joskus maattiin kaverin kanssa Möykky sylissä jalkakäytävällä pää kivijalkaa vasten ja syömisen jälkeen näytti siltä kuin sillä paikalla olisi teurastettu pari isokokoista sikaa.
2010Meennyvittuvie kasvattamaan niitä Korealaisia kakaroitas haavehuoralumppuses kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Onko kukaan koskaan sanonut että sinulla on vakavia psyykkisiä ongelmia, varsin runsaasti, siksi pelkäät kaikenaikaa... että isopöö tulee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meennyvittuvie kasvattamaan niitä Korealaisia kakaroitas haavehuoralumppuses kanssa.
Sinäkö Bumba olet se joka ei koskaan nimitele ketään?
- Anonyymi
Kiljupöhnässä ei kannata mennä vesipuistoon.
- Anonyymi
Neljä eri tarinaa kuvaruutukuvasta:
Se on laiffilan tekemä räpellys
Olen vahingossa painanut kehys ohjelman päälle
Se on Xiaomissa oleva softa asetus numero 15
Se onkin teltta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856