Äänestin kaksi kertaa

Anonyymi-ap

Testasin äänestyspaikkani luotettavuutta. Ensin ekalla kertaa pyysin uuden lipun ja laitoin toisen taskuun ja äänestin sitten normaalisti. Toisella kertaa hiivin koppiin puolisalaa ohi passintarkastuksen kun oli pikku jono ja äänestin toisen kerran. Leima tuli siihenkin lappuun ja laskentaan lähti. Huonostipa tämä systeemi toimii. Näin sain hiukan jännitystä sunnuntaipäivääni. Ehdokkaani pääsi kyllä läpi eikä antamani tuplaääni siinä mitään ratkaissut.

7

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Morot Moskovaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja valehtelee niin että korvat heiluu. Kyllä kuule kone ilmoittaa isoilla punaisilla kirjaimilla, että olet jo äänestänyt. Yrityskin on rikos!

      • Anonyymi

        Mikä kone? En mä mennyt koneelle tokalla kertaa vaan kävelin suoraan koppiin ja sieltä leimalle. Kukaan ei huomannut mitään. Mulla oli siis ekalla kertaa pyydetty varalipuke mukana tokalla kertaa.


      • Anonyymi

        Jos pyysit uuden äänestyslipun, niin se vanha piti repiä virkailijan nenän edessä. Joten valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pyysit uuden äänestyslipun, niin se vanha piti repiä virkailijan nenän edessä. Joten valehtelet.

        Kova on luottamus. Ne valvojathan on siellä ketä sattuu varsinkin jossain kauppojen ennakkoäänestyspaikoilla ja osaa ei vois vähempää kiinnostaa se homma. Olen itsekin nähnyt yhdellä, oli muuten urheiluseuran palkkion eteen valvomassa yhtä ennakkoäänestyspaikkaa niin sillä oli jostain syystä kotonaan pino tyhjiä sekä muutama sotkuisesti täytetty äänestyslipuke. Naureskeli että onkohan ensi vaaleissa samanlaiset että vois vähän äänestellä. Tyhjiä lappuja ei ole millään lailla laskettu eikä numeroitu, mikä estäisi tälläistä vilppiä paremmin. Tuplasti äänestely on täysin mahdollista samoin se että käy äänestämässä monen eri ihmisen papereilla koska ei siinä kiireessä oikeasti niitä passikuvia kukaan katsele suurennuslasilla. Kunnallisvaaleissa tälläisellä voi olla merkitystäkin tulokseen niin kauan kuin itse ehdokkaita päästetään vaalihuoneeseen tunkemaan omia lappuja uurnaan ja vetämään nukkuvia saman verran yli listalta.


    • Anonyymi

      No mitä sitten? Mä äänestin seitsemän kertaa.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe