Iltalehes oli vakuutustarkastaja napannu kiinni töistä työkyvyttömän..1v.vankeutta ja korvauksia maksaan joutu..töitä.judoa.jääkiekkoa pelaillu.oikein ku lusmu jäi kii.....
Kärsämäen työkyvyttömät
26
1352
Vastaukset
- Anonyymi
Moni täälläki sairaseläkkeellä ja töissä...aina joku käryää ja saa isot korvaus vaatimukset....
- Anonyymi
Lusmuja joka kylässä!!
- Anonyymi
Mitäs sitä pyhäjärven lusmuilijalle muuta?
- Anonyymi
Kummasti monet paranoo ku sairaseläkkeen saavat!!!!selekävammaset ajeloo telakaivureita ja monta muuta ...ihmeparannutta!!
- Anonyymi
Somali lauloi karaokessa: olen Suomalainen.
Mustalaista alkoi moinen vituttaa ja lauloi: mä joka päivä töitä teen.- Anonyymi
Hyvin meni mut menköön!!!!
- Anonyymi
Purran muistelmat: Elämäni työpaikat
- Anonyymi
Ennenvanhaa kaik oli töissä...ei ollu sairaseläkeläisiä ja työttömät oli hätäaputöissä( halkoja hakkaa tai kanavia kaivaan ei ollu vastikkeetonta työttömyys rahhaa!!
- Anonyymi
tosi on,,
- Anonyymi
Ennen oli miehet rautaa .
Nyt
mitä nyt?
Uusi vuosi tuhat
eivoi vertailla menneeseen. Katse eteenpäin. Mars. - Anonyymi
paitsi että risusavotassa näyttää olevan tällä viikolla viimeksi työpajan porukkaa jonne työttömiä karenssin uhalla potkitaan mutta...Milloin sinä pyhäjärven häirikkö menet hoitoon pakkomielteittesi kanssa työttömät yhtenä kohteista joita päivittäin eri palstoilla vainoat vuodesta toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paitsi että risusavotassa näyttää olevan tällä viikolla viimeksi työpajan porukkaa jonne työttömiä karenssin uhalla potkitaan mutta...Milloin sinä pyhäjärven häirikkö menet hoitoon pakkomielteittesi kanssa työttömät yhtenä kohteista joita päivittäin eri palstoilla vainoat vuodesta toiseen?
Ikävä kyl en pyhäjärvinen.saa nii hyvät tuet ettei tarvi risusavottaa mennä...työpaikN löysivät nii otin parit rohkasut ennen haastattelua ja ei tarvinny männä töihin....
- Anonyymi
Se oli just silloin kun sinä putosit jakkaralta ja et vieläkään ole ylös päässyt kun löit pääsi lattiaan ja jäit sille aikakaudelle.
Isompi aukko sinulla sivistyksessä mitä naapurilla metsäpalstassa.
- Anonyymi
Pitäs olla nykyisinki jottai työttömyys töitä rahaa vasten....
- Anonyymi
Nyyt vaikuttaa tuo sun tila jo vakavalta kun trolleja kaikki!!! Kipaseppa tk ja hae apua!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyyt vaikuttaa tuo sun tila jo vakavalta kun trolleja kaikki!!! Kipaseppa tk ja hae apua!!
Mitäs sitä pyhäjärven trollille muuta ?
- Anonyymi
Mitäs sitä pyhäjärven trollille muuta? Joka aamuisella kierroksella jonka yhteydessä hypit palstalta toiselle pyydyksiäsi kokemassa ja jos ei ole saalis uinut trollin pyydyksiin nostat avauksiasi ylös vastaamalla itse itsellesi minkä jälkeen jäät puskiin kyttäämään saatko vastauksia. Sensuuri kehiin kun käry käy (luotsi asialla).
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
niin jotku vammautunu pysyvästi tahtomattaan.
- Anonyymi
Neo erikseen mutta lusmut ei
- Anonyymi
Kyllä työhaluttomuuseläkkeellä saa töitä tehdä,soittaa eläkekassaan ja sanoo et menen kokeilemaan tuota työhommaa.Itse olin 6kk välillä mut ei kroppa kestänyt"huvittanut" pitempään.
- Anonyymi
jaaa, mutta witutus työhön ei oikeuta lusmuiluun, täytyis olla lääkärin todiste etei fyysisesti pysty tai sitten "kropasta ?
- Anonyymi
KYLLÄ SUOMI ELÄTTÄÄ!!!!!!
- Anonyymi
Olisit nyt edes linkin laittanut niin että muutkin voi lukea.
Sinä sama ihmispoloinen joutuisit itsekkin työkyvyttömyys eläkkeelle mikäli et jo ole kun toi sun mielenterveys noinkin pahasti heittänyt jo vuosia. Ei tämä palsta sinua siinä auta vaikka kirjoittelisit mitä.
Pidä huoli omista asioistasi ,turhaan annat ajan vanhentaa itseäsi noin hyvä ihminen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005127677- 2302676
- 262581
- 1611930
- 1141778
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761193
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155