Yrittäminen

Anonyymi-ap

Pohjois-Karjalassa on poikkeuksellisen paljon yritystoimintaa ja isoja yritysostoja "uskovaisten" piirissä , monesti nämä ovat vielä samalla tai samoilla suvuilla . Kuinka välttyä ahneuden vaikutuksilta tai jopa siltä että ahneus ohjaa toimintaa. Koska minuakin joka olen käytännössä pa. ahneus riepoo ja tarttuu vaatteisiin , niin kuinka sitten nämä miljonäärit ja varakkaat veljet ja sisaret pärjää ahneuden riettaan kanssa ,vai määritelläänkö ahneus tarvittaessa uudelleen ?

9

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella hyvä kysymys. Siinä on minullakin miettimistä.

      Uskon minä, että kyllä he sisaret ja veljet hyvin sen rikkautensa, siis maallisen sellaisen, kanssa pärjäävät hyvin.

      Pyri Sinä ahneudesta eroon.

    • Anonyymi

      Kateus taitaa sinulla nyt vaivata, ole iloinen että heillä menee työhommat hyvin!

    • Anonyymi

      Ahneudella jos se on tullut hallitsevaksi on paljon kauniita nimiä.

      • Anonyymi

        Sen voit seuroissakin havaita. Ja monet ajattelevat ihan yksinäisyydessäkin niin?

        Kateus ja ahneus, eivätkö ne ole ainakin sukulaisia?

        Kuolemansyntejä molemmat, jotka esikoislestadiolainen vai pyytämällä toiselta esikoislestalta voi ne kaikki synnit anteeksi saada.

        Eikö ole kätevää? Kysyn vaan!

        VAIN ESIKOISLESTSTADIOLAISET voivat antaa SYNTEJÄ anteeksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sepot ja Haimilahet vastatatkaa!!!!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voit seuroissakin havaita. Ja monet ajattelevat ihan yksinäisyydessäkin niin?

        Kateus ja ahneus, eivätkö ne ole ainakin sukulaisia?

        Kuolemansyntejä molemmat, jotka esikoislestadiolainen vai pyytämällä toiselta esikoislestalta voi ne kaikki synnit anteeksi saada.

        Eikö ole kätevää? Kysyn vaan!

        VAIN ESIKOISLESTSTADIOLAISET voivat antaa SYNTEJÄ anteeksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sepot ja Haimilahet vastatatkaa!!!!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Viimeisellä tuomiolla sinun ei tarvitse tunnustaa Seppojen eikä muidenkaan syntejä, vain omia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voit seuroissakin havaita. Ja monet ajattelevat ihan yksinäisyydessäkin niin?

        Kateus ja ahneus, eivätkö ne ole ainakin sukulaisia?

        Kuolemansyntejä molemmat, jotka esikoislestadiolainen vai pyytämällä toiselta esikoislestalta voi ne kaikki synnit anteeksi saada.

        Eikö ole kätevää? Kysyn vaan!

        VAIN ESIKOISLESTSTADIOLAISET voivat antaa SYNTEJÄ anteeksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sepot ja Haimilahet vastatatkaa!!!!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kukaan ihminen ei voi antaa anteeksi mitään sielunpelastukseen vaikuttavia syntejä.

        Vain Jeesus voi sen tehdä!

        eikö teillä ole lukutaitoa tutkia mitä Raamatussa on sanottu aiheesta !


    • Anonyymi

      Älä pohdi muiden vikoja , yleensä omissakin on riittävästi pohdittavaa.

    • Anonyymi

      Yrittänyttä ei laiteta , sanoo vanha viisaus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe