Mutta ilman penaa imatrapalsta olisi pystyynkuollut jo aikoja sitten, pena suorastaan odottaa että joku tekisi keskustelun aloituksen, samalla yritämme päästä selville penan salaisuuksista 😜😜😜😀😀😀😂😂😂
Sanokaa mitä sanotte
17
202
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään ei edes vielä kyllästytä noi Pena jutut..
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kyllä valeheteroasiakkaan toilailuja on viihdyttävämpi seurailla.
- Anonyymi
Oot sie pena aatelt et sie voisit ruveta auton myyjäks, oot niin kova valehtelee 😂😂😂😂
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Mie oon eläkkeel.
Kaikille voi valehdella jonkin aikaa ja joillekin kaiken aikaa, mutta kaikille ei voi valehdella kaiken aikaa
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Mie oon eläkkeel.
Asut sie moganis?
- Anonyymi
Hiivatulehduksen jälkeen on poutasää. Vihdoin oon sen saanut ymmärtää.
- Anonyymi
Sienimäen baari tai tekiä duunari ketju ei voita penaa ,se on fakta!
- Anonyymi
Äh piti sanoa tekijä
- Anonyymi
Kolme varista istui aidalla,
silivati seilaa, silivati seilaa,
yksi lensi pois.
Kaksi varista..
Yksi varis vaan, istui aidalla,
silivati seilaa, silivati seilaa
sekin lensi pois.
Ei yhtään varista istu aidalla,
silivati seilaa, silivati seilaa,
kaikki lensivät pois.
T:Pena - Anonyymi
Tää kaikki Pena ja porukan pahin kiukkuttelu alko siitä ko sain penan puhumaa ohi suunsa ja paljastamaa et on mökkeilly kimuleitten kanssa.Nyt sitä suututtaa et sain sen lankaan.
- Anonyymi
Ne kävi niin kuumana että ne piti uittaa välillä,näin pena kehui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kävi niin kuumana että ne piti uittaa välillä,näin pena kehui
😂😂😂😂 on se sonni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂 on se sonni
Kihihiii....
- Anonyymi
Somekerma on Imatran eliittiä
- Anonyymi
Pena ylläpitää keskustelua palstalla,pena on someguru
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379