Kai se johtuu seuran puutteesta arjessa. Ei se riitä että viikonloppuna on seuraa.
Minkähän takia olen näitä suhdekeskusteluja lukenut
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Parisuhteen pääsyy on se, että on arki-iltaisin seuraa ilman erillistä järjestämistä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17816952O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minulle ei riitä pelkkä viikonloppuseura. Haluan parisuhteen ja yhteisen elämän arkineen ja viikonloppuineen loppuelämän ajaksi. Kun rakastuu haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa oman rakkaansa kanssa. Sinä et taida olla parisuhdeihmisiä.
- Anonyymi
Sitä samaahan juuri kirjoitin, ettei viikonloppuseura riitä.
- Anonyymi
ISO JÖLLI SEISOO!
- Anonyymi
Niin ja sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa. Missä lie kukakin paneskelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa. Missä lie kukakin paneskelee.
Eiköhän yleensä parisuhteessa oo lähtökohtana, että "paneskellaan" sen oman rakkaan kanssa eikä hypitä vieraisiin lakanoihin. En laita edes kysymysmerkkiä tuohon lauseeseeni, sillä se on toteamus eikä varsinaisesti kysymys. Jokainen voi tietysti itse kohdallaan päättää, kenen kanssa on ja millaisessa suhteessa, kunhan sopii pelisäännöt jo etukäteen rakkaansa kanssa. Muuten se on pettämistä. Oon niin täysin eri mieltä tuosta asiasta. -sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110