Ovat ne yksi ja sama tauti? Satiaisia oli yhteen aikaan paljonkin mutta niistä pääsi helposti eroon.
Syyhy ja satiaiset
3
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne ole sama.
Satiaiset ovat alapäässä, tarttuvat yleensä seksin välityksellä. Ne elelee karvojen juurella.
Syyhy on vaiva, joka voi tulla kaikkialle kehoon, iholle. Aiheuttaa kovaa kutinaa.
Syyhyn tarttumiseen ei tarvita ihmisten keskinäistä kosketusta, voi tarttua vaikka sohvasta, sängystä, vaatteista, tms.
Syyhyn hoitoon on myös jonkinlaisia linimenttejä, siis liuoksia.
Syyhyn ollessa kyseessä, on kotikin siivottava tosi tarkasti, sänky, sohvat, peitot pestävä, tyynyt, ym.
Satiaiset on helpompi hoitaa.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178176453
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Syyhypunkki ja satiainen on kaksi eri loista. Syyhypunkki on alle puoli millimetriä pitkä ja satiainen jopa 2 mm. Syyhypunkki kaivaa käytäviä ihon alle ja munii niihin. Kaivelu aiheuttaa tulehdusta ja kutinaa. Satiainen munii karvoihin ja niitä voi löytyä myös kainaloista, parrasta, viiksistä, kulmakarvoista ja hiuksista. Syyhypunkki voi levitä koko kehon alueelle, koska se ei ole karvoissa elävä loinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153