Mopomelu alkaa taas

Anonyymi-ap

Poliisin kuuluisi lain mukaan puuttua häiritsevään ajoon sekä tahalliseen metelöintiin, nyt kun ottaisivat ne kortit pahimmilta meluajilta pois tuonne Lokakuun loppuun asti niin olisi iso palvelus kaikille.

97

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajaisi junalla yli suoraan.

      • Anonyymi

        Onko poliisilla myös Juna-Maijoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko poliisilla myös Juna-Maijoja?

        Tarpeen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko poliisilla myös Juna-Maijoja?

        Mutsis oli Muna-Maija kun sä vahihgossa sait alkus


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17817667D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Helpointa olisi, jos aloittaja menisi jokeen.Silloin muut voisivat elää rauhassa ilman mulkkgua joka luulee että hän valitsee miten muut elävät elämänsä.

      Edelleen, jos normaali elämä häiritsee, muuta muualle.

      • Anonyymi

        Sä et vajakkina ymmärrä normaalista mitään, mun pihaan jos tulet kaasuttelemaan mopolla niin vedän lapiolla naamaan että kolahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et vajakkina ymmärrä normaalista mitään, mun pihaan jos tulet kaasuttelemaan mopolla niin vedän lapiolla naamaan että kolahtaa.

        Anna osoite, uhkailu on muuten laitonta mutta sheriffi poistaa vaan muiden viestit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et vajakkina ymmärrä normaalista mitään, mun pihaan jos tulet kaasuttelemaan mopolla niin vedän lapiolla naamaan että kolahtaa.

        Älä naamaan vedä. Siitä joutuu edesvastuuseen ja piltti vaan innostuu. Polta mieluummin se mopo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna osoite, uhkailu on muuten laitonta mutta sheriffi poistaa vaan muiden viestit!

        Sinähän se uhkailet tulevas kotirauhaa häiritsemään, minä vedän lapiolla naamaan itsepuolustukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se uhkailet tulevas kotirauhaa häiritsemään, minä vedän lapiolla naamaan itsepuolustukseksi.

        Laillisesti saa ajaa missä tiellä haluaa, sinä uhkailit väkivallalla jo ennen osoitteen kysymistä.

        Anna se osoite, paskahousu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laillisesti saa ajaa missä tiellä haluaa, sinä uhkailit väkivallalla jo ennen osoitteen kysymistä.

        Anna se osoite, paskahousu.

        Anna omas ja takaan että tulee postia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laillisesti saa ajaa missä tiellä haluaa, sinä uhkailit väkivallalla jo ennen osoitteen kysymistä.

        Anna se osoite, paskahousu.

        Vai laillisesti, et saa tulla pihaani räkänokka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laillisesti saa ajaa missä tiellä haluaa, sinä uhkailit väkivallalla jo ennen osoitteen kysymistä.

        Anna se osoite, paskahousu.

        Nyt on kunnon kovispentu vauhdissa :D tuleva elämäm koulum maisteri. Onko jo naama- ja kaulatatuointi hankittuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kunnon kovispentu vauhdissa :D tuleva elämäm koulum maisteri. Onko jo naama- ja kaulatatuointi hankittuna?

        Tuonne Kainuuseen jonnekin korpeen, ei kuulu elämän äänet . On parasta kun on hiljaista ?


      • Anonyymi

        Mikä on normaalia ja mikä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se uhkailet tulevas kotirauhaa häiritsemään, minä vedän lapiolla naamaan itsepuolustukseksi.

        Tää on aina niin huvittavaa kuinka porilaiset kallut uhoo :D

        Tosipaikan tullen luikitaan karkuun ja tuijotellaan kenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai laillisesti, et saa tulla pihaani räkänokka

        Kukaan ei ole pihaasi tulosta sanonut sanallakaan, vaan tiellä ajamisesta ja teitähän sinä et omista.Tänään taas mopolla ajo jatkuu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuonne Kainuuseen jonnekin korpeen, ei kuulu elämän äänet . On parasta kun on hiljaista ?

        Siksi teidän meluapinoiden kannattaa muuttaa sinne möykkäämään niin teitä ei tapeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et vajakkina ymmärrä normaalista mitään, mun pihaan jos tulet kaasuttelemaan mopolla niin vedän lapiolla naamaan että kolahtaa.

        Tosi rohkee kaveri että uskaltaa lyödä mopopoikaa lapiolla naamaan, eipä se kyllä paljoa auta kun yleensä kypärä päässä, täytyy aika kovaa lyödä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi rohkee kaveri että uskaltaa lyödä mopopoikaa lapiolla naamaan, eipä se kyllä paljoa auta kun yleensä kypärä päässä, täytyy aika kovaa lyödä ?

        Niskahan siinä menee rikki vaikka pää onkin umpiluuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et vajakkina ymmärrä normaalista mitään, mun pihaan jos tulet kaasuttelemaan mopolla niin vedän lapiolla naamaan että kolahtaa.

        Ei lapion naamaan veto kolahda. Paremminkin se lässähtää.


      • Anonyymi00117
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi rohkee kaveri että uskaltaa lyödä mopopoikaa lapiolla naamaan, eipä se kyllä paljoa auta kun yleensä kypärä päässä, täytyy aika kovaa lyödä ?

        Onko naamoillekin omia kypäriä?


    • Anonyymi

      Aika pientä ääntä verraten sotaan ja maajäristyksiin ei poliisi hiljennä...Nykyisin sähköisillä mennään en ole seurannut ehkä vois sähkölaudan nähdä?

      • Anonyymi

        Meluaminen kertoo pakoputkivammaisten vanhemmista paljon, kakarat pitäs sijoittaa laitoksiin ja vanhemmista tehdä kukkamultaa.


    • Anonyymi

      Muuta korpeen, jos normi äänet häiritsee. Sinunlaisesi kitisijä on pahempi, kun 50 mopopoikaa tai -tyttöä päristelemässä. Hanki elämä kitisijä.

      • Anonyymi

        Tarkkislaisella menee pahasti sieluun kun päristelyyn puututaan ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkislaisella menee pahasti sieluun kun päristelyyn puututaan ;D

        Te ootte tarkkislaisia kaikki pärisijät ja vanhemmat.


      • Anonyymi

        Noi äänet on kaukana normaalista.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään normaalia meteliä. Meteli ei ole koskaan normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään normaalia meteliä. Meteli ei ole koskaan normaalia.

        Nää pitäs laittaa torille jalkapuuhun täyteensonnittu housuvaippa päässä miettimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää pitäs laittaa torille jalkapuuhun täyteensonnittu housuvaippa päässä miettimään.

        Siellähän niitä apinoita Hesen penkeillä joka päivä istuu ja tekee räkälammikoita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sää voit Natsi-Pauli myäs yrittää kasvaa aikuseks :D


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      On tutkittu juttu että metelöimällä häiriötä aiheuttavilla ihmisillä on psyykessä vikaa, heillä on kaiken aikaa tarve aiheuttaa kanssaihmisille vahinkoa ja pahaa mieltä.

      • Anonyymi

        Niitä on Suomessa paljon.


      • Anonyymi

        Niiden mutseilla on ollut ehkäisyssä vikaa :D


    • Anonyymi

      Huoh, antaa poikien ja tyttöjen päristellä, kunhan noudattavat nopeusrajoituksia ja muitakin liikennesääntöjä. Ei sitä liikenteessäajamista kirjasta opi vaan ajamalla. Tuo kaksipyöräisellä ajaminen muuten opettaa aivan eri tavalla muun lliikenteen ennakointia ja pitkässä juoksussa vähentää onnettomuuksia.

      • Anonyymi

        Tuntuuko ettet ymmärtänyt? Musta tuntuu.


      • Anonyymi

        Meinaatko, että noudattavat?


      • Anonyymi

        Kirjurinluodossa on sellanen liikennerata jota voi ajella siellä olevilla polkuautoilla, sopii ihan kaikenikäiset niihin polkemaan ja oppimaan miten liikenteessä kuljetaan.
        Sinne vaan kaikki opettelemaan, myös ne kortilliset jotka eivät osaa ajaa.


      • Anonyymi

        Lisäksi heidän kuuluu noudattaa hiljaisuutta (klo 22.00-06.00), sillä moottorin pärinä vie yöunet muilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi heidän kuuluu noudattaa hiljaisuutta (klo 22.00-06.00), sillä moottorin pärinä vie yöunet muilta.

        Tappaa ne pitäs kaikki


    • Anonyymi

      Haminassa oli iso tapahtuma maaliskuussa bastionissa. Ihmettelin, että mitä siellä tapahtuu, puoli kaupunkia autoja täysi. Sitten näin raatihuoneella kyltin, mopokisat. TV-seiskan Martti Ojares etsii herätystä Suomeen. Olisi tullut Haminaan mopokisoihin.

    • Anonyymi

      No voi harmin paikka keskustelun avaajalle. Eläkeläinen voisin vahvasti veikata? Tää kaupunki on täynnä vanhainkoteja, menet sinne muitten mummojen sekaan kattomaan rauhassa emmerdalea ja juomaan teetä, jos et kaupunki elämää kestä.

      Annetaa nuorten pitää hauskaa, tiedä vaikka piparin reunaakin pääsee vähä kutittelee ku kotarilla kumi palaa!

      • Anonyymi

        On se varmaa kamala olla nuori. Onneksi en ollut pitkään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se varmaa kamala olla nuori. Onneksi en ollut pitkään aikaan.

        Nuoruus on hienoa aikaa, mutta vammaiset meluajat pitäisi saada pakkoterapian pariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoruus on hienoa aikaa, mutta vammaiset meluajat pitäisi saada pakkoterapian pariin.

        Mulla ei ainakaan ollit. Toivottavasti sulla oli.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nyt tampereella olen 3pv ollut. Täällä huomannut vain 2 mankia missä kova meteli. Muissa mopoissa ja mönkijöissä pakoputket kunnossa. Joko täällä on fiksummat vanhemmat tai poliisi puuttuu möykkääjiin. Porissa taitaa olla tuo 3kpl mistä ei ole putkea tyhjennetty.

    • Anonyymi

      Luulisi olevan helppo testata autoromuista desibelit ja ottaa kilvet pois? Ei vaadi rakettitiedettä.
      Rekisterinumerot jo tunnetaan yleisesti kaupungilla, joten olisi ihme, jos poliisi ei niitä tietäisi. Vai eikö poliisi halua edes tietää, tuleeko liian lähelle?

      Joka yö klo 3:een kaikaa Porin yössä pakoputken äänet, pärinät ja paukkeet kertoen poliisien täydellisestä kyvyttömyydestä. Päristely nimittäin tapahtuu melkein aikataulun mukaisesti ja samat pöristelijät mönkijällä ja autonromuilla.

      Miksi elättää koko poliisiporukkaa, kun eivät tee hommiaan? Tietääkseni jo kaupungin järjestyssäännöt kieltävät meluamisen yöaikaan, joten ei ole poliisin tulkintakysymys puututaanko meluamiseen vai ei.

      Niin kauan kuin riittää voimavaroja kytätä pieniä merkityksettömiä ylinopeuksia siviilikuosissa olevilla poliisiautoilla ja moottoripyörillä, on turha puhua resurssien puutteesta.

      • Anonyymi

        Jos asuisin keskustassa sen melureitin varrella niin odottaisin katolla kera tillikivien ja apinat saisivat tiiisateen niskaansa.


    • Anonyymi

      Isojoen rannalla meluralli jatkuu, nyt yli klo 3 yöllä.

      Kyseessä ei ole mistään leikkimielisestä ajelusta vaan tahallisesta töissä käyvien ihmisten herättämisestä kesken yöunien.
      Tullaan yön siimeksessä n. klo 3 ajamaan liki aikataulun mukaisesti lyhyeksi hetkeksi ilman äänenvaimennusta edestakaisin samaa tietä asutuksen keskellä. Mukana on aikuisia vanhoilla autonresuilla.
      Kaasutellaan paikallaan ja kiihdytellään, jotta ääntä saataisiin mahdollisimman paljon keskellä yötä ja häirittyä ihmisiä.
      Toiminta on kuin yön päristelyn loppuhuipennus.

      Poliisit näyttävät olevan aivan tehotonta porukkaa, koska eivät kykene tekemään mitään ja tämä häiriköinti pystyy jatkumaan joka yö pahentuen vuosi vuodelta.

      Poliisin into riittää vain tavallisten ihmisten tahattomien rikkaiden kyttämiseen, koska ne on helppoja tapauksia ja voi leikkiä vallalla.
      Kun porukkaa huomaa, että poliisi ei tee mitään, häiriköinti pahenee ja laajenee entisestään ja kohta Porissa on Helsingin jengiytyminen.
      Seuraava kohde voikin sitten olla esim. sairaalat ja koulut. Kieltäytyyköhän poliisi sinnekin tulemasta rauhoittamaan tilannetta?

      Jos poliisia ei nyt kiinnosta, omankädenoikeus alkaa leviämään.
      Sitten saadaan kyllä poliiseille mahtavia operaatioita panssariliivein, panssariautoin,konetuliasein ja poliisikoirineen kunnon valkovenäläiseeen tyyliin pinnansa menettäneitä veronmaksajia ja poliisin palkankin maksajia kohtaan.
      Siinä sitten saa vallalla poliisihallintokin leikkiä.

      • Anonyymi

        Samoin viime yönä täällä kolmen maissa häiritsivät. Mopomelu kuului ikkunan läpi ja herätti kesken unien.


    • Anonyymi

      Yö lähestyy, nukkua pitäisi, aamulla työt odottavat.
      Sosiaalihuollon elätit aloittelevat taas joka öistä meluamista. Ei niitä monta ole, mutta vaikuttaja yksilöitä kaikki, koska puoli kaupunkia valvoo ja poliisi pakoilee muka kiireidensä taakse.
      Totuus on tarua ihmeellisempi, sillä pikkukaupungin poliisi ei jouda paikalle, koska laiskottelu kuukausipalkalla on mukavampaa. Ajellaan pikkasen Transportterilla ympyrää ja lähdetään sitten Esson baariin pelaamaan flibberiä.

      • Anonyymi

        Ensin poistettaisiin silitysraudalla tatuoinnit ja kusivehkeet ja vasta sitten lopetettaisiin.


    • Anonyymi

      Vieläkö porilaiset teinit ajelee mopoautolla kespan ympäri?

      • Anonyymi

        Ei edes osaa sinne kun ne on niin aineissa


      • Anonyymi

        Kuule kyllä se Kespa kiertää nykymopoilijoita, aurinkokin kiertää heitä :D


    • Anonyymi

      Porissa on harvinaisen tyhmiä nuoria. Ajellaan abc:n ja kespan väliä ja käydään imppaamassa bensaa.

      Sitten näistä varttuu tyhmiä aikuisia.

      • Anonyymi

        Tässä älykäs ACAB-teinix 739-IAZ, pärinää ja tahallista pauketta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä älykäs ACAB-teinix 739-IAZ, pärinää ja tahallista pauketta.

        No tee ilmoitus poliisille, tutkivat varmaan onko laillinen kulkupeli ja jos ei ole niin tulee sakkoja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tee ilmoitus poliisille, tutkivat varmaan onko laillinen kulkupeli ja jos ei ole niin tulee sakkoja jne.

        Ei poliisi mitään tutki paitsi ajatusrikoksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tee ilmoitus poliisille, tutkivat varmaan onko laillinen kulkupeli ja jos ei ole niin tulee sakkoja jne.

        Tähän mitään poliisia sotketa, tulee poitsut ihan eri systeemit :D


    • Anonyymi

      Kaikkein pahinta on se, että polttomoottorit alkavat kohta olla vanhanaikaisia ja siksi nykynuoret eivät joudu kärsimään itse siitä metelistä.

      • Anonyymi

        Joutuvat kärsimään, osoitteet on selvillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuvat kärsimään, osoitteet on selvillä.

        Ihan itsekö uskallat mennä käymään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itsekö uskallat mennä käymään?

        Sä et uskalla ilman mutsia käydä ees yöllä vessassa ku pelkäät pimeetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itsekö uskallat mennä käymään?

        Tavataanko jossain paskahousu?


    • Anonyymi

      Lahden Jalkarannassa mopo/mönkijän ääniterrori sai tylyn lopun.

      Toivottavasti joku Porissa Isojoen rannassa ei hermostu tähän vastaavaan äänimöykkeeseen. Nyt ei tullut Lahdessa kuolemia, mutta kukaan ei pysty takaamaan jatkoa, sillä kuolema on aina vaarana aseella kohti ammuttaessa.
      Kuolemattomuus jopa tarkoittaa harhalaukausta.

      Äänisaaste ei näissä tapauksissa johdu liikenteestä eikä mönkijällä ajosta vaan siinä, että mönkijän äänenvaimennin on rikottu, jotta saadaan ääntä, jolla kiusataan tuntemattomien ihmisten elämää ja yöunta.

      Poliisille kyseessä ei ole vain liikennevalvontakysymys vaan eräs poliisin olemassaolon peruskysymyksistä: ihmisten kotirauhasta ja turvallisuudesta huolehtiminen. Ampumisen jälkeisellä toiminnalla ei ole enää juuri merkitystä, koska silloin ollaan myöhässä.

      Hukkuvan hengen pelastaminen on paljon merkityksellisempää kuin hukkuneen ruumiin naaraaminen.

      • Anonyymi

        Toivottavasti jollain kilahtaa ja ampuu aivosolun ulos möykkääjän päästä.


    • Anonyymi

      Mankiapina joka parhaillaan juuri nyt meluaa porin yössä, oli aiemmin alkuyöstä kavereineen Musan alueella bensavarkaissa.
      Kannuilla ja letkuilla klopit varastaa bensaa, on sitten bensaa meluta koko yö.

      • Anonyymi

        Korotettu äänekäs Manki ja pojalla vaalea hieman kihara puolipitkä tukka, yksi kavereista huomattavan lyhyt piisamin näköinen.
        Kaikilla äänenvaimentajat peukaloitu, helvetin kovaa meluaa pitää.


      • Anonyymi

        Korotettu äänekäs Manki ja pojalla vaalea hieman kihara puolipitkä tukka, yksi kavereista huomattavan lyhyt piisamin näköinen.
        Kaikilla äänenvaimentajat peukaloitu, helvetin kovaa meluaa pitää.


      • Anonyymi

        Korotettu äänekäs Manki ja pojalla vaalea hieman kihara puolipitkä tukka, yksi kavereista huomattavan lyhyt piisamin näköinen.
        Kaikilla äänenvaimentajat peukaloitu, helvetin kovaa meluaa pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korotettu äänekäs Manki ja pojalla vaalea hieman kihara puolipitkä tukka, yksi kavereista huomattavan lyhyt piisamin näköinen.
        Kaikilla äänenvaimentajat peukaloitu, helvetin kovaa meluaa pitää.

        Sää oot vasika, mun iskä tuntee jengiläisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korotettu äänekäs Manki ja pojalla vaalea hieman kihara puolipitkä tukka, yksi kavereista huomattavan lyhyt piisamin näköinen.
        Kaikilla äänenvaimentajat peukaloitu, helvetin kovaa meluaa pitää.

        Sää oot vasika, mun iskä tuntee jengiläisen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nisti veti prätkällä tieltä ulos ja delasi länsi-porissa, yksi mölyveeti vähemmän vaarantamassa yöunia ja liikennettä.

      • Anonyymi

        milloin sattunut tuo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        milloin sattunut tuo?

        Ei ehtinyt sattua :D


      • Anonyymi00108

        2023-2026 kui kauan viel?


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        2023-2026 kui kauan viel?

        Mitä sinulle kovin tärkeää on noina vuosina tapahtunut? Menetit neitsyytesi?


    • Anonyymi

      Mopoveeti ajoi 105km/h ja jäi kiinni poliisille, pöhlöltä kortti ja kilvet veks :D

      • Anonyymi

        kiveksiä sillä ei ollukkaan niin niitä ei voinut viedä


    • Anonyymi

      Ei se haittaisi vaikka joku ampuisi pahimmat meluapinat kadulle, toivottavasti tulee lakimuutos ja poliisin on teloitettava nuo paskat aina kohdatessa

    • Anonyymi00104

      Paskanassut alotti taas meluamisen

    • Anonyymi00105

      Kehityskallut meluaa :D

    • Anonyymi00106

      Kalluvanhempien narsistikakarat meluaa

    • Anonyymi00107

      Nää keharit painaa tööttiä myös koko ajan turhaan

    • Anonyymi00109

      On varmasti kivaa asua keskustassa kun mekkala on jatkuvaa. Känniset kiljuvat, narkkarit kiljuvat, mopoilijat vinguttavat moottoria ja aikuiset ihmiset runkuttavat harrikoilla ja muilla motoilla sekä harraste-autoilla pako-ääniä päästellen aamusta iltaan ja pitkälle yöhön.
      On ilmeisesti pakollista ajaa nimenomaan keskustassa näyttämässä kaikille miten hieno ajopeli itsellä on. 65v ajaa amerikan autolla katsellen teinitytteleitä. Aikamoista meininkiä porissa :D
      Kannattaa muuttaa hieman syrjemmälle niin rauha on maassa.

      • Anonyymi00112

        Onko punaisella jaggella se vaari alkanut jo kierrokset keskustassa?


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Onko punaisella jaggella se vaari alkanut jo kierrokset keskustassa?

        Maritalla on nykyään sähköavusteinen kävelykeppi.


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Maritalla on nykyään sähköavusteinen kävelykeppi.

        Jagge eli Jaguar auto ja voihan se mies olla muuttanut sukupuoltaan maritaksikin ei nykyään enää väestä tiedä mitä ne on.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Jagge eli Jaguar auto ja voihan se mies olla muuttanut sukupuoltaan maritaksikin ei nykyään enää väestä tiedä mitä ne on.

        montako maritaksia on Porin alueella


    • Anonyymi00113

      Vaihteeksi jotain positiivista: Oli porukka nuoria ajamassa sähkökäyttöisillä, kovaa menivät ja osa keuli mutta melua ei kuulunut ollenkaan.

      Aivan upeata, hyvä meininki :D

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe