Kaupunki sammuttanut katuvalot?

Anonyymi-ap

Tahiniemessä ei pala ainakaan 21:00 aikaan yhtään katuvaloa.

Autot, jalankulkijat ja pyöräilijät liikkuvat pilkkopimeillä kaduilla. Jäisiä kohtia tiestä ja vesilätäköitä ei näe.

Turvallisuus ei ainakaan parane tällä tavalla!

12

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kaupunkilaiset tietävät miltä tuntuu olla perceessä!

Pimmeetä isolla P:llä!

• Anonyymi

Älä perhana. Hurjaa on.

• Anonyymi

Tosiasiassa pieksussa ei tarvita yhtään liikennevaloa ,jos kaikilla normaalit hermot keskimääräisesti. Siis ei yksiäkään , aivan turhat jos osaa vähääkään liikenteen väistämissäännöistä. Olen tätä mieltä.

• Anonyymi

Katuvaloista oli puhe.

Laita se korkki jo kiinni! Aivot on jo pehmenneet liikaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katuvaloista oli puhe.

Laita se korkki jo kiinni! Aivot on jo pehmenneet liikaa!

Korkki kiinni jo vuosia , mutta valot kuin valot. Ei pieksun kokoisessa kauppalassa kannata liikennevaloja pitää , päivitykset maksaa koko ajan enemmän. Normaalin liikenneruuhkan kestää joka ajoittuu klo 7-8, ja 14.30 15. 30 väliseksi ajaksi. No siis liikennevaloille tykkänään. 16500 asukkaan pikkukylä ja selvät taantumuksen merkit omaava paikkakunta. Kyllä liikenteessä siis pieksussa hyvin pärjää ilman kalliita liikennevaloja, känniläiset persaukiset ajaa ne kuitenkin paskaksi ja yhteiskunta maksaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkki kiinni jo vuosia , mutta valot kuin valot. Ei pieksun kokoisessa kauppalassa kannata liikennevaloja pitää , päivitykset maksaa koko ajan enemmän. Normaalin liikenneruuhkan kestää joka ajoittuu klo 7-8, ja 14.30 15. 30 väliseksi ajaksi. No siis liikennevaloille tykkänään. 16500 asukkaan pikkukylä ja selvät taantumuksen merkit omaava paikkakunta. Kyllä liikenteessä siis pieksussa hyvin pärjää ilman kalliita liikennevaloja, känniläiset persaukiset ajaa ne kuitenkin paskaksi ja yhteiskunta maksaa....

Vähäistä on liike ja liikkene niin ei mitään valoja tarvitse.

• Anonyymi

Pimeetä on kaupungissa Valoja asennetaan mut ei ne päällä ole silloin kun tarvitaan.Kiva tehdä duunia..Antaa kaupungista hyvän kuvan.

• Anonyymi

Herrat nukkuu öisin , ne ei tarvitse valosaastaa...näin pölhölä -pieksussa ajatellaan...

• Anonyymi

Ette tarvii valoja.

• Anonyymi

Muutenkin ihan valopäitä kaikki tyynni....:)

• Anonyymi

Eikö se ole hyvä kun ei siellä ole ihmisiäkään?

• Anonyymi

Kuoleva paikkakunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109