Tahiniemessä ei pala ainakaan 21:00 aikaan yhtään katuvaloa.
Autot, jalankulkijat ja pyöräilijät liikkuvat pilkkopimeillä kaduilla. Jäisiä kohtia tiestä ja vesilätäköitä ei näe.
Turvallisuus ei ainakaan parane tällä tavalla!
Kaupunki sammuttanut katuvalot?
12
146
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kaupunkilaiset tietävät miltä tuntuu olla perceessä!
Pimmeetä isolla P:llä! - Anonyymi
Älä perhana. Hurjaa on.
- Anonyymi
Tosiasiassa pieksussa ei tarvita yhtään liikennevaloa ,jos kaikilla normaalit hermot keskimääräisesti. Siis ei yksiäkään , aivan turhat jos osaa vähääkään liikenteen väistämissäännöistä. Olen tätä mieltä.
- Anonyymi
Katuvaloista oli puhe.
Laita se korkki jo kiinni! Aivot on jo pehmenneet liikaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katuvaloista oli puhe.
Laita se korkki jo kiinni! Aivot on jo pehmenneet liikaa!Korkki kiinni jo vuosia , mutta valot kuin valot. Ei pieksun kokoisessa kauppalassa kannata liikennevaloja pitää , päivitykset maksaa koko ajan enemmän. Normaalin liikenneruuhkan kestää joka ajoittuu klo 7-8, ja 14.30 15. 30 väliseksi ajaksi. No siis liikennevaloille tykkänään. 16500 asukkaan pikkukylä ja selvät taantumuksen merkit omaava paikkakunta. Kyllä liikenteessä siis pieksussa hyvin pärjää ilman kalliita liikennevaloja, känniläiset persaukiset ajaa ne kuitenkin paskaksi ja yhteiskunta maksaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni jo vuosia , mutta valot kuin valot. Ei pieksun kokoisessa kauppalassa kannata liikennevaloja pitää , päivitykset maksaa koko ajan enemmän. Normaalin liikenneruuhkan kestää joka ajoittuu klo 7-8, ja 14.30 15. 30 väliseksi ajaksi. No siis liikennevaloille tykkänään. 16500 asukkaan pikkukylä ja selvät taantumuksen merkit omaava paikkakunta. Kyllä liikenteessä siis pieksussa hyvin pärjää ilman kalliita liikennevaloja, känniläiset persaukiset ajaa ne kuitenkin paskaksi ja yhteiskunta maksaa....
Vähäistä on liike ja liikkene niin ei mitään valoja tarvitse.
- Anonyymi
Pimeetä on kaupungissa Valoja asennetaan mut ei ne päällä ole silloin kun tarvitaan.Kiva tehdä duunia..Antaa kaupungista hyvän kuvan.
- Anonyymi
Herrat nukkuu öisin , ne ei tarvitse valosaastaa...näin pölhölä -pieksussa ajatellaan...
- Anonyymi
Ette tarvii valoja.
- Anonyymi
Muutenkin ihan valopäitä kaikki tyynni....:)
- Anonyymi
Eikö se ole hyvä kun ei siellä ole ihmisiäkään?
- Anonyymi
Kuoleva paikkakunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863