Ja jatkan elämää...
Vai onko mitään toivoo?
En haluaisi tehä mitään typerää.
Mutta jos haluut niin jätän sut rauhaan...
Unohdanko sut?
153
2831
Vastaukset
- Anonyymi
Mies? Nainen? Rotta? Jos olet se mies niin en halua olla ilman sinua.
- Anonyymi
Kummallisia nämä ikäväpalstan eroonhaluajat. Palstalta pääsee pois milloin tahansa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17818015d
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toivon että unohdat kaiken en halua kuulla enkä nähdä.
- Anonyymi
Prööt sanoin paskakikkare.
- Anonyymi
Unohdettu vaikka en aloittaja olekaan. Unohdan nyt. än yy tee nyt meni jo
- Anonyymi
Voi kuule. Aina on toivoo sanotaan.
- Anonyymi
Semmosen vinkin voisin kertoa että ei kannata tehdä mitään mitä täällä palstoilla kirjoitetaan vaan juttele suoraan kohteesi kanssa.
- Anonyymi
Jos on mykkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on mykkä
Laita minulle vaan viestiä niin vastaan kyllä
- Anonyymi
Kannatan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on mykkä
Miten se mykkä vastaa, keskustelee, ottaa kontaktia, on kiinnostunut?
- Anonyymi
Vastaan viä tähän, nähdään ensiviikolla. En unohda siis.. Nyt pois täältä
- Anonyymi
Oletko nainen, kun aloittajakin taitaa olla.. so sano engelsmanne
- Anonyymi
Haluaisin että meistä tulisi oikeat rakastavaiset 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö mut kumminkin muutat taas asioita jossain vaiheessa kun ruvetaan kirjottelemaan se vain satuttaa minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mehän oltiin vuosia. Kyyhkyläiset aluksi.
Nyt se on loppu.
- Anonyymi
Todella järkevä pätös sinulta.Elämä on kotisi ulkona,ei tämä sivusto.Astu elämään löydät onnen tasapainon ja rakkauden.Netistä et löydä.
- Anonyymi
Miksei joku vois löytää onneaan ja rakkautta netistä? Höh. Ihan hyvin nykyään voi löytää ja paremminkin kuin jostain kapakasta. Kaikki eivät baareile, emmäkään. Mutta ei mulla oo nyt tällä hetkellä tarvetta yrittää netistä bongata ketään. Ei kiinnosta pätkääkään. Ei ennenkuin oon päässy muutamien juttujen yli ja ohi, ni ehkä sit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei joku vois löytää onneaan ja rakkautta netistä? Höh. Ihan hyvin nykyään voi löytää ja paremminkin kuin jostain kapakasta. Kaikki eivät baareile, emmäkään. Mutta ei mulla oo nyt tällä hetkellä tarvetta yrittää netistä bongata ketään. Ei kiinnosta pätkääkään. Ei ennenkuin oon päässy muutamien juttujen yli ja ohi, ni ehkä sit.
Älä hölötä tyhjää. Täällä kuka tahansa voi kirjoitella mitä tahansa, jos osaat lukea ja vetää johtopäätöksiä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hölötä tyhjää. Täällä kuka tahansa voi kirjoitella mitä tahansa, jos osaat lukea ja vetää johtopäätöksiä 🤣
Jaahas taas uusi vittuilupalstan trolli. Mulla oli tänään jo valmiks blokkisormi herkässä, ni meet saman tien blokin taa. Sieltä on sit turha huudella, et voi siis satutta mua enää.
- Anonyymi
Älä jätä mua haluan olla kaverisi
- Anonyymi
Oikeasta Rakkaudesta ei soljuta ystävyyteen. Ei.
- Anonyymi
Mä en halua olla sun kaverisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasta Rakkaudesta ei soljuta ystävyyteen. Ei.
Rakkautta voi osoittaa myös ystäviään kohtaan, kyllä se siitä luonnistuu T. 15- vuotias
- Anonyymi
Samat mietteet itselläni. Haluaisin tunnustella löytyykö kiinnostusta olematta häiritsevä tai ahdistava.
- Anonyymi
Et tietysti oo ahdistava olet mukava mut välillä tarviin omaa aikaa
- Anonyymi
Eikös sulla ollu jo joku? Vai oonko ymmärtänyt väärin? Miten mä oon siinä käsityksessä, että sulla on jo toinen? Tai joo niin, ei tää ookkaa mulle. Sori hups.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sulla ollu jo joku? Vai oonko ymmärtänyt väärin? Miten mä oon siinä käsityksessä, että sulla on jo toinen? Tai joo niin, ei tää ookkaa mulle. Sori hups.
No laita nyt vaan viestiä ei muakaan silloin haitannu mua vaikka sulla silloin se mies olikin ja tavattiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita nyt vaan viestiä ei muakaan silloin haitannu mua vaikka sulla silloin se mies olikin ja tavattiin
Kumpis hänen sukupuoli oli silloin ja mikä on nytten sitten .. sitä voi vaihdella.
Oliko VARMA VAI TOIVO vaiko Irma, Sanna, Kerttu, Hjördis, Yrsa, Kerttuli, Alma.
Tää on niin tätä nykyään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on joku yhä. Mut sä oot se kenet haluun.
Kyllä siellä urheilija Tesla jäbät teitä naisia odottaa munat sojossa. Menkää hakemaan omanne.
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Missäs heitä on? 🤣🤣 Haluun oman Teslan nyt äkkiä.
Jossain kylillä varmasti... Kertoisin heti jos tietäisin paremmin. Jostain nämä minun ihastukseni sellaisia löytävät itselleen.
Prinssi_J kirjoitti:
Jossain kylillä varmasti... Kertoisin heti jos tietäisin paremmin. Jostain nämä minun ihastukseni sellaisia löytävät itselleen.
No montako ihastusta sinulla sitten on? kaikki ottanut Teslamiehen? Tässä elämänohje: osta Tesla, niin voi käydä flaksi.
No montako ihastusta sinulla sitten on? kaikki ottanut Teslamiehen? Tässä elämänohje: osta Tesla, niin voi käydä flaksi.
No se oli lähinnä metaforinen toteamus, miten homma menee minun kohdallani. Ihastun ja kohta saankin huomata, että nainen oli täysin out of my league.
Prinssi_J kirjoitti:
No se oli lähinnä metaforinen toteamus, miten homma menee minun kohdallani. Ihastun ja kohta saankin huomata, että nainen oli täysin out of my league.
Tiedätkö, että tähän on yksi lääke olemassa. Itsensä kehittäminen ja level up.
Tiedätkö, että tähän on yksi lääke olemassa. Itsensä kehittäminen ja level up.
Minusta ei tehdä millään parikymppistä jääkiekon pelaajaa pyykkilautavatsoineen.
- Anonyymi
1. Et voi tietää, vaikka osa kaipausviesteistä olisi mieheltä miehelle tai naiselta naiselle. 2. Vaikutat puhuvan enemmän siitä tytön nykyisen poikaystävän Teslasta kuin tytöstä. Harva tyttö tai nainen on kiinnostunut miehestä, joka ajattelee heidän ajattelevan niin pinnallisesti, että ovat suhteessa jonkin auton tai urheiluharrastuksen takia. 3. Et muutenkaan aina puhu naisista tai tytöistä kovin kauniisti, olet kutsunut mm. sotanorsuiksi. Ota huomioon, että sairaus voi laihduttaa tai lihottaa. Harva ihminen haluaa kumppanin, jonka empatiakyky on tällaisissa asioissa vajavainen. 4. Haluat itse urheilullisen kumppanin. Miksi se tyttö ei saisi haluta samaa? Ei ole muutenkaan kovin kauniisti hänestä puhuttu tai ajateltu, että hän otti poikaystävänsä koska hänellä on iso m*na, Tesla ja urheiluharrastus. Ehkäpä tyttö pitää hänestä vaikkapa siksi, että hän on mukava, älykäs, yritteliäs tai jotain muuta vastaavaa. 5. Jos se tyttö on estänyt sinut, se on tarkoittanut sitä että häntä ei kiinnosta. Mielestäni et kunnioita häntä, kun aiot onkia asioita selville hänen poikaystävästään jne. Vaikka saisit selville jotain ulkoisia pinnallisia asioita hänestä, et silti tunne häntä ihmisenä. Hän on voinut olla vaikka koulukiusattu. Käytöksesi tyttöä kohtaan ei vaikuta rakkaudelta tai kunnioituksella. 6. Käännät liikaa asioita itseesi, kuten sen, että tyttö laittoi kuvan poikaystävästään. Ei hän sitä välttämättä juuri sinun takiasi tehnyt. Et näe hänen päänsä sisään. 7. Sanoit ettet käy deiteillä. Silloin on vaikea tavatakaan ketään kiinnostavaa. Siitä että yksi tyttö ei ole kiinnostunut, ei seuraa se, että kukaan nainen ei voisi olla kiinnostunut. Eikä se tee jokaisesta naisesta nirppanokkaa, että he eivät ole kiinnostuneet juuri sinusta. On sinullakin kriteerisi.
Anonyymi kirjoitti:
1. Et voi tietää, vaikka osa kaipausviesteistä olisi mieheltä miehelle tai naiselta naiselle. 2. Vaikutat puhuvan enemmän siitä tytön nykyisen poikaystävän Teslasta kuin tytöstä. Harva tyttö tai nainen on kiinnostunut miehestä, joka ajattelee heidän ajattelevan niin pinnallisesti, että ovat suhteessa jonkin auton tai urheiluharrastuksen takia. 3. Et muutenkaan aina puhu naisista tai tytöistä kovin kauniisti, olet kutsunut mm. sotanorsuiksi. Ota huomioon, että sairaus voi laihduttaa tai lihottaa. Harva ihminen haluaa kumppanin, jonka empatiakyky on tällaisissa asioissa vajavainen. 4. Haluat itse urheilullisen kumppanin. Miksi se tyttö ei saisi haluta samaa? Ei ole muutenkaan kovin kauniisti hänestä puhuttu tai ajateltu, että hän otti poikaystävänsä koska hänellä on iso m*na, Tesla ja urheiluharrastus. Ehkäpä tyttö pitää hänestä vaikkapa siksi, että hän on mukava, älykäs, yritteliäs tai jotain muuta vastaavaa. 5. Jos se tyttö on estänyt sinut, se on tarkoittanut sitä että häntä ei kiinnosta. Mielestäni et kunnioita häntä, kun aiot onkia asioita selville hänen poikaystävästään jne. Vaikka saisit selville jotain ulkoisia pinnallisia asioita hänestä, et silti tunne häntä ihmisenä. Hän on voinut olla vaikka koulukiusattu. Käytöksesi tyttöä kohtaan ei vaikuta rakkaudelta tai kunnioituksella. 6. Käännät liikaa asioita itseesi, kuten sen, että tyttö laittoi kuvan poikaystävästään. Ei hän sitä välttämättä juuri sinun takiasi tehnyt. Et näe hänen päänsä sisään. 7. Sanoit ettet käy deiteillä. Silloin on vaikea tavatakaan ketään kiinnostavaa. Siitä että yksi tyttö ei ole kiinnostunut, ei seuraa se, että kukaan nainen ei voisi olla kiinnostunut. Eikä se tee jokaisesta naisesta nirppanokkaa, että he eivät ole kiinnostuneet juuri sinusta. On sinullakin kriteerisi.
Ota huomioon, että se mitä olen kirjoittanut, on tullut tunnekuohuissa. Olen ollut tahallisen ilkeä suustani. Et ota huomioon missä tilassa olen henkisesti. Kiitos kuitenkin tuosta selostuksesta. Kyllä tuosta hyvin näen omat virheeni ja epätäydellisyyteni. Ja ymmärrän, miksi en ole kenenkään arvoinen. Tuollainen arvostelu, sai minut tuntemaan oloni vieläkin huonommaksi ja arvottomammaksi.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ota huomioon, että se mitä olen kirjoittanut, on tullut tunnekuohuissa. Olen ollut tahallisen ilkeä suustani. Et ota huomioon missä tilassa olen henkisesti. Kiitos kuitenkin tuosta selostuksesta. Kyllä tuosta hyvin näen omat virheeni ja epätäydellisyyteni. Ja ymmärrän, miksi en ole kenenkään arvoinen. Tuollainen arvostelu, sai minut tuntemaan oloni vieläkin huonommaksi ja arvottomammaksi.
Hyvä jos ymmärrät. En ole tuon tekstin kirjoittaja, mutta totta joka sana. Nyt sitten kun olet tuossa tilassa, tulisi hakeutua psykiatrisen avun piiriin ja pian. Ja kertoa siellä ihan rehellisesti kaikki. Pelkkä mielialalääkitys ei nyt ole sulle selvästikään riittävä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos ymmärrät. En ole tuon tekstin kirjoittaja, mutta totta joka sana. Nyt sitten kun olet tuossa tilassa, tulisi hakeutua psykiatrisen avun piiriin ja pian. Ja kertoa siellä ihan rehellisesti kaikki. Pelkkä mielialalääkitys ei nyt ole sulle selvästikään riittävä.
Ei muuta kuin lääkettä pää täyteen ja elämä hymyilee ilman niitä törötissejäkin. Voin alkaa käyttämään huumeitakin.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
En tarkoittanut tekstiäni niin, että et ole kenenkään arvoinen. Kaikissa ihmisissä on omat epätäydellisyytensä. En ole ihan varma, onko sinun kannaltasi hyvä asia avautua näistä asioista tunnekuohuissa täällä internetissä. Siitä voi seurata ikävyyksiä, tai ainakin ikäviä ja epäasiallisia vastakommentteja. Ei kannata uskoa niitä jotka yllyttävät tekemään itsemurhan tai muuta radikaalia. Kuulostat masentuneelta, jos ajattelet olevasi täysin arvoton, ettet tule koskaan kelpaamaan kenellekään, itket keskellä työpäivää jne. En tarkoita tällä sitä, ettei saisi itkeä tai ettei mies saisi itkeä. Tarkoitan kokonaiskuvaa mikä välittyy.
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut tekstiäni niin, että et ole kenenkään arvoinen. Kaikissa ihmisissä on omat epätäydellisyytensä. En ole ihan varma, onko sinun kannaltasi hyvä asia avautua näistä asioista tunnekuohuissa täällä internetissä. Siitä voi seurata ikävyyksiä, tai ainakin ikäviä ja epäasiallisia vastakommentteja. Ei kannata uskoa niitä jotka yllyttävät tekemään itsemurhan tai muuta radikaalia. Kuulostat masentuneelta, jos ajattelet olevasi täysin arvoton, ettet tule koskaan kelpaamaan kenellekään, itket keskellä työpäivää jne. En tarkoita tällä sitä, ettei saisi itkeä tai ettei mies saisi itkeä. Tarkoitan kokonaiskuvaa mikä välittyy.
Minä en ole kokenut koskaan olevani minkään arvoinen. Itsetuntoni meni jo teini-ikäisenä ihan nolliin. Ei ole tällaiset kokemukset sitä juuri korjanneet.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Minä en ole kokenut koskaan olevani minkään arvoinen. Itsetuntoni meni jo teini-ikäisenä ihan nolliin. Ei ole tällaiset kokemukset sitä juuri korjanneet.
Sinun pitäisi siis saada korjaavia kokemuksia. Sellaisia voi saada psykoterapiassa, tosin eivät kaikki terapeutitkaan hyviä ole. Täällä netissä voi saada hyvin monenlaisia vastauksia, myös kielteisiä tunteita ylläpitäviä, koska joukossa on myös aitoja kiusaajia. Epätoivoinen ihastuminen ja masennus ei ole hyvä yhdistelmä. Mielestäni oli hyvä että se tyttö laittoi julkisen kuvan poikaystävästään. Sen takia, että ainakaan hän ei kiusaa sinua antamalla valheellista toivoa molemminpuolisista tunteista. Eikö se olisi paljon pahempi juttu? Korjaavia kokemuksia voi saada myös ihmissuhteissa, mutta siinä täytyy ottaa huomioon se että esimerkiksi itsetunto-ongelmat vaativat myös omaa työskentelyä. En tosin tiedä mikä itsetuntosi vei. Syvä arvottomuuden tunne on haasteellinen seuralainen. Joillakin ihmisillä se johtaa siihen, että he tiedostamattaan hakeutuvat suhteisiin joissa tämä kokemus lisääntyy, se on kuin itseään toistava kaava. En väitä että sinulla on näin, mutta osalla on. Eikö se sitten ole yhtään kohottanut itsetuntoa, että ymmärtääkseni sinulla on lapsia ja on ollut puolisokin? Ja harrastat salilla käyntiä. Mutta teetkö sitä itsesi vai jonkin ulkoisen syyn takia? Jos asioita tekee ulkoisista syistä, se voi tuottaa lisää pettymyksiä.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Minusta ei tehdä millään parikymppistä jääkiekon pelaajaa pyykkilautavatsoineen.
Jotkut telee sen pyykkilaudan meikillä. Ei onnistu huijaus jos masu on kovin pyöreä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut telee sen pyykkilaudan meikillä. Ei onnistu huijaus jos masu on kovin pyöreä.
Se joku iskämahanen mies tatuoi itelleen sixpackin :)
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No mitä varten sä käyt sitten salilla?
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitäisi siis saada korjaavia kokemuksia. Sellaisia voi saada psykoterapiassa, tosin eivät kaikki terapeutitkaan hyviä ole. Täällä netissä voi saada hyvin monenlaisia vastauksia, myös kielteisiä tunteita ylläpitäviä, koska joukossa on myös aitoja kiusaajia. Epätoivoinen ihastuminen ja masennus ei ole hyvä yhdistelmä. Mielestäni oli hyvä että se tyttö laittoi julkisen kuvan poikaystävästään. Sen takia, että ainakaan hän ei kiusaa sinua antamalla valheellista toivoa molemminpuolisista tunteista. Eikö se olisi paljon pahempi juttu? Korjaavia kokemuksia voi saada myös ihmissuhteissa, mutta siinä täytyy ottaa huomioon se että esimerkiksi itsetunto-ongelmat vaativat myös omaa työskentelyä. En tosin tiedä mikä itsetuntosi vei. Syvä arvottomuuden tunne on haasteellinen seuralainen. Joillakin ihmisillä se johtaa siihen, että he tiedostamattaan hakeutuvat suhteisiin joissa tämä kokemus lisääntyy, se on kuin itseään toistava kaava. En väitä että sinulla on näin, mutta osalla on. Eikö se sitten ole yhtään kohottanut itsetuntoa, että ymmärtääkseni sinulla on lapsia ja on ollut puolisokin? Ja harrastat salilla käyntiä. Mutta teetkö sitä itsesi vai jonkin ulkoisen syyn takia? Jos asioita tekee ulkoisista syistä, se voi tuottaa lisää pettymyksiä.
Tulin juuri salilta, ja teen sitä molemmista syistä. Oman hyvinvoinnin ja myös ulkoisten syitten vuoksi. En halua näyttää huonokuntoiselta, enkä halua olla huonokuntoinen. Olen aina ollut fyysinen ihminen enemmän kuitenkin. Kun salin lisäksi harrastan myös melko rankkaa kamppailulajia. Se toki vähän nostaa itsetuntoa, mutta ei niin paljon että pärjäisin naisasioissa.
Anonyymi kirjoitti:
No mitä varten sä käyt sitten salilla?
Siksi että tulen helvetin isoksi ja vahvaksi. Että voin nostaa paskapäitä seinille.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Tulin juuri salilta, ja teen sitä molemmista syistä. Oman hyvinvoinnin ja myös ulkoisten syitten vuoksi. En halua näyttää huonokuntoiselta, enkä halua olla huonokuntoinen. Olen aina ollut fyysinen ihminen enemmän kuitenkin. Kun salin lisäksi harrastan myös melko rankkaa kamppailulajia. Se toki vähän nostaa itsetuntoa, mutta ei niin paljon että pärjäisin naisasioissa.
Prinssillä on ystäviä ja hekään ei nosta prinssin itsetuntoa. Vai oliko niitä ystäviä kun välillä niitä on ja välillä ei. Että onko niitä ystäviä vai ei?Kun ei ota aina selkoa totuudesta.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No se yksi tyttö ei kuitenkaan edusta kaikkia naisia. Vaikka toki se on aina kolaus itsetunnolle, yksipuoliset tunteet. Liikunta on ihmiselle hyvästä. Se mikä minua hieman häiritsee on tämä jaottelu hyväkuntoisiin ja huonokuntoisiin ja ulkonäköön sen perusteella. Hieman tukevampikin ihminen voi harrastaa runsaastikin liikuntaa ja sairaudet tai lääkkeet voivat laihduttaa tai lihottaa. Toki jokaisella on oikeus omiin mieltymyksiinsä kumppanin suhteen. Mutta se entinen maratoonari voi lihoa ihan sairauden takia. Jotkut lihovat myös raskauden aikana. Ja silti voi olla liikunnallinen ja syödä terveellisesti. Pätee kumpaankin sukupuoleen, tuota raskausasiaa lukuunottamatta. Harva vähän tavallisemman oloinen ihminen uskaltaa lähestyä jos tietää tulevansa luokitelluksi ulkonäkönsä perusteella. Ja se timmi urheilijakin saattaa miettiä, miten käy, jos vaikka sairastuu. Tuleeko silloin hylätyksi jos ulkonäkö ei enää jollain standardilla riitäkään. Liiallinen kriittisyys ja luokittelevuus saattaa saada ihmiset välttelemään kumppanimielessä, vaikka sillä hetkellä tietyt standardit täyttäisikin. Oletko varma ettei sinulta ole mennyt ohi potentiaalisia kumppaniehdokkaita yksipuolisen ihastuksen syövereissä? Valitsetko itse vääränlaisia kiinnostuksen kohteita? Toki kiinnostus ei ole täysin oma valinta eikä kiinnostusta voi pakottaa. Mutta jotkut ihmiset saattavat valita kumppaniehdokkaita, joka ylläpitää heissä jotakin kielteistä, kuten vaikka itsetunto-ongelmia tai masennusta. Kun kerran tiedostat itsetunto-ongelman, sille on tehtävissä jotain. Hyvä jos on harrastuksia jotka piristävät mieltä ja kehoa ja itsetuntoa. Joskus on hyvä olla itselleen armollinen, jos on jo henkistä stressiä, ei kannata ylikuormittaa itseään ylirasittumalla sekä henkisesti että fyysisesti. Liian vähäinen liikunta voi masentaa, mutta liiallinen liikunta voi tehdä saman.
Anonyymi kirjoitti:
Prinssillä on ystäviä ja hekään ei nosta prinssin itsetuntoa. Vai oliko niitä ystäviä kun välillä niitä on ja välillä ei. Että onko niitä ystäviä vai ei?Kun ei ota aina selkoa totuudesta.
Ei kaikki ystävät osaa nostaa itsetuntoa. Osa voi olla siinä todella huonoja ja nauttii siitä, kun pärjäävät itse paremmin.
Anonyymi kirjoitti:
No se yksi tyttö ei kuitenkaan edusta kaikkia naisia. Vaikka toki se on aina kolaus itsetunnolle, yksipuoliset tunteet. Liikunta on ihmiselle hyvästä. Se mikä minua hieman häiritsee on tämä jaottelu hyväkuntoisiin ja huonokuntoisiin ja ulkonäköön sen perusteella. Hieman tukevampikin ihminen voi harrastaa runsaastikin liikuntaa ja sairaudet tai lääkkeet voivat laihduttaa tai lihottaa. Toki jokaisella on oikeus omiin mieltymyksiinsä kumppanin suhteen. Mutta se entinen maratoonari voi lihoa ihan sairauden takia. Jotkut lihovat myös raskauden aikana. Ja silti voi olla liikunnallinen ja syödä terveellisesti. Pätee kumpaankin sukupuoleen, tuota raskausasiaa lukuunottamatta. Harva vähän tavallisemman oloinen ihminen uskaltaa lähestyä jos tietää tulevansa luokitelluksi ulkonäkönsä perusteella. Ja se timmi urheilijakin saattaa miettiä, miten käy, jos vaikka sairastuu. Tuleeko silloin hylätyksi jos ulkonäkö ei enää jollain standardilla riitäkään. Liiallinen kriittisyys ja luokittelevuus saattaa saada ihmiset välttelemään kumppanimielessä, vaikka sillä hetkellä tietyt standardit täyttäisikin. Oletko varma ettei sinulta ole mennyt ohi potentiaalisia kumppaniehdokkaita yksipuolisen ihastuksen syövereissä? Valitsetko itse vääränlaisia kiinnostuksen kohteita? Toki kiinnostus ei ole täysin oma valinta eikä kiinnostusta voi pakottaa. Mutta jotkut ihmiset saattavat valita kumppaniehdokkaita, joka ylläpitää heissä jotakin kielteistä, kuten vaikka itsetunto-ongelmia tai masennusta. Kun kerran tiedostat itsetunto-ongelman, sille on tehtävissä jotain. Hyvä jos on harrastuksia jotka piristävät mieltä ja kehoa ja itsetuntoa. Joskus on hyvä olla itselleen armollinen, jos on jo henkistä stressiä, ei kannata ylikuormittaa itseään ylirasittumalla sekä henkisesti että fyysisesti. Liian vähäinen liikunta voi masentaa, mutta liiallinen liikunta voi tehdä saman.
Jaa, tuota en osannut ajatellakaan, että liika rasitus voi masentaa myös... On välillä ollut aika äärirajoilla, liikaa fyysistä puolta. Sillon täytyy ottaa vähän pitempiä palautumisaikoja. Niitä on tässä vähän nyt tullutkin onneksi.
Tuo mitä kiinnostuksen kohteisiin tulee. En minä koe niitä edes valitsevani, vaan ne vaan tulee eteen. Sitä kiinnostuu jostain ja ihastuu, ihan suunnittelematta. Nainen on kaunis ja katsoo suoraan silmiin. Hymyilee kauniisti ja aina kohdatessa mukava. Tulee olo, niin kuin olisi iloinen siitä että näkee minut. Voihan olla että tulkitsen sen tilanteen ihan väärin joka kerta. En tiedä millä tavalla muuten pitäisi kiinnostua sitten? Ei juurikaan sytytä, jos nainen ei halua katsoa päinkään ja on hymy pyllyssä. En koe että sellainen olisi kovinkaan lähestyttävä. Ihastuttavasta puhumattakaan.- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ei kaikki ystävät osaa nostaa itsetuntoa. Osa voi olla siinä todella huonoja ja nauttii siitä, kun pärjäävät itse paremmin.
Ja jos on aina kovin negatiivinen, se on ystävillekin taakka pidemmän päälle. Kaikilla kun on kuitenkin se omakin elämä.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ei muuta kuin lääkettä pää täyteen ja elämä hymyilee ilman niitä törötissejäkin. Voin alkaa käyttämään huumeitakin.
Sähän käytät jo. Ikäsi lähes 60 v.
Muutuit vuosien aikana, jotka elimme, asuimme yhdessä. Anonyymi kirjoitti:
Sähän käytät jo. Ikäsi lähes 60 v.
Muutuit vuosien aikana, jotka elimme, asuimme yhdessä.Sekopää... En tunne sinua.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Sähän käytät ymmärtääkseni. Olet käyttänyt pitkään. Satunnasta, ajoittaista, mutta pitkäjaksoista käyttösi ollut. Elämäntapaa.
Rahavaikeuksia ja velkoja, eroja, luottamuspulaa on tuo harrastus aiheuttanut.
Vanhene rauhassa, gubbe. Anonyymi kirjoitti:
Sähän käytät ymmärtääkseni. Olet käyttänyt pitkään. Satunnasta, ajoittaista, mutta pitkäjaksoista käyttösi ollut. Elämäntapaa.
Rahavaikeuksia ja velkoja, eroja, luottamuspulaa on tuo harrastus aiheuttanut.
Vanhene rauhassa, gubbe.Sinä et tiedä minusta hevon paskaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse prinssi tekstailee itselleen!
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
S käytätkin jo huumeita, sillöin tällöin.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Sekopää... En tunne sinua.
Kyllä tunnet.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Se on luovuttamista. Prkl.
Olen Nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse prinssi tekstailee itselleen!
Niin oli tuokin kommentti hänen sakkaansa, eli oikeassa oot
- Anonyymi
Jos olet mies niin et TODELLAKAAN unohda mua 😲
Et saa jättää rauhaan vaan otat mut kokonaan loppuiäksi ❤️
Emme eroa enää koskaan, lupaan sen 💋- Anonyymi
Hitto kun en oo mies. Wannabe vain.
- Anonyymi
Sinäkö Henna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan. Totta pupiset. Kerrankin rehellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö Henna?
Mä oon Hannu. Etkös muista? Meno oli railakasta. Sinulta meni ajantaju ja muisti. Kovasti ulvoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Totuus paljastui. Munaton. Pillutyttönä ainakin esiinnyt rooleissasi. Sulla on fetissejäkin.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tuolla että et halua tehdä aloittaja jotain typerää? Minä ainakin haluaisin että yksi mies pysyisi elämässäni.
- Anonyymi
Siksi kannattaa alkuun olla mahdollisimman asiallinen
- Anonyymi
Aina on toivoa
ja ihmisten suhteen polku voi olla monimutkainen, mutta sehän kannattaa katsoa loppuun asti.
Voimia!- Anonyymi
Mutta kun prinssi halusi vain ja ainoastaan tämän 19 vuotiaan entisen työkaverinsa. Hän ei halua ketään muuta. Ja koska ei saanut tyttöä niin hän on vanha paska kuten hän itse sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun prinssi halusi vain ja ainoastaan tämän 19 vuotiaan entisen työkaverinsa. Hän ei halua ketään muuta. Ja koska ei saanut tyttöä niin hän on vanha paska kuten hän itse sanoo.
No mikäpä se siinä palstalle paskoessa sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsensa on vanhempi.
- Anonyymi
Mullakin on jo Tesla-mies.
T: Iso Nainen- Anonyymi
Ooh tuo sähköautojen Audikuski
- Anonyymi
Sähän olet tämän palstan typeys HAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaabuuuuuuuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Toivon, että jätät rauhaan jatkat sitä hakua sinulle ei valitettavasti ole tilaa.
- Anonyymi
Hyvä jättää rauhaan jos ei edes tunnisteita osaa laittaa.
- Anonyymi
Minut voisi unohtaa jos edes muistaisi. Kaikki toivo on taas sammunut. On vain pimeää. Täällä ei ole mitään niin rakkaudellista ja kaunista, että toivoisin sen olevan häneltä minulle. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Ihmettelin eilen mihin sinä olit hävinnyt. Vaikka en kirjoittaisi tänne, niin se ei tarkoita että olisin unohtanut. En pysty sinua unohtamaan, enkä haluakaan. Olet ihana ja rakas.
- Anonyymi
Täällä ei voi tietää, kuka ON mies ja kuka ON nainen.
- Anonyymi
Ei Suomessa ole enää miehiä, koska vihervasurit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Suomessa ole enää miehiä, koska vihervasurit.
Sinunlaiset ihmiset ovat sitä iljettävintä Suomessa. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Kun kerran olet mennyt eteenpäin, jätä rauhaan. Ei ne, jotka ovat sydämessä, katoa sieltä heti. Nyt on mun vuoroni mennä eteenpäin. Ehkä voidaan olla kavereita joskus, mutta siihen menee aikaa. Uskon, että nauttisin seurastasi kaverinakin. Vielä en ole siihen valmis. Niin kauan kuin olet ainoa sydämessä, niin kauan on minun pysyttävä kaukana.
- Anonyymi
Tämä oli naiselta miehelle.
- Anonyymi
Ajattelen samoin. Tilanbe on sama.
Olen niin vanha, ettemme ehdi ystävystyä.
Ei ole mitään sanottavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli naiselta miehelle.
Tottahan nyt toki oli, ei mikään anonyymipalstan fakedrama muuten puhuttele, sinähän se mies tiedät pitkällä kokemuksella🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen samoin. Tilanbe on sama.
Olen niin vanha, ettemme ehdi ystävystyä.
Ei ole mitään sanottavaa.Mä taas ajattelen, että oon liian hyvä näihin kenkiin eikä ne edes mätsää laukun kanssa, aika mälsää trololoätmi
- Anonyymi
Meistä EI EHDI tulla ystäviä. Ollaan jo niin vanhojakin.
- Anonyymi
Olen ollut tällä tiellä ennenkin, lopussa on vain sydänsuru. Minua ei odota onnellinen loppu, kuten sinua epäilemättä vielä jonkun kanssa. Näin minusta tulee vain levoton ja vihainen. Sitä tapahtuu jo, enkä voi estää sitä. Minusta tulee katkera. Ennen pitkää olen sietämätön. Mutta jos teen sen mitä luonteeni pakottaa minut tekemään, ja jatkan eteenpäin loppu ei tule olemaan yhtään sen parempi. Tavalla tai toisella, poissa kuitenkin. Eikö olisi sitten viisaampaa lopettaa nyt ennen päätymistä siihen pisteeseen. Olisi parempi hyväksyä tämän onnen olevan ltarkoitettu itsetuhoon. Huomenna lopetan väistämättömän viivyttämisen, lopetan valehtelemisen kummallekin. Mutta tänään on jo liian myöhäistä. Tulemme näkemään, hymyilet ja minä jatkan teeskentelyä, että tämä hauras, vaarallinen asia välillämme voisi kestää ikuisesti. Ja silti se on kaikki mitä tarvitsen. Jos jotain ymmärrän nyt niin riippuvuuden ytimen.
- Anonyymi
Täysin epäselvää kiertelyä ja kaartelua. Turha kommentti.
Mikset kirjoita tai puhu (puhutko) suoraan?
Lapsellista: salaisuus, kerron, en kerro, tekis mieli kertoa, mut en kerro..
Mitätöntä. - Anonyymi
Muista, ett sinulla on nuori aikuinen lapsi.
- Anonyymi
Jatkaa elämää elämä on tämäkin elävää elämää elämä elämää
- Anonyymi
Eletään vielä vähän aikaa elämää elävää kevättä paistetta elävää elämää elämää elämää renkaat vaihtoon
- Anonyymi
Ei sulla ole autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla ole autoa.
Poliisit tatsas sun auton tien päällä noin kaksi vuotta sitten. Rekkarit pois.
Sen jälkeen ei autoa sulla ole ollut.
Laskuja Traficomilta kyllä tullut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisit tatsas sun auton tien päällä noin kaksi vuotta sitten. Rekkarit pois.
Sen jälkeen ei autoa sulla ole ollut.
Laskuja Traficomilta kyllä tullut...poliisit ratsasivat ko hlön ja auton keskellä päivää
- Anonyymi
En tiennyt mitä sain kun tanssiin sinut hain soi biisi rytmikäs sä sanoit kauemmas
- Anonyymi
Purista tissiä kaunista missiä juo viestiä älä pitsiä purista tissiä
- Anonyymi
Kohdanko sut sä kohdatko mut oioioi unohditko mut?
- Anonyymi
Unohda.
- Anonyymi
Aina on toivoo. Kysyt vaan.
- Anonyymi
En mä tule sinulta kysymään mitään. Koskaan. Sait nyt, mitä halusit.
Oletko lapsellinen tai etkö uskalla ilmaista itseäsi, antaa itseäsi suhteessa.
Kerro asiasi. Kerro tilanteesi hyvä ihminen.
Irl vastatusten. - Anonyymi
Jätä rauhaan. Älä tunge viestejä,en lue niitä,ne menee tuonne puhelimen mustaan listaan. Tajuatko jo poistaa numeroni vai pitääkö sinun takia vaihtaa numero
- Anonyymi
Ja tämä mahdollinen typerä teko pitäisi sisällään suurinpiirtein mitä🤔
- Anonyymi
Kaikki on ohi
- Anonyymi
Kaikki on lopullisesti ohi. Kyllä. Kerrankin puhut totta ja luotettavasti.
- Anonyymi
"Unohdanko sut? Ja jatkan elämää...?"
Yritä nyt mutsinnussija ainakin löytää oma elämäsi jostain. Olisko se vaikka sielä parittomien sukkien ja paskarantuisten kalsareittes seassa? - Anonyymi
Unohda!
- Anonyymi
Olen ajatellut samaa ja toivon että toivoa on myös sinulla.
Soita tai mailaa, odotan sitä. - Anonyymi
Ei kai kukaan oo esteenä elämälle? Toivo hönkii just niin kauan ku se päästetään päiviltään. Ja toi päivi onkin sellanen pirttihirmu, ettei se helposti irrota otettaan. Joten toivo on tallessa päivin hellässä huomassa. Kaulimen uhalla.
- Anonyymi
Minä en tykkää leipomis3sta.
Leivonnaiset täyttä kuraa: sokeria, rasvaa ja vehnäjauhoa.
Kuka Hullu sellaista skeidaa mättää itsensä sisään?
Ainiin: kun mässyt iskee iltaisin, kaikki makea kaamee menee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tykkää leipomis3sta.
Leivonnaiset täyttä kuraa: sokeria, rasvaa ja vehnäjauhoa.
Kuka Hullu sellaista skeidaa mättää itsensä sisään?
Ainiin: kun mässyt iskee iltaisin, kaikki makea kaamee menee!Mitä sitten jos itse pullansa paistaa?
- Anonyymi
Rauhaan jättäminen on pelkuruutta, tee mitä sydämesi sanoo.
- Anonyymi
Sydämeni sanoo: "Pysy kaukana valehtelijasta".
Loppu. Kaikki loppui tähän.
- Anonyymi
Jos en haluu suudella sua, tai seksiä sun kanssa, niin silloin mulla ei ole romanttisia tunteita sua kohtaan. Kaveritasolla siis ollaan, jos jotakin tahdot olla. Älä siis vonkaa seksiä minulta. Ei siihen mitkään raivarit auta, eikä ne varsinkaan tuo minulle tunteita sua kohtaan.
- Anonyymi
Ätmi pitää fantasiaketjuaan pystyssä kirjoittelemalla täyttä tuubaa aika wt:ä uskoa näihin emootioiden kirjoihin
- Anonyymi
Et ollut koskaan aktiivinen. En tykkää vätyksistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut koskaan aktiivinen. En tykkää vätyksistä.
Olen siirtynyt uuteen. Virkeämpää on.
- Anonyymi
En halua olla edes kaveritasolla. Tusen tack.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmi pitää fantasiaketjuaan pystyssä kirjoittelemalla täyttä tuubaa aika wt:ä uskoa näihin emootioiden kirjoihin
Mutta harhainen mieli tavaa silti rivit uudelleen ja uudelleen jospa kuitenkin
- Anonyymi
Unohda minut loppuelämäksesi.
Loppu on nyt loppu. Slut.- Anonyymi
Mä voin unohtaa, mutta asiat ei. Toi on totuus.
- Anonyymi
Lopeta tyhjänpäivänen marina ja siirry eteenpäin elämässä.
Kohteesi ei edes lue tätä palstaa.
Itelles vaan teet hallaa näillä pitkillä veivauksilla.- Anonyymi
Oletko montakin kertaa tähän trollaukseen käynyt latelemassa samat latteudet, koska kuvittelet kohteesi lukevan?
- Anonyymi
no mut sehän jää nähtäväksi :)
- Anonyymi
Itsekin luet täällä kuola valuen. Vttu että ärsyttää noin tyhmät vakavissaan sönkkää tuollaista. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin luet täällä kuola valuen. Vttu että ärsyttää noin tyhmät vakavissaan sönkkää tuollaista. Sivusta.
Se taitaa ikäänkuin päättää uskoa lujasti yhteen tai kahteen provoon kerrallaan, ei voi auttaa ja tukea häntä tahto puuttuu
- Anonyymi
Unohdanko sut? Ja jatkan luuseri elämää...en osaa hankkia omaa elämää...
- Anonyymi
Unohda vaan. Mutten haluu että unohdat.
- Anonyymi
Minulla ei ole enää muistoakaan. Anna mennä. Jatka.
Min selviän aina. - Anonyymi
Jatka.
Mä jatkan omaa seikkailuani.
Toivon sulle hyvää jatkossa.
Lycka till. - Anonyymi
UNOHDA
- Anonyymi
😇🤣😋😚
- Anonyymi
Jätä rauhaan.
- Anonyymi
En jätä kun toinenkaan ei
- Anonyymi
Naismies, olit feikkimies.
- Anonyymi
Pöljä mies. Unohda nyt.
Mulla on uus kevät. - Anonyymi
Voidaan mielestäni unohtaa jo vanhat ja alkaa taas olee
- Anonyymi
Jätä mut rauhaan. En halua loukata ketään.
J- Anonyymi
Loukata minua?
- Anonyymi
Jätä rauhaan.!!!!!!!!!
- Anonyymi
Onko sinua tai tuntemaasi henkilöä omasta mielestäsi ahdisteltu, painostettu tai vastaavaa anonyymilla keskustelupalstalla?
- Anonyymi
Ei oo mitään, ei siis, yhtään mitään toivoo.
Mutta: Otapas: Toivo. Kalle. Petteri. Markku. Jalmari. Antero. Olli.
Muista laittaa kalenteriisi päivämäärät ja vuoronumerot (ja ehkä hinnat). - Anonyymi
Jaa kenet? Naisen vai miehen?
- Anonyymi
Nämä on todella outoja kirjoituksia marttyyrimaisia tms. Mistä ihmeestä päättelet niin että keskustelet hänen kanssaan suomi24 palstalla? Käyttäkää nyt jumalauta suoria yhteyksiä ihmisiin.
- Anonyymi
Ihan kuin mainostaisit mies omaa tekstiäsi taas, sehän sun taktiikkasi on ollut jo vuosia käydä itse marisemassa aloitustekstejäsi etusivulle jotta saisit hoopotettua omissa kuvitelmissaan vellovia sieluja marisemaan ochså👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin mainostaisit mies omaa tekstiäsi taas, sehän sun taktiikkasi on ollut jo vuosia käydä itse marisemassa aloitustekstejäsi etusivulle jotta saisit hoopotettua omissa kuvitelmissaan vellovia sieluja marisemaan ochså👍
Aloitusteksti ei ole minun tekemä voit tulla takaisin psykoosistasi tuo teksti mikä kysyy miksi et puhu suoraan ihmisille on minun. Mitään muita minun tekstejä tässä ei ole tämän lisäksi jota nyt kirjoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitusteksti ei ole minun tekemä voit tulla takaisin psykoosistasi tuo teksti mikä kysyy miksi et puhu suoraan ihmisille on minun. Mitään muita minun tekstejä tässä ei ole tämän lisäksi jota nyt kirjoitan.
No mutta tämähän ätmi selvensi, tack tack
- Anonyymi
Ei ole toivoa.
Sinulla on Toivo ja Åke och muita.
Jatka hörhöilyäsi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975868Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442787- 442277
- 932009
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291365- 761332
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2801183