Miten auttaa narsistin uhria

Anonyymi-ap

tytär on narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivän henkilön kourissa.

− Vävyssä oli jo seurustelun alussa sellaisia elkeitä, että hän esimerkiksi otti kaikki pankkikortit hoitoonsa. Luimme narsismista kertovan kirjan, ja se sopi täydellisesti vävyyn. Uskon, että hän on manipuloinut tyttäremme

78

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä voi auttaa. Ennenkuin omat silmänsä aukeaa ja kupla puhkeaa. Elämän opit on jokaisen itse käytävä.

      • Anonyymi

        Niin se vain on.


    • Anonyymi

      Yhteiset rahat ja vaimo maksaa lainat

      • Anonyymi

        Miehellä nollatulot. Nolo mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä nollatulot. Nolo mies?

        Niin oli ja teki Suvusta Köyhiä ,Itse teki pimeitä töitä vuosia kusetti koko suvun aikoinaan asettu pmäelle uudestaan ja sama narsistinen jauhanta jatkuu.Onko sama nolo, ajelee nenä pystyssä volvollaan Istuu nesteellä ja puhuu meille paskaa ja musta maalaa tuttuja. KUSETTI KOKO SUVUN 80-90 luvulla ja Tuli takasin JA SANOO MINÄ EN TEHNYT MUUT TEKi.NARSISTIN PUHEET Jatkuu EDELLEEN. Mutta ONNEKS TYYPPI TUNNETAAN ja TIEDETään menneisyys.kiitos suvun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä nollatulot. Nolo mies?

        Lapanen on persaukinen mies.


    • Anonyymi

      Tyttäressä ei varmasti ole mitään vikaa...!!
      Ne on aina ne muiden lapset niin huonoja.

      • Anonyymi

        Siivellä elävässä on vika ,tässä tapauksessa se on jonkin poika?


    • Anonyymi

      Kannattaa yrittää saada loppumaan tuo alkuunsa. Jos tilanne on todella noin niin keskustelu tytön kanssa asiasta suoraan. Jos hän ei asiasta ota onkeen niin keinot on vähissä.

      • Anonyymi

        Nuoret ei ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret ei ymmärrä.

        Itse olisin ollut kiitollinen jos joku olisi minulle kertonut narsismista kun olin nuori ja sellaisen uhri. (Kaikki väkivallan muodot.) Vasta kun pääsin eroon siitä hirviöstä hiljalleen mutta määrätietoisesti, sen jälkeen sain tietää koko narsismista. Jos olisin tiennyt aiemmin olisi moniin asioihin/ongelmiin tullut vastaus enkä olisi rääkännyt itseäni siinä piinassa tarpeettoman kauaa vaan tehnyt siitä lopun paljon aiemmin ja antanut aikaani, rahaani ja voimiani vain heille keille se olisi kuulunut. Kova oli elämänkoulu, koskaan en unohda. Itse selvisin, lemmikit ei. Tietoa narsisteista pitää levittää ettei kilttien, kenties heikkoitsetuntoisten tarvitse kärsiä häikäilemättömien hyväksikäyttäjien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin ollut kiitollinen jos joku olisi minulle kertonut narsismista kun olin nuori ja sellaisen uhri. (Kaikki väkivallan muodot.) Vasta kun pääsin eroon siitä hirviöstä hiljalleen mutta määrätietoisesti, sen jälkeen sain tietää koko narsismista. Jos olisin tiennyt aiemmin olisi moniin asioihin/ongelmiin tullut vastaus enkä olisi rääkännyt itseäni siinä piinassa tarpeettoman kauaa vaan tehnyt siitä lopun paljon aiemmin ja antanut aikaani, rahaani ja voimiani vain heille keille se olisi kuulunut. Kova oli elämänkoulu, koskaan en unohda. Itse selvisin, lemmikit ei. Tietoa narsisteista pitää levittää ettei kilttien, kenties heikkoitsetuntoisten tarvitse kärsiä häikäilemättömien hyväksikäyttäjien takia.

        Sama itsellä. Ai että meni vuosia hukkaan ja aina kun yritin erota,narsisti veti oikeista naruista ja sai jäämään. Narsisti uhkasi lopulta tappaa itsensä,kun oikeasti revin itseni irti. Mutta näkyypä tuo elävän vielä tänäkin päivänä eli niihin uhkailuihin kannattaa viitata kintaalla ja samoin jos narsku tai anoppi tms uhkaa lasuilla niin niitä ei kannata pelätä,kun tietää itse,että nekin toteaa asiat on lasten kanssa hyvin. Minulle tuli narskun takia tappiota taloudellisesti. Nyt olen pääsemässä veloista kuiville!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin ollut kiitollinen jos joku olisi minulle kertonut narsismista kun olin nuori ja sellaisen uhri. (Kaikki väkivallan muodot.) Vasta kun pääsin eroon siitä hirviöstä hiljalleen mutta määrätietoisesti, sen jälkeen sain tietää koko narsismista. Jos olisin tiennyt aiemmin olisi moniin asioihin/ongelmiin tullut vastaus enkä olisi rääkännyt itseäni siinä piinassa tarpeettoman kauaa vaan tehnyt siitä lopun paljon aiemmin ja antanut aikaani, rahaani ja voimiani vain heille keille se olisi kuulunut. Kova oli elämänkoulu, koskaan en unohda. Itse selvisin, lemmikit ei. Tietoa narsisteista pitää levittää ettei kilttien, kenties heikkoitsetuntoisten tarvitse kärsiä häikäilemättömien hyväksikäyttäjien takia.

        Minäkin saman läpikäynyt. Nyt onnellinen keski ikäinen ilman palloa jalassa.


    • Anonyymi

      Ei joka toinen ihminen yksinkertaisesti voi olla narsisti. Mitä paskaa tämä tällainen oikein on, kun nykypäivänä joka tuutista tuppaa tulemaan puhetta narsisteista tms. Ihan kun olisivat jonkinlainen yleinen nähtävyys, kun todellisuudessa erittäin harva meistä on nähnytkään aitoa narsistia.
      Ei niitä joka oksalla kasva..
      Nyt keittiöpsykologit pysykääpäs siellä hellan äärellä ja jatkakaa perunoiden keittämistä, voi silmällä sitten se muusi.

      • Anonyymi

        Vakava ongelma josta ei pidä vaieta. En minäkään tiennyt vielä 15-vuotta sitten että niin röyhkeitä, itsekkäitä ja tunnottomia teeskentelijöitä on olemassa kuin mitä narsistit ovat. Vasta kun sellainen valitsi minut kohteekseen.
        Olisinpa tiennyt, olisin osannut suojautua ja puolustautua hirviöltä.
        Sen verran pahaa jälkeä saavat aikaan että vaikka niitä ei joka oksalla onneksi ole, on syytä kertoa asiasta. Yksikin uhri on liikaa. Seuraukset voivat olla pahat mitä täysin vastuuton narsisti saa aiikaan.


      • Anonyymi

        Monella on narsistisia piirteitä ja terve itsekkyys onkin hyvä,mutta nykyään ihmiset alkaa olla toistensa hyödyntäjiä. Ei nykyään enää edes rakastuta oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakava ongelma josta ei pidä vaieta. En minäkään tiennyt vielä 15-vuotta sitten että niin röyhkeitä, itsekkäitä ja tunnottomia teeskentelijöitä on olemassa kuin mitä narsistit ovat. Vasta kun sellainen valitsi minut kohteekseen.
        Olisinpa tiennyt, olisin osannut suojautua ja puolustautua hirviöltä.
        Sen verran pahaa jälkeä saavat aikaan että vaikka niitä ei joka oksalla onneksi ole, on syytä kertoa asiasta. Yksikin uhri on liikaa. Seuraukset voivat olla pahat mitä täysin vastuuton narsisti saa aiikaan.

        Itse pääsin sellaisesta noin 15v sitten.


      • Anonyymi

        Tuo on nyt ihan paskaa mitä kerroit. Nykyajan epidemia on todellakin narsismi. Niitä piru ja on joka puolella todellakin. Niistä jos joista kannattaa opiskella jonkin verran.
        Itse olen narsistisesta kodista. Äiti valehteli minusta,suosi veljeiäni ja isä hakkasi,heitti seinää vasten. Meni vuosia ,etsin apua,yritin löytää vastauksia siihen miksi minua näin kohdeltiin.Muutin ulkomaille ja käytäni kotimaassa sama paska jatkui;
        Minut kutsuttiin juhlille mutta en saanut ottaa pöydästä mitään,
        minulle yleisesti naurettiin esim kynsistäni, nauroin liian paljon, hiukset ei saa roikkua ne pitää olla niin ja niin,kaupassa ei saa kysellä missä tavarat on,,ei saa olla mustia vaatteita kun on nainen mutta veljelläni saa olla vaalean punainen paita.....mihinkään en kelpaa ,suku juoruaa minusta ..minusta on tehty jopa rikollinen ja kuvia näytetään naisesta jolla vaaleat hiukset,isot aurinkolasit päässä ja rätti naamassa joka on myös nenän päällä......siitä on tehty minä ja minut on " pidätetty" vaikka vapaana kävelenkin.
        En ole perhettäni nähnyt 12 vuoteen,pysyn pois .


      • Anonyymi

        Sanoo narsisti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on nyt ihan paskaa mitä kerroit. Nykyajan epidemia on todellakin narsismi. Niitä piru ja on joka puolella todellakin. Niistä jos joista kannattaa opiskella jonkin verran.
        Itse olen narsistisesta kodista. Äiti valehteli minusta,suosi veljeiäni ja isä hakkasi,heitti seinää vasten. Meni vuosia ,etsin apua,yritin löytää vastauksia siihen miksi minua näin kohdeltiin.Muutin ulkomaille ja käytäni kotimaassa sama paska jatkui;
        Minut kutsuttiin juhlille mutta en saanut ottaa pöydästä mitään,
        minulle yleisesti naurettiin esim kynsistäni, nauroin liian paljon, hiukset ei saa roikkua ne pitää olla niin ja niin,kaupassa ei saa kysellä missä tavarat on,,ei saa olla mustia vaatteita kun on nainen mutta veljelläni saa olla vaalean punainen paita.....mihinkään en kelpaa ,suku juoruaa minusta ..minusta on tehty jopa rikollinen ja kuvia näytetään naisesta jolla vaaleat hiukset,isot aurinkolasit päässä ja rätti naamassa joka on myös nenän päällä......siitä on tehty minä ja minut on " pidätetty" vaikka vapaana kävelenkin.
        En ole perhettäni nähnyt 12 vuoteen,pysyn pois .

        Ei kannata tavata sellaisia sukulaisia ikinä enää. Nauti elämästäsi.


    • Anonyymi

      Koeta saada järki tytön päähän. Toivottavasti ei ole lapsia.

      • Anonyymi

        Niinpä. Lapset ehdottomasti pelastettava millä keinolla tahansa narsistin vaikutuspiiristä. Ilmapiiri on kaikkea muuta kuin normaali narsistin lähellä. Vahingoittava ja tuhoisa. Kasvu ja kehitys häiriintyy narsistin läheisyydessä.


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3c7060e2-e11f-429e-9846-c7888b36beec kenekäs kusipääkakarat tämän teki.

      • Anonyymi

        Olipas pahaa uutista esiin tulleella sivustolla. 12-vuotias ruotsalaistyttö ammuttiin. Täysin sivullinen. Yksi syyllinen nilkki paennut Turkkiin, kolme muualta tullutta on nyt Ruotsissa elättinä kauan koska saivat elinkautiset. Hirveää! Toivottavasti estetään se ettei tänne sama meno rantaudu. Toivon voimia nuoren uhrin omaisille. Potkisivat kaikki uhat jotka osoittavat epäkelvon merkkejä vähääkään pois maastaan ja palauttaisivat rauhan omalle kansalleen länsinaapurissa. Vähintä mitä voivat päättäjät tehdä, tosin kiireellisesti, aikaa ei ole tuhlattavaksi. Uusia uhreja tulee.


    • Anonyymi

      Meidän suvussahan sitä riittää: On Jumala, humala, materialismi, perheväkivalta, perintöriitoja ja mielenterveysongelmia. Alkoholismi, jota on yritetty lakaista maton alle.

      Suku on jakautunut erilaisiin uskonnollisiin ja poliittisiin kuppikuntiin.

      Etäiset, katkenneet välit ovat myös valtava helpotus. Kun arvomaailma on erilainen, ei ole juurikaan sanottavaa.”

      • Anonyymi

        Tehän olette sitten ihan vaan tavallinen pmäkeläinen suku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehän olette sitten ihan vaan tavallinen pmäkeläinen suku.

        No niinpä🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Rotanmyrkkyä aamu kaffeen joukkoon??🤔

      • Anonyymi

        Maksetaan heti jos laitat.


    • Anonyymi

      Jatkuva varuillaan olo, narsistin lukeminen, tulkitseminen sekä omien sanomisten varominen kuluttaa narsistin lähellä olevaa.

      Monet narsistin kanssa lähisuhteessa olleet ovat kuvanneet kärsivänsä kodin ahdistavasta ilmapiiristä ja saavansa siitä vakavia fyysisiä oireita. Tavallisia oireita ovat: vatsakipu, unettomuus, päänsärky, ahdistus, lihaskivut, sydän- ja rytmihäiriötuntemukset, oksentelu, sekä masennus.” (em.)

      • Anonyymi

        mUTTA TÄÄ nESTEELLÄ ISTUVA NARSISTI ON SAANUT AIKAAN MUILLE KAIKKEA JA HÄN KUVITTELEE ETTÄ,HÄNEN MENNEISYYS EI OLIS TIEDOSSA PIEKSÄMÄELLÄ.on VARMASTI JA ME PIDÄMME HUOLTA ETTÄ TULEE KAIKKI TIETÄMÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mUTTA TÄÄ nESTEELLÄ ISTUVA NARSISTI ON SAANUT AIKAAN MUILLE KAIKKEA JA HÄN KUVITTELEE ETTÄ,HÄNEN MENNEISYYS EI OLIS TIEDOSSA PIEKSÄMÄELLÄ.on VARMASTI JA ME PIDÄMME HUOLTA ETTÄ TULEE KAIKKI TIETÄMÄÄN.

        Ihan normaalia arkea Pieksämäellä, ei kannata olla huolissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia arkea Pieksämäellä, ei kannata olla huolissaan.

        Ei ole normaali aineskkaan tuo Narsistinen Sika ,köyhä kuin kirkon rotta puhuu paskaa toisista ja ite on suurin kusettaja päällä maan.Ja vielä luulee että porukat NESTEELLÄ uskoo häneen.Mutta peiliin ei voi katsoa kun näkis totuuden.Ei oo helppoo miehellä kun on muutaman kerrankusettanut Sukunsa,ja vanhempansa.Ja vielä ilkee olla Pieksämäellä.


    • Anonyymi

      Taitaa tytär kuitenkin tykätä kun ei osaa erota ajoissa.
      Vaikka ero tuntuu mahdottomalta niin narsistin kanssa se on edessä joku päivä kuitenkin. Mitä pikemmin eroaa sitä helpompaa se on vaikka ei sille tunnu.
      Narsisti kutoo verkkoaan uhrin ympärille kuin hämähäkki ja sitoo uhrinsa yhä enemmän itseensä.
      Kaikki mitä tapahtuu on uhrin syy.

      • Anonyymi

        KÄYKÄÄ NESTEELLÄ KATTOO KENESTÄ PUHE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KÄYKÄÄ NESTEELLÄ KATTOO KENESTÄ PUHE.

        Ei se katsoomalla selväksi tule kun ei tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se katsoomalla selväksi tule kun ei tunne.

        Millaisella autolla narsissi ajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se katsoomalla selväksi tule kun ei tunne.

        Kyllä se selvii jos hop harmaa auto rivissä merkki.V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisella autolla narsissi ajaa?

        harmaan hopea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harmaan hopea

        Tällä narsistilla ei ole edes autoa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.vauva.fi/keskustelu/4063303/mies-ei-maksa-vuokraa-mutta-huvittelee tuolta jos lukasee,riittää tuommoisia siivellä eläviä ukkoja. Minkä mallin lapsikin saa persaukisesta isästä???Eroa hyvä ihminen. Eläkä pelkää anopin lasuja tms uhkailua. Tullaan nostaa se anoppi pellolle!

        Hyväksikäyttäjiä ei pidä jäädä katselemaan. Toivottavasti kaikki arvostavat itseään sen varran etteivät alistu moiseen.


    • Anonyymi

      Jätä tuollainen idoootti ja eroa..Kerran se kirpaisee. Mut saat olla oma itsesi ja nauttia elämästä.

      • Anonyymi

        Olen itse eronnut ja niin tuokin mutta se puhuu paskaa toisista ihmisistä ja keksii asioita jottei hänen menneisyys paljastuisi.Velat,ulos otot,pimeät työt jne.Täys sika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse eronnut ja niin tuokin mutta se puhuu paskaa toisista ihmisistä ja keksii asioita jottei hänen menneisyys paljastuisi.Velat,ulos otot,pimeät työt jne.Täys sika

        Mutta onnellinen tila on se mitä hänen mennyt isänsä sanoi,Ja tuo perkeleen poika tuli taas kerran pilaamaan loputkin heidän elämästään.JA OLI LOPULLISESTI TAAS HÄNEN VELKOJEN MAKSAJA meni eläkkeet,ja lopuks vielä talokin.MUTTA Nesteen narsisti vaan tuumailee, en minä ole tehnyt koskaan mitään väärää.MEnnyt toisilta tontit metät jne .En minä ole koskaanTEHNYT ja sitten vielä keksii toisista paska juttuja levittäen niitä pitkin PIEKSÄMÄKEÄ. olen henk kohtaisesti kuullut hänen puhuvan,mutta olenpahan vienyt asian osaisille viestiä ja soitellut mitä HÄN puhunut.ETTÄ TIETOISIA OVAT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onnellinen tila on se mitä hänen mennyt isänsä sanoi,Ja tuo perkeleen poika tuli taas kerran pilaamaan loputkin heidän elämästään.JA OLI LOPULLISESTI TAAS HÄNEN VELKOJEN MAKSAJA meni eläkkeet,ja lopuks vielä talokin.MUTTA Nesteen narsisti vaan tuumailee, en minä ole tehnyt koskaan mitään väärää.MEnnyt toisilta tontit metät jne .En minä ole koskaanTEHNYT ja sitten vielä keksii toisista paska juttuja levittäen niitä pitkin PIEKSÄMÄKEÄ. olen henk kohtaisesti kuullut hänen puhuvan,mutta olenpahan vienyt asian osaisille viestiä ja soitellut mitä HÄN puhunut.ETTÄ TIETOISIA OVAT.

        Toivotaan että nesteellä ovat tietoisia kenestä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että nesteellä ovat tietoisia kenestä kyse.

        Siis ovat jo tietoisia kuka tuo jauhaja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onnellinen tila on se mitä hänen mennyt isänsä sanoi,Ja tuo perkeleen poika tuli taas kerran pilaamaan loputkin heidän elämästään.JA OLI LOPULLISESTI TAAS HÄNEN VELKOJEN MAKSAJA meni eläkkeet,ja lopuks vielä talokin.MUTTA Nesteen narsisti vaan tuumailee, en minä ole tehnyt koskaan mitään väärää.MEnnyt toisilta tontit metät jne .En minä ole koskaanTEHNYT ja sitten vielä keksii toisista paska juttuja levittäen niitä pitkin PIEKSÄMÄKEÄ. olen henk kohtaisesti kuullut hänen puhuvan,mutta olenpahan vienyt asian osaisille viestiä ja soitellut mitä HÄN puhunut.ETTÄ TIETOISIA OVAT.

        Varsinainen j kello sinäkin. Panettelet täällä toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen j kello sinäkin. Panettelet täällä toisia.

        Yksi anoppi on kontiopuistossa täysi piru. Esittää eri ihmisille erilaista. Narsisti juoppo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen j kello sinäkin. Panettelet täällä toisia.

        Se koira älähtää jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koira älähtää jne.

        ÄLÄHTELEEKÖ siellä Nesteen koira.


    • Anonyymi

      Tässäkin ketjussa aloittaja pyysi vinkkiä tyttärelleen. Ja jengi vaan toistelee mantroja.

      • Anonyymi

        Niinpä mutta suurin narsisti on NESTEELLÄ.


      • Anonyymi

        Tähän ei liity romanit eikä nesteen narsistit. Ihan on valkoinen poeka.


      • Anonyymi

        Niin ne tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne tekee.

        Niin on vaalee tukkanen poika Nesteellä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ei liity romanit eikä nesteen narsistit. Ihan on valkoinen poeka.

        Ok. Itse tiedän mustan afrikkalaisen joka paha narsisti. Elää yhteiskunnan rahoilla mutta silti varastelee ja huijaa muita. On väkivaltainen valehteleva juoppo vielä lisäksi sekä täysin vastuuton. Kuvittelee olevansa parempi kuin muut. Otsaa on. Mikään ei itsensä vika koskaan. Karmea tapaus. Harmi että Suomeen haettiin sellainenkin tyyppi.
        Ei katso rotua piirre.


    • Anonyymi

      Anopit on perkeleitä ja suku on pahin. Ei mulla muuta. Ilman on helpompi.

    • Anonyymi

      Joku jaksaa toistaa samaa mantraa. Voi elämä. On ongelma hällä.

      • Anonyymi

        Narsisti on alussa kuin herttasarjasta,loppu on helvettiä. Se on totuus. Anopit osaa kiristää.


    • Anonyymi

      Tän jankkaus ketjun vois poistaa.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse lukea. Ei tarvitse poistaa. Tämä on jollekin tarpeellinen.


      • Anonyymi

        Ei poisteta. Liittyy PieksämäelleMoni narsisti pitää mykkäkouluja. He painuvat omaan luolaansa eikä heitä saa sieltä houkuteltua ulos, jos heitä ei kiinnosta. Ja usein heitä ei kiinnosta yhtään. Heillä on oikeus vetäytyä perhe-elämästä, olla ottamatta osaa muun perheen juttuihin, heillä on oikeus osoittaa perheenjäsenille heidän paikkansa olemalla hiljaa ja poistumalla paikalta. Ei heidän tarvitse miettiä sitä, miltä toisesta ihmisestä tuntuu tai kuka vastaa perheen asioista silloin, kun hän on omassa mykkäkoululuolassaan.


    • Anonyymi

      Tuota narsisti asiaa kantsis mennä juttelee terapeutille. Vois sillä vapauttaa ittensä tuosta mitä se on tälle kirjottajalle aiheuttanut. Ei tarviis enää jankata.

      • Anonyymi

        Rakkaus on sokea, avioliitto avaa silmät.


    • Anonyymi

      Neuvoisin olemaan se turvaverkko,johon trapetsilta pudotaan. Kuvainnollisesti. Ole käytettävissä,kun tilanne laukeaa eli kun tytär tajuaa tilanteen ja narsististipuoliso sekä se anoppi yrittävät kiristää jäämään helvettiin. Olen sinä se auttaja. Muuta en voi neuvoa. Narsistin uhri ei puhu ennenkuin todella herää asioiden laitaan. Se voi viedä vuosiakin. Se on ulkopuolisen silmissä käsittämätöntä. Mutta uhri on kirjaimellisesti lukossa.

      • Anonyymi

        Korjaan narsistipuoliso. Itse olen elänyt tuollaisen helvetin ja sitä ei käsitä ne,jotka ei ole kokeneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan narsistipuoliso. Itse olen elänyt tuollaisen helvetin ja sitä ei käsitä ne,jotka ei ole kokeneet.

        Itsellä samanlainen kokemus. Ihmettelen jälkikäteen miksi väenväkisin yritin jatkaa karmeaa olemista sellaisen ihmisjätteen kanssa kauan ennen kun älysin että ei mikään muutu paremmaksi koskaan.
        Tiedän että se superröyhkeä narsisti tulisi heti onneaan onkimaan ja katsomaan kuinka voisi itse hyötyä jos vain antaisin tilaisuuden tulla hyväksikäyttämään.
        Vieläkin se voi röyhkeyttään yrittää tavoitella vaikka esim.velat maksamatta. Jotakin oli aina taka-ajatuksena kun yhteyttä otti, pitkänkin ajan kuluttua "muina miehinä". Itselleen jotakin vailla, silloin antoi kuulua itsestään. En ole aikoihin vastannut ja toivon ettei koskaan tarvitse enää kuulla/nähdä sitä törkimystä. Järkyttävä tapaus.
        Toivottavasti aloittajan tytär antaa ikimuistoiset potkut narsistiukon persiille. Paljolta pahalta säästyy. (Voi kuvitella kuinka liippi sepittelee että tytär ei häntä parempaa miestä löydä jne. Pysyisi tytär lujana ja muistaisi että pelkästään tuuli ukon huulia heiluttaa, katetta ei puheilla ole. Elämää ei kannata tuhlata narsistiin.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä samanlainen kokemus. Ihmettelen jälkikäteen miksi väenväkisin yritin jatkaa karmeaa olemista sellaisen ihmisjätteen kanssa kauan ennen kun älysin että ei mikään muutu paremmaksi koskaan.
        Tiedän että se superröyhkeä narsisti tulisi heti onneaan onkimaan ja katsomaan kuinka voisi itse hyötyä jos vain antaisin tilaisuuden tulla hyväksikäyttämään.
        Vieläkin se voi röyhkeyttään yrittää tavoitella vaikka esim.velat maksamatta. Jotakin oli aina taka-ajatuksena kun yhteyttä otti, pitkänkin ajan kuluttua "muina miehinä". Itselleen jotakin vailla, silloin antoi kuulua itsestään. En ole aikoihin vastannut ja toivon ettei koskaan tarvitse enää kuulla/nähdä sitä törkimystä. Järkyttävä tapaus.
        Toivottavasti aloittajan tytär antaa ikimuistoiset potkut narsistiukon persiille. Paljolta pahalta säästyy. (Voi kuvitella kuinka liippi sepittelee että tytär ei häntä parempaa miestä löydä jne. Pysyisi tytär lujana ja muistaisi että pelkästään tuuli ukon huulia heiluttaa, katetta ei puheilla ole. Elämää ei kannata tuhlata narsistiin.)

        Monilla on sama kokemus. Siksi tuntuu uuvuttavalta tietää,että oma läheinen elää sitä paskaa. Tyyppi lupaa ja lupaa. Joo etsin töitä,joo maksan ja kuukaudet kuluu. Silti uhri maksaa vuokran, ruuat, kaiken. Huh. Ja narsistin äiti säestää taustalla poikaansa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirjoitti kuka mitä hyvänsä niin,sama narsisti silti ja on Nesteen paskan jauhaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitti kuka mitä hyvänsä niin,sama narsisti silti ja on Nesteen paskan jauhaja.

        Olet sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sekaisin.

        Kuin myös mutta narsisti se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sekaisin.

        Meneekö hermot.


    • Anonyymi

      On autettu ja autetaan jatkossakin ja tulee vastailmoitusta,mulla on asianajaja.

      • Anonyymi

        Narsisti on aina narsisti,myös nesteellä istuva sika


      • Anonyymi

        Siat laitetaan karsinoihin ja käskytetään kunnes luonne muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siat laitetaan karsinoihin ja käskytetään kunnes luonne muuttuu.

        Mikä sitten on Koivujen rakkaustarinan varoitus ja opetus? Älä luovu vallastasi. Älä luovu siis omista tuloistasi, työmarkkina-asemastasi ja eläkkeesi kartuttamisesta, kun saat lapsia. Älä sano, että olet huono raha-asioissa ja jätä talousexceliä tekemättä ja ajattele, että on miehen homma tienata.

        Parisuhde on ensisijaisesti rakkaussuhde, mutta kaikissa ihmissuhteissa on myös valtasuhteita. Hänellä, jolla on rahat, on suurin osa vallasta. Kotiin jääminen vuosiksi on suuri taloudellinen riski. Se on riski omalle työmarkkina-asemalle ja köyhyydelle viimeistään eläkeiässä. Nyt jännittää, miten Helena Koivun käy. Mutta Pieksämäellä on vaan persaukisia miehiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe