Ihana tunne

Anonyymi-ap

En ole vielä kertaakaan rakastanut ketään (miestä) näin paljon kuin nyt🥰

Jos luet tätä niin mielessä olet edelleen. Vahvasti tunnen ja tätä ilosanomaa on mukava viljellä.. vaikka ei olla yhdessä. Olen silti iloinen että olen kohdannut sut. Toki haastetta on itsensä kasassa pitämisessä.. pidän susta niin kamalan paljon. Pus pus.

12

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Plus pus sinnekin. Mikäs siinä kasassa pysymisessä? Et meinaa nahoissas pysyä vai? Täällä on ainakin kaikki hyvällä mallilla 👌 harmi vain kun et tullut selvittää näitä. Ois säästytty kaikelta tulevalta. Sitä yritin monta kertaa sulle tolkuttaa, mutta ei sulle vain käynyt. Tänä iltana ja yönä on niin asunto kuin mökkikin "vuorattu" kavereilla eli niin parkkiksella kuin naapurissa ja myös mökillä on porukkaa ihan kiitettävästi ja sama jatkuu, kunnes kaikki on selvitetty. Rauhassa täällä ollaan ja ootellaan, mitä vielä sieltäpäin mahtaa tulla. Aamulla sitten menee osa toiseen paikkaan ja osa muualla toiseen paikkaan. Itte meen sekä että. Tätä mä en ois tähän loppuun halunnu. En sulle mutta en myöskään ittelleni. Huono homma, ettet edelleenkään näe tarvetta puhumalla selvittää tätä. En kuitenkaan voi jäädä yksin näiden kanssa, enkä tietysti olekaan yksin, mutta mä tai sä ja mä ollaan ainoat, jotka voisivat vielä korjata tilanteen. Omituinen juttu, ettei sulla oo halua päästä paljon paljon helpommalla tästä kaikesta. Sitä paitsi: mä en oikeesti oo tehny mitään niin pahaa, että tällainen show piti järjestää ja jatkaa ja jatkaa sitä. En taatusti ole tehnyt. Sulla taitaa olla ihan väärää tietoa asioista tai ylipäätään mistään. Tosiaankin nyt en enää leiki näitä leikkejä vaan nää on nyt ohi. Se, mitä joutuu kukin tekemään jatkossa ja kuka korvaa ja mitä, päätetään varmasti ihan muualla kuin meidän välillä. Aattele nyt! Tää ois joutunut ihan meidän kesken, kun oisit vain sanonu, mikä mättää. Se, että mä oon palstalla ollu, ei oo mikään syy tälle show'lle. Mä en oo sua kytänny enkä sun tekemisiä. Oon vain ootellu, jos sattuisit kaipaamaan mua. Ei siinä oo sen kummemmasta kyse. En oo stalkki. Viihdyttävää kun on ollut, kieltämättä. Mutta tää meni jo aivan liian pitkälle ja nyt me joudutaan antamaan tää ulkopuolisten selvitettäväksi. Eikö oikeesti pälli leikkaa sen vertaa, että kantsis puhua ja selvittää sillä tavalla koko juttu? Mä ainakin oisin mieluummin sen kannalla, mutten mä rupee yksin sitä tekemään. En oo sitä aiheuttanutkaan, koko sotkua nääs.

      • Anonyymi

        Nyt ei osu…


      • Anonyymi

        Ei osu kun ei se mies oo yrittäny selvitellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu kun ei se mies oo yrittäny selvitellä

        Tässäkin tekstissä se mies mun mielestä näyttäisi olevan valmis siihen keskusteluun, jos oikein tulkkaa tämän. Ehkei sillä naisella ole enää järkeä, jos on monia tilaisuuksia annettu eikä halua tarttua niihin. Miehen on mentävä eteenpäin varmana asioista ja nainen voi vain jäädä arvuuttelemaan. Näinhän se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin tekstissä se mies mun mielestä näyttäisi olevan valmis siihen keskusteluun, jos oikein tulkkaa tämän. Ehkei sillä naisella ole enää järkeä, jos on monia tilaisuuksia annettu eikä halua tarttua niihin. Miehen on mentävä eteenpäin varmana asioista ja nainen voi vain jäädä arvuuttelemaan. Näinhän se menee.

        Anteeksi mitä. Miehet ei ole mitään mahdollisuuksia antanut. Ei ole nainen täällä etsimässä seuraa. Kenelle kuvittelet puhuvasi tässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä. Miehet ei ole mitään mahdollisuuksia antanut. Ei ole nainen täällä etsimässä seuraa. Kenelle kuvittelet puhuvasi tässä

        Kunhan kommentoin. Onko siinä jotain väärää?


    • Anonyymi

      Jos luet tätä sanoo alku.. no luen tietty.. upee juttu jollekin

      • Anonyymi

        Niin voi olla


    • Anonyymi

      Tuo miehen vastaus aloitukseen oli mielestäni ehkä hieman erikoinen. Mie en ole tosin ketjun aloittaja. Voihan olla, että käsitin hänen tekstin toisin kuin muut. Että hän rakastaa entistä enemmän tätä kaipaamaansa miestä. Jostain syystä. Näinhän itsekin koen oikeastaan. Siihen riittää, jos kuulee hänen äänensä tai näkee hänet jossain ei-livenäkin.

      • Anonyymi

        Myötähäpeää..


    • Anonyymi

      Kyll se ohi menee.

    • Anonyymi

      Malta malta. Helpotus tulee. Ei tunnu miltään, kun kaikki ohi. Ei siinä kauaa mene.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe