Miksi haluisin naisen kuka flirttaa toisaalla toiselle miehelle? Mitä sit jos ollaan suhteessa, sama voi tapahtua sittenkin. Voi hlvetti.
Tässä mietin
40
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan samasta puusta veistetty
- Anonyymi
Kuka haluaisi miehen, joka flirttailee toisille naisille. En ainakaan minä. Ei koskaan enää.
- Anonyymi
Pätee varmaan ihan kumminkin päin.
Ei sitten käynyt mielessä sellaista, että se flirttailu yleensä loppuu kun löytää jonkun oikean?
- Anonyymi
Kävi, en varmaan ole oikea.
Anonyymi kirjoitti:
Kävi, en varmaan ole oikea.
Ja millaista se flirttailu sitten on? Muistutus: hymy ja juttelu ei ole flirttiä.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ja millaista se flirttailu sitten on? Muistutus: hymy ja juttelu ei ole flirttiä.
Sanoo toiselle miehelle että rakastaa sitä ja että se on mielessä. Sellasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden tunnustaminen on kyllä aika kaukana "flirtistä"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuo ole mitään flirttiä.
Anonyymi kirjoitti:
No tuo ei enää ole flirttiä lähinnä pettämistä (jos siis suhteessa olette). Tuo kertoo vaan siitä et sinä lähdet nyt lätkimään tilanteesta.
- Anonyymi
No tuo ei enää ole flirttiä lähinnä pettämistä (jos siis suhteessa olette). Tuo kertoo vaan siitä et sinä lähdet nyt lätkimään tilanteesta.
Onko sulla minkälainen koulutus noihin ohjeisiin? Pari lausetta ja sinä päätät nyt näin? Hvetin hampuusit.
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla minkälainen koulutus noihin ohjeisiin? Pari lausetta ja sinä päätät nyt näin? Hvetin hampuusit.
Siis jos toinen rakastaa toista miestä, niin silloin kai on aika selvä peli. Ei siihen koulutusta tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka EI lähde kävelemään siinä vaiheessa, jos kumppani tai kaipuun kohde tunnustaa rakkautta toiselle?
-sivusta - Anonyymi
Ei edelleenkään ole hauskaa.
- Anonyymi
No kun se sanoo mullekin että rakastaa mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivälle oma naisensa nii ei kylläst ku välillä vaihtelua.Siinä voimaantuu.
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Ajattelitkos sitten jakaa sen rakkauden? No itse teet päätöksesi.
Itse en katsoisi sekuntiakaan tuollaista peliä. Olisi mennyttä jo. Toki me olemme erilaisia, mutta jotain itsekunnioitusta pitää olla.- Anonyymi
Ahaa. Ajattelitkos sitten jakaa sen rakkauden? No itse teet päätöksesi.
Itse en katsoisi sekuntiakaan tuollaista peliä. Olisi mennyttä jo. Toki me olemme erilaisia, mutta jotain itsekunnioitusta pitää olla.En halua jakaa. Pystytkö oikeasti ajattelemaan tilanteen, oletko kokenut vastaavaa? Olen ihan hukassa...
Anonyymi kirjoitti:
En halua jakaa. Pystytkö oikeasti ajattelemaan tilanteen, oletko kokenut vastaavaa? Olen ihan hukassa...
No minua on petetty ja ne suhteet oli hyvin pian entisiä. Ei paluuta, ikinä.
Jos minä en ole jollekkin se numero yksi, niin miksi ihmeessä jäisin kakkoseksi?
Jos sinulle kelpaa kakkosena olo ja epävarma suhde, niin anna mennä vaan.- Anonyymi
No minua on petetty ja ne suhteet oli hyvin pian entisiä. Ei paluuta, ikinä.
Jos minä en ole jollekkin se numero yksi, niin miksi ihmeessä jäisin kakkoseksi?
Jos sinulle kelpaa kakkosena olo ja epävarma suhde, niin anna mennä vaan.No onko kiva lyödä lyötyä, luuletko helvetti että nautin tästä tilanteesta?
Anonyymi kirjoitti:
No onko kiva lyödä lyötyä, luuletko helvetti että nautin tästä tilanteesta?
Luuletko että minä olen nauttinut vastaavista tilanteista? Siitä kyllä pääsee yli. Sattuu hetken, mutta pääsee yli.
Öitä- Anonyymi
Luuletko että minä olen nauttinut vastaavista tilanteista? Siitä kyllä pääsee yli. Sattuu hetken, mutta pääsee yli.
ÖitäEn tiedä pääsenkö. Öit.
- Anonyymi
Ehkä se nainen ei halua sinua, jos flirttaa toiselle? Miksi luulet olevasi vaihtoehto?
- Anonyymi
Jotkut on sellaisia luonteita että flirtti on luonnollista oli suhteessa tai ei.
- Anonyymi
Ja jotkut meistä ei osaa flirttailla ensinkään...
- Anonyymi
En minä haluaisi sellaista miestä joka suhteessa ollessa käyttäytyy kuten sinkku. Muiden naisten katselu tai niille puhuminen on vielä hyväksyttävää jos siitä ei tule mitään muuta.
- Anonyymi
Pikku pano silloin tällöin piristää päivää
- Anonyymi
Juolahtikin mieleen, että et itse ole tehnyt aikeitasi selväksi? Tai nainen koettaa tehdä sut mustasukkaiseksi? Tai että olet tulkinnut flirttailu välein? Selkä suoraksi, ole mies ja hoida homma kotiin.
- Anonyymi
Mitäpä itse olet tehnyt. 🤦🏼 Seksiviestejä varattuna lähetellyt.
- Anonyymi
Onneton suhde varmaan jos niin tekee. Onhan suhdekin aina riskisijoitus.
- Anonyymi
Hmm. Puhuisit sinäkin tunteistasi selkeämmin. Tuohan on ihan pskaa. Toisaalta äkkiä se rakkaus kuolee jos on kuollakseen. Montaa ihmistä voi rakastaa samaan aikaan, mutta eri tavalla.
- Anonyymi
Kelle on muka flirtannu todistappa se
- Anonyymi
"Puhutaan tunteista"
- Anonyymi
"Sex and drugs and rokn roll" ...
- Anonyymi
Miksi haluaisin miehen joka flirttailee toiselle selkäni takana samalla kun kutsuu minua viettämään iltaa ja yötä saunan, viinin ja leffojen parissa?
- Anonyymi
Kai sitä kamuja voi olla ja onhan niitä uusio perheitä tarvii myös lapsen asiat hoitaa
- Anonyymi
Itse katsonut flirttiä kerran joka meni niin kuvottavaksi että kaduttaa etten lähtenyt suhteesta samantien vaan vasta reilu vuosi myöhemmin.Luottamus meni eikä palannut.Nainen teki itsensä säälittäväksi toiminnallaan mutta tuskin täysin tajusi sitä itse.Jatkanee seuraavissakin suhteissa samaan malliin.Pyörinee täälläkin munajahdissa.
- Anonyymi
Kandee funtsata.
- Anonyymi
Mitä nyt itse kukin pitää flirttinä. Aika mustasukkainen saa olla jo etukäteen huolestuttaa tuollainen. Jos sä pidät naisesi tyytyväisenä ja kiinnostus säilyy. Niin miksi se lähtisi vieraisiin pöytiin?
- Anonyymi
Miten niin toissalla? Oletko varma, että edes on hän eikä joku noista sotkijoista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165