Kaikki kelan rahat menneet pirkkaan ja nettipokerinjoten oon miettinyt säästämistä.
Jos custa ja pascaa varastoista kanistereihin asuntoon , eikö sen periaatteessa pitäisi vähentää sähkönkulutusta kun eristeet lämpiminä aineina toimisivat ikäänkuin ilmaisina lämpöpattereina.
Harmi kun ei ole kanistereita, käytän siis avoastioita
asd
Säästövinkkejä
Anonyymi-ap
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut, ulosteet kannattaa säilöä huonetiloissa siihen saakka kunnes
ne on huoneen lämpöisiä. Vähentää lämmitystarvetta. Vieläkin parempi tulos
saavutetaan kun huoneen lämpöiset ulosteet laitat jääkaappiin tai pakastimeen,
näin ollen otat kaiken lämmön hyötykäyttöön lämpöpumpun tavoin.
Tämä siis lämmityskautena. - Anonyymi
Olkiluoto 3 alkaa toimimaan täydellä teholla klo 02:00. Tulee helpottamaan hiukan tätä energiakriisiä, jonka Putin aloitti.
k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423