Tiedustelutieto, katsotaan kiinostaako

Anonyymi-ap

Eli meillä on noita vieraan vallan vaakoojia Suomessa.
En tiedä onko PV tietoinen, mutta ovat aika kriittisissä paikoissa.
En mä tiedä kenelle nämä pitäisi ilmoittaa, jos ovat kuitenkin vaikka samaa sakkia.
Kryptaan tähän mistä löytyy.
Ensimmäinen asia joka pitää ottaa huomioon.
Kun ilman rautalankaa ja avainta asiaa menevät oikein.

Pekka eemeli raimo
koodi koodi
höpö löpö
tosi on.

Kuittaus kiitos että meni perille.
Meinaan aika hurjaa, että niinkin lähellä meinaan, vai mitä?

Mitäs meinaatte tehä?
Aika veemäinen paikka vai mitä?
Ehdotan yllätyshyökkäystä myöhemmin.
Ensin vähän tarkkailette, niin näette miten viestit kulkee ja sitten vaikka kaapataan ja kuulustellaan.
Ehdotan kunnon turpasaunaa sellaisille, pamppua ei säästellä ja kaikki tiedot esiin.
Sen jälkeen pidätte jossain vankina ja pitkään, ilmoitatte kadonneeksi.

3

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon seuduilla näillä mä tunnettu kalamiäs.
      Ja Herraksenne mut ristitty on.
      Mä maailmaa määrään ja poltankin kuka tiäs,
      ja ylpeenä käyn taistohoon.

      Mä verkot vetehen, vain lasken laulellen,
      ja pettureita mä käyn onkimaan.
      Koukkuhun käärmeensikiön mä pujotan ja PTHUI!
      ja myyrätkin myös paljastan.

      Ja kuten kirjoitettu.
      lyö maahan maansa pettäjät
      tuo julki juonet ilkeät.

      Ja se varmasti tapahtuu.

    • Anonyymi

      Pitäiskö mun tulla sinne käymään ja näyttämään mieltäni sinne eduskunnan rappusille?
      Vois siinä sitten niinku erotella lampaat ja vuohet toisistaan, niin saatais tää korruptiokin jo pikkuhiljaa loppumaan.
      Mua niin jo vituttaa, että pitäis päästä pikkuhiljaa raatelemaan ja puhdistamaan se temppeli, että saatais niinku niitä oikeuksia ja totuuksia vääryyden ja valheiden sijasta.

      Voitais pistää niinku yhteistyöllä ihmisten elinolot kuntoon ja puhdistettua meidän järjestelmistä käärmeet sikiöineen poijes, miltäs kuulostaa?

      Mä voin lähettää niitä sitten vaikka suoraan helvettiin ilman mitään oikeudenkäyntejä, katos ku sielläkin on niitä vääriä tuomareita, joita mun tulee myös vihata ja nuhdella.
      Pistetään kerralla koko kööris nippuun ja poltettavaksi.
      Mulla olis täällä viikatekin sitä varten.
      Heitänkö maahan?

      Joo, eiköhän se pikkuhiljaa ole aika pistää ne rajat taas kiinni, vai mitä meinaatte?
      Kattokaa että niillä on sitten joku "rokotettu" pilotti, kun ne lähtee pakoon, niin osuu sekin sitten heidän omaan nilkkaansa.
      Pääsevät myllynkivensä kaulassa mereen.
      Helpompi se sillee heille on, vittu ku oon mitannu niille sellaset tuomiot, että itteeki jo hirvittää mun oma hirmuisuuteni, niin saavat valita sitten.

      Katotaan nyt mitä mä teen ja milloin, mulla noi mielialat ja suunnitelmat saattaa muuttua joskus kun oon kiihdyksissäni ja viha syttyy sillee äkisti juu.

      Mut ei mulla muuta nyt, sanotaan vaan että kattellaan ja kuunnellaan taas.
      niinku varmaan on tehtykin.
      ;)

      Se on nyt moido!

    • Anonyymi

      Mitens mä saisin tota jotain avustusta, tai korvausta lähinnä mietiskelen, kyl tää aiheutettu kipu ja särky on ollu aika rankkaa sillee ja tää olis niin paljon kivempaa meinaan ku sais isomman näytön ja vaiks joku seuralainen olis ihan kiva kans.
      Sit vähän työkaluja, niin vois rakentaa jotain tossa joutessa.

      Siin mielessä se on aika kettumaista ollu, mielellään käteisenä.
      Mä en oikeen tykkäis tilailla ja maksella korteilla ihan kaikkee ku tota vakoilutoimintaakin kerran on ni, sillee vois saada ne niinku jalkasille ja varjoiksi.
      Mä oon aikamoinen magneetti kerran ja voisin noi liittymätkin varmaan vaihtaa niihin rosvoliittymiin tai jotain.
      Ihan vaan siks ettei tarvii sitten enää yhteyttä pidellä minnekään muualle paitsi teihin tietysti.

      Enpä tiiä, aatelkaa nyt omalle kohdallenne, niinku miten tehdään toisille tai tehkää toisille niinku toivotte itellenne tehtävän.
      Voisitte ryöstää niiden omaisuuden ja takavarikoida.
      Oon sitten määränny ihan hirvittävät korvausvaatimukset ja korot.
      Mun sotketut miljardibisnikset viivästys sakkoineen ja korkoineen, niin kyllähän siitä nyt jotain korvausta pitäis saada.
      On ollu niin kuninkaallinen oloki näissä olosuhteissa, että ilmeisesti on tultu kotiin omien luokse juu.
      No, onhan toi taivaan väki pitänyt huolta ja samoin alakerran väkikin on ollut riemuissaan ja tykkää myös musta ihan hirveesti.
      Mä oon ollu niin suosittu, että palvelevat kummatkin mua ilolla ja riemulla.
      Ne tykkää, kun niiden kahleita availee ja tuo kahlituille kirvoitusta ja vapautta.
      Sitten kun vielä julistelee sitä tuomion päivää ja koston tärkeyttä, niin nehän riemastui ihan täysillä.

      Joo, mulla on uusia uskollisia ystäviä.
      Oon sellanen rauhan ruhtinas, että ne "vihollisetkin" pystyy olemaan mun kanssa sovussa, eiks oo jännä?

      Niin, et jotain pikkusta korvausta voisin ottaa ihan käteisellä, tai voihan mä pistää noiki töihin jotain mulle hankkimaan, mut niillä on nyt muita kiireitä niiden kostojensa kanssa, ehkäpä tuovat sitä sotasaalista ihan kotiinkin jaettavaksi, saa nähdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe