Oli ilo katsella valokuvaa keväisestä Pariisista.
Pariisin kevät.
14
193
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa .
- Anonyymi
Komia oli kuva.
Mutta etualalla pällistelevät turistit pilasivat näkymät.
- Anonyymi
Käykö kateeksi kun et itse päässyt? Minua nuo juoru-uutiset ei hetkauta puoleen eikä toiseen, mutta joitakin näkyy närästävän.
- Anonyymi
Iloa, valoa, omien ystävien kanssa. Viisikon naisilla pitää olla oikeus myös vapaa-ajan viettoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloa, valoa, omien ystävien kanssa. Viisikon naisilla pitää olla oikeus myös vapaa-ajan viettoon.
Kyllä niille sotä vapaata aikaa tulee riittämään,,kun ei enää maan asioita tarvitse olla sotkemassa ja pilaamassa.
Marini huitelee ja bilettää kuten ennenkin,,ei kiinnosta omalapsi tai mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sen voi vapaa-ajaksi mieltää, kun pääsee perheestään eroon.
- Anonyymi
Kelan elätit tyytyy kuviin.....
- Anonyymi
Pidin enemmän musta-valko Helsinki kuvasta.
- Anonyymi
Kas siinä makupala kohta vapailla markkinoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tainnut sokerit kadota ja matkan varrella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tainnut sokerit kadota ja matkan varrella.
no kyllähän hän aika makealta mieskarkilta näyttää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 vuotta pitäsi saada iästä pois.
- Anonyymi
Maahanmuuttokommenteista päätellen se on kohta täysin mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452439
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 661308
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461304The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21876