Kun kerran vaelsin, kylätiellä Kanjonin.Mä maisemia
valtavia siellä katselin. Minä kyyneleitä sain,
huomatessain matkallain. On ihminen vain tomu kanjonin.
Kerto:) ON JUMALA NIIN SUURI RAKKAUTENSA VALTAVA.
JA IHMINEN VAIN PIENI, VAELTAJA MAAILMAN.
EI KUKAAN TAIDA SELITELLÄ TÖITÄ JUMALAN ,
NE TÄYTTÄÄ KOKO MAAILMAN JA MYÖSKIN TAIVAHAN.
Tien laidassa mä näin, kukkakummun kuihtuvan.
Se kertoo että tomuun päättyy matka ihmisen.
Se hetken kukoistaa, sitten kuihtuu, katoaa.
Vain Sana Herran kestää ainiaan.
Ja tiellä Kanjonin sen mä täysin ymmärsin.
En luottaa voi mä maallisiin, en ajan aarteisiin
Vain usko Jumalaan, avaa portit uuden maan.
Sen Hengen silmin nyt jo nähdä saan.
http://youtu.be/4vYHFHe7CHs tämä laulu lohduttaa. Muistetaan kaikki oma kuolevaisuutemme ja kohdellaan lähimmäisiä sen mukaan,koska emme tiedä mikä on se kenenkin viimeinen päivä tässä maailmassa.
Kun jäin leskeksi Pieksämäellä
10
507
Vastaukset
- Anonyymi
“Sukulaiset ovat mukavia, valokuvissa. Parempi pitää hyvä välit eli pitkä etäisyys sukulaisiin"
- Anonyymi
Sekaannu sukulaisees.
- Anonyymi
Mikähän tämäkin kommentti? Osanotto aloituksen leskelle kyllä.
- Anonyymi
Kuka vaan voi jäädä leskeksi milloin vaan. Syvät osanottoni. Pieksämäellä on kuollut paljon nyt nuorehkoa porukkaa 50-60v. Tehkää parannus synnistä kun lähdön hetkeä ei tosiaan tiedä ja jos oikeasti on sairauksia niin päälle viisikymppinenkin voi olla koivet suorana kylmäkaapissa.
- Anonyymi
Nyt voi olla kivasti kylmäkaapissa kunon HELTEET.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voi olla kivasti kylmäkaapissa kunon HELTEET.
No on se sinunkin aika kokea saa kaappi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on se sinunkin aika kokea saa kaappi.
Tulin kaapåista ulos.
- Anonyymi
nyt oooooot kilahtanut ent enemmän.
- Anonyymi
Siinäpä kuoli juoppoukkos. Kuole perästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768