Tulkinta sähköpostitse?

Anonyymi-ap

Onko näkijää joka tekee tulkintoja sähköpostitse? Minulla ei oikein ole mahdollisuutta matkustaa muualle, enkä edes tiedä ketään näkijää Keski-Suomesta jonka luo voisin tulkintaan mennä.

12

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Semmonen tanssivideoo on hyvä kuten oli Marinin !!

• Anonyymi

Mun tuttavalta saa, on siis oikeelta ammatilta siivooja mutta varmaan tulkittee ja jos vaikka mitä jos vaan pyytää.

• Anonyymi

ehkä joku eläkemamma lisäansioikseen, tai kotiäiti, työttömäks jääny jne......lisätienistikseen varmaan tekee "tulkintoja" mielelläänki noin sähköpostitse.......

• Anonyymi

Yleistä höpinää tulee meilitse. Joskus tilasin kun ilmaiseksi sai yhdeltä australialaiselta selvänäkijältä. Aika nappiin meni se mikä oli outoa. Nykyään kauppaa niitä etsyssä.

• Anonyymi

Onko linkkiä mistä löytyy?

• Anonyymi

Kylläpäs onkin todella asiallisia vastauksia, kiitos niistä.

• Anonyymi

No et kai nyt tosissaan usko että tuollaiseen voi muun laisia tulla.

Minulle on aito näkijä jo vuosia sitten sanonut, että aidot ei tee mitään s-postitulkintoja, koska sellainen ei ole mahdollista. Sinnehän voi kuka tahansa kirjoitella mitä lystää, johonkin s-postiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et kai nyt tosissaan usko että tuollaiseen voi muun laisia tulla.

Minulle on aito näkijä jo vuosia sitten sanonut, että aidot ei tee mitään s-postitulkintoja, koska sellainen ei ole mahdollista. Sinnehän voi kuka tahansa kirjoitella mitä lystää, johonkin s-postiin.

Juu, en usko . Samanlaista hömppää kuin noihin maksullisille puhelinlinjoille soittaminen. Eihän se "aito näkijä" siinä puhelimessakaan nää kuka siellä soittelee ja höpisee mitä haluaa kysellä ja muuntaa vielä äänensäkin erilaiseksi kuin normaalisti .

Kerran piruuttani kokeilin yhtä paljon kehuttua numerologia joka teki näitä "tulkintojaan" ja lähetti vastauksen kirjeitse. No monta sivua jonninjoutavaa liirumlaarumia siitä mikä muka olen ollut entisessä elämässäni ja niin vierasta kuin olla voi sekä jonkin verran muka senhetkisestä elämästä ja tulevaa. Mikään niistä sepustuksista ei ole pitänyt paikkaansa ja aikaa kulunut jo kohta 30 vuotta.

• Anonyymi

Puhelinistunnot ovat ok, niitä tekee monikin, mutta en suosittele sähköpostitse.

• Anonyymi

Onneksi ihana Naomi osaa tehdä vaikka sähköpostiin,hän onkin ihme noitanainen,kaunis ja herkkäkin. hän on ollut mun vaki näkijäni jo vuosia,niinkuin sekrrukin kaä ja meidän molempien äidit sekä heidän laaja ystäväpiiri ei luota kenenkään muuhun kuin Naomiin

• Anonyymi

Tainnu jollain korkki aueta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tainnu jollain korkki aueta.

Montakin korkkia....nyt on se aika illasta että alkaa mammat viinipäissään kirjoittelemaan

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe