Rakastatko minua?

Anonyymi-ap

Olen todella masentunut lääkkeet aiheuttavat.

267

2709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikee sanoa nyt äkkisältään, kun ei tiedä kuka sä oot?

      • Anonyymi

        Kuka minun pitäisi olla?


      • Anonyymi

        Aloitus on miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on miehelle.

        Niinhän nämä ätmi aina muka on, ilmeisesti performoit naiset itseäsi huonommiksi ja haet jotain fiilareita siitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on miehelle.

        Minä nauraa teille ei kuka uskalla kirjoita oma nimi ja te rakasta toisia hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka minun pitäisi olla?

        No kyll sä tiijjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on miehelle.

        En tunne ketään niin umpihullua että sitä pitäisi lääkitä menttaali tropein.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Minä nauraa teille ei kuka uskalla kirjoita oma nimi ja te rakasta toisia hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

        Oma nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyll sä tiijjät.

        rinssi se aloittaja on


      • Anonyymi

        Potilastiedot voi tutkia kuin onkin varmaan .Lokitiedot pyytää asia selviää varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rinssi se aloittaja on

        Nii o


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­­y­m­­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17819313k

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      "Rakastan ja en rakasta" on vastaukseni.

      • Anonyymi

        Aika erikoinen vastaus kun vielä saisi välittämisen irl jossain muodossa.


    • En rakasta enää ketään. En myöskään itseäni.

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole sulle mutta koita sinäkin jotenkin jaksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole sulle mutta koita sinäkin jotenkin jaksaa.

        Tiedän sen hyvin ettei täällä ole yksikään aloitus minulle. Kunhan vastasin huvikseni.


      • Anonyymi

        Jeesus rakastaa sinua. Älä anna tämän kiusauspalstan kovettaa sydäntäsi, se on tosi vakava-asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole sulle mutta koita sinäkin jotenkin jaksaa.

        tottakai rakastan, rakastan kaikkea joka liikkuu


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Tiedän sen hyvin ettei täällä ole yksikään aloitus minulle. Kunhan vastasin huvikseni.

        Hyvää huomenta, Prinssi_J
        Tämä on sinulle!


    • Anonyymi

      En rakasta trolleja tai ihmisiä jotka leikkii toisten kustannuksella

      • Anonyymi

        Miten olen leikkinyt kyllä hän voisi itse puhua mulle eikä vain odottaa että toinen kaipaa ja kertoo asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olen leikkinyt kyllä hän voisi itse puhua mulle eikä vain odottaa että toinen kaipaa ja kertoo asioita.

        No minä en ole kaivattusi naiset vihaaa mua koska oon ruma se siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en ole kaivattusi naiset vihaaa mua koska oon ruma se siitä

        Hän ei ole ruma kuule kaikissa ihmisissä on jotain kaunista tuskin sua kaikki ihmiset vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole ruma kuule kaikissa ihmisissä on jotain kaunista tuskin sua kaikki ihmiset vihaa.

        Ei ehkä vihaa mutta pitävät pellenään ja naureskelevat ja on se huomattu että muutamat tekehneet sitä täällä palstallakin usein
        se nyt vaan on ilmeisesti niin hauskaa kun toisella on niin kurja ja säälittävä elämä että fantasioi itsemurhasta melkein jokapäivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä vihaa mutta pitävät pellenään ja naureskelevat ja on se huomattu että muutamat tekehneet sitä täällä palstallakin usein
        se nyt vaan on ilmeisesti niin hauskaa kun toisella on niin kurja ja säälittävä elämä että fantasioi itsemurhasta melkein jokapäivä

        Niin enkä oo nainen eikä miehet voi olla kauniita muutenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin enkä oo nainen eikä miehet voi olla kauniita muutenkaan

        Kyllä miehet voivat olla kauniita! Adrian Bliss on minusta kaunis. Ja Stephen Mangan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä vihaa mutta pitävät pellenään ja naureskelevat ja on se huomattu että muutamat tekehneet sitä täällä palstallakin usein
        se nyt vaan on ilmeisesti niin hauskaa kun toisella on niin kurja ja säälittävä elämä että fantasioi itsemurhasta melkein jokapäivä

        Itsemurha on synkkä ajatus ja sitä olen itsekkin monesti miettinyt. Toivottavasti en tule koskaan sitä tekemään älä sinäkään tai kukaan muukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehet voivat olla kauniita! Adrian Bliss on minusta kaunis. Ja Stephen Mangan.

        Tuommoiset näyttävät ihan teineiltä/homoilla itse tarkoitin rumana miehenä että en ole komea kasvoiltani enkä nyt tuollaiselta "kauniilta" homoltakaan haluaisi näyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin enkä oo nainen eikä miehet voi olla kauniita muutenkaan

        Komeita miehet voivat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoiset näyttävät ihan teineiltä/homoilla itse tarkoitin rumana miehenä että en ole komea kasvoiltani enkä nyt tuollaiselta "kauniilta" homoltakaan haluaisi näyttää

        Kauneus on katsojan silmissä. Minulle molemmat ovat kauniita.

        Mutta rapainen sisus kuraa kauneimmankin ulkokuoren ja kaunis mieli ja sielu silottavat rosoisemmankin naaman. Kannattaa panostaa omassa itsessään sisäiseen hyvyyteen, lempeyteen ja hyväksyntään. Se näkyy ulospäin kauneutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsemurha on synkkä ajatus ja sitä olen itsekkin monesti miettinyt. Toivottavasti en tule koskaan sitä tekemään älä sinäkään tai kukaan muukaan.

        Aloitus on miehelle jolla on siniset silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä. Minulle molemmat ovat kauniita.

        Mutta rapainen sisus kuraa kauneimmankin ulkokuoren ja kaunis mieli ja sielu silottavat rosoisemmankin naaman. Kannattaa panostaa omassa itsessään sisäiseen hyvyyteen, lempeyteen ja hyväksyntään. Se näkyy ulospäin kauneutena.

        Tuo on suurimmaksi osaksi täyttä kuraa ja sen tietää kaikki naiset vaan lässyttää tuollaista lämpimikseen joita säälivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä. Minulle molemmat ovat kauniita.

        Mutta rapainen sisus kuraa kauneimmankin ulkokuoren ja kaunis mieli ja sielu silottavat rosoisemmankin naaman. Kannattaa panostaa omassa itsessään sisäiseen hyvyyteen, lempeyteen ja hyväksyntään. Se näkyy ulospäin kauneutena.

        Tuntuu välillä että toisen ongelmilla ratsastetaan. Ihmisen sisin on tärkeä tärkein.
        Pitäisikö aloittajan masentuneena ulkonäköä alkaa miettimään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on suurimmaksi osaksi täyttä kuraa ja sen tietää kaikki naiset vaan lässyttää tuollaista lämpimikseen joita säälivät

        Sinulla on vielä paljon työtä tehtävänä itsesi ja tämän maailman välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu välillä että toisen ongelmilla ratsastetaan. Ihmisen sisin on tärkeä tärkein.
        Pitäisikö aloittajan masentuneena ulkonäköä alkaa miettimään?

        1) En puhunut aloittajalle tuossa viestissäni. 2) Viestin pointti ei ollut ulkonäön miettiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1) En puhunut aloittajalle tuossa viestissäni. 2) Viestin pointti ei ollut ulkonäön miettiminen.

        Aloitus koskee masennusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus koskee masennusta.

        Tervetuloa keskustelufoorumille, jossa ketjut eivät koskaan pysy aiheessaan vaan niiden sisälle nousee toisia keskustelun haaroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa keskustelufoorumille, jossa ketjut eivät koskaan pysy aiheessaan vaan niiden sisälle nousee toisia keskustelun haaroja.

        Juu totta sori. 😔🙂☺️👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on miehelle jolla on siniset silmät.

        Omistaako mies moottoripyörän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsemurha on synkkä ajatus ja sitä olen itsekkin monesti miettinyt. Toivottavasti en tule koskaan sitä tekemään älä sinäkään tai kukaan muukaan.

        Itse ajattele joka päivä itsemurhaa, ainoa asia joka pitää elämä kiinni on lapseni ja hänen suuret murheensa mutta silti mietin miksi minun pitäisi elää kun ei ole mitään vaan pelkkä tyhjä taulu tämä elämä, ei tiedä miksi aamulla nousee ylös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä vihaa mutta pitävät pellenään ja naureskelevat ja on se huomattu että muutamat tekehneet sitä täällä palstallakin usein
        se nyt vaan on ilmeisesti niin hauskaa kun toisella on niin kurja ja säälittävä elämä että fantasioi itsemurhasta melkein jokapäivä

        Ja oletko ainoako - siis kukkanen keltainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattele joka päivä itsemurhaa, ainoa asia joka pitää elämä kiinni on lapseni ja hänen suuret murheensa mutta silti mietin miksi minun pitäisi elää kun ei ole mitään vaan pelkkä tyhjä taulu tämä elämä, ei tiedä miksi aamulla nousee ylös

        Ja olet ainoako - keltainen kukkanen


    • Anonyymi

      Ilman muuta rakastan❤️

      • Anonyymi

        Ketä rakastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä rakastat?

        Joulupukki


    • Anonyymi

      Minkälainen mies olet?
      T:aloittaja

    • Anonyymi

      Viesti olisi mukava yllätys mutta ei sitä tule enää koskaan häneltä.
      T:aloittaja

      • Anonyymi

        Milloin viimeksi hän laittoi viestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi hän laittoi viestiä?

        En minä oikein enää muista mutta useampi kuukausi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä oikein enää muista mutta useampi kuukausi.

        Mitä hän kirjoitti, ettekö jatkaneet sitten keskustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän kirjoitti, ettekö jatkaneet sitten keskustelua?

        Mitä väliä sillä on kun sinä et hän ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on kun sinä et hän ole.

        No jokatapauksessa minusta sinun kannattaa puhua kohteellesi suoraan ja keskustella missä mennään koska hän näyttää merkitsevän sinulle paljon. Ei tässä oikein muuta osaa sanoa kun ei tiedä taustoja ja täällä tulee vaan helposti ikäviä väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jokatapauksessa minusta sinun kannattaa puhua kohteellesi suoraan ja keskustella missä mennään koska hän näyttää merkitsevän sinulle paljon. Ei tässä oikein muuta osaa sanoa kun ei tiedä taustoja ja täällä tulee vaan helposti ikäviä väärinkäsityksiä.

        Ei olla enää yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla enää yhteydessä.

        Ehkei halunnutkaan. Miksi kuvittelit, että täällä olisi halunnut, jos ei muutenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei halunnutkaan. Miksi kuvittelit, että täällä olisi halunnut, jos ei muutenkaan?

        En ole täällä halunnut häneen yhteyttä vaan irl niin ei varmaankaan halua.


      • Anonyymi

        .. oliko teloittaja vai aloittaja ..

        .. sori kun en näe hyvin ..


    • Anonyymi

      Kertokaa mitä iloa on rakkaudesta josta pitää kysyä anonyyminä rakastatko sinä minua? Jos sitä ei mitenkään muuten tiedä tai tunne tai ole osoitettu. Onko sillä mitään merkitystä. -sivusta

      • Anonyymi

        Valmiiksi masentunut ei jaksa miettiä kysymykseesi vastausta tarkoituksesi on alistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmiiksi masentunut ei jaksa miettiä kysymykseesi vastausta tarkoituksesi on alistaa.

        Tuntematonta voi mitenkään alistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntematonta voi mitenkään alistaa.

        Alistaa halusit et voi tietää pitääkö minusta voi aivan hyvin pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alistaa halusit et voi tietää pitääkö minusta voi aivan hyvin pitää.

        Mulle ihan yksi lysti pitääkö sinusta kukaan. Minä en aio olla täällä mukava yhtään kellekään. Ei mullrkaan olla oltu. Mulle ehdoteltiin masentuneena täällä itsemurhaa ja haluttiin tulla katsomaan. Ei herätä mitään sympaatisia ajatuksia nämä ihmiset täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ihan yksi lysti pitääkö sinusta kukaan. Minä en aio olla täällä mukava yhtään kellekään. Ei mullrkaan olla oltu. Mulle ehdoteltiin masentuneena täällä itsemurhaa ja haluttiin tulla katsomaan. Ei herätä mitään sympaatisia ajatuksia nämä ihmiset täällä.

        Mitä luulet onko mulle kukaan täällä sanonut että tapa itsesi? No äläpä vaivaudu vastaamaan sitten enää vaan mene pois kun haluat vain pahaa toivottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet onko mulle kukaan täällä sanonut että tapa itsesi? No äläpä vaivaudu vastaamaan sitten enää vaan mene pois kun haluat vain pahaa toivottaa.

        Mene itse. Vaihda lääkettä. Mene masennus sivuille. Nämä ovat ikävä sivut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet onko mulle kukaan täällä sanonut että tapa itsesi? No äläpä vaivaudu vastaamaan sitten enää vaan mene pois kun haluat vain pahaa toivottaa.

        Mä oikeasti olen alkanut inhota ja vihata näitä ihmisiä. Ihan hirveää porukkaa. Hyvä vaan jos heilläkin joskus paha olla ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse. Vaihda lääkettä. Mene masennus sivuille. Nämä ovat ikävä sivut.

        En mene kirjoitan jos haluan. Masennus on ikävä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oikeasti olen alkanut inhota ja vihata näitä ihmisiä. Ihan hirveää porukkaa. Hyvä vaan jos heilläkin joskus paha olla ei kiinnosta.

        En usko että olen se jolle aloitus on joten miksi olet vielä siinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene kirjoitan jos haluan. Masennus on ikävä asia.

        Masennus on vaan merkki kuinka p* ska tämä maailma on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene kirjoitan jos haluan. Masennus on ikävä asia.

        Ihmiset jotka ymmärtävät kuinka sairasta ja kieroutunut ja mättää ja sontaa koko nyky yhteiskunta on täynnä. Ei voit sitä sivuttaa masentuu väkisinkin. Tämäkin mesta täynnä toinen toistaan mädempiä tyyppejä. Ei ihme että masentuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse. Vaihda lääkettä. Mene masennus sivuille. Nämä ovat ikävä sivut.

        Ei hyödytä tulee pian vielä kauheammat oireet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene kirjoitan jos haluan. Masennus on ikävä asia.

        Miksi ihmeessä haluat että täällä kukaan sinua rakastaa? Maailma täynnä kivoja ihmisiä. Muttei ne täällä ole. Suojele nyt jumalauta itseäsi. Ja hanki parempaa seuraa. Nämä vaan rikkoo sinut enemmän ja satuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyödytä tulee pian vielä kauheammat oireet.

        Ja sekö autaa että tulet tänne kiusattavaksi? Missä muut pelleillee sun tunteilla ja kustannuksella ja nauraa paha ololla? Tämäkö auttaa sun oloon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä haluat että täällä kukaan sinua rakastaa? Maailma täynnä kivoja ihmisiä. Muttei ne täällä ole. Suojele nyt jumalauta itseäsi. Ja hanki parempaa seuraa. Nämä vaan rikkoo sinut enemmän ja satuttaa.

        Hänen takiaan joudun olemaan palstalla kun yhteyttä häneen ei ole tuskin hän täälläkään on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekö autaa että tulet tänne kiusattavaksi? Missä muut pelleillee sun tunteilla ja kustannuksella ja nauraa paha ololla? Tämäkö auttaa sun oloon?

        Ei auta mutta välillä tuntuu niin kuin se mies olisi joku näistä ikävä sivun kirjoittajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta mutta välillä tuntuu niin kuin se mies olisi joku näistä ikävä sivun kirjoittajista.

        Nyt jälkikäteen. Jos se rakastaa se kertoo sen oikeasti sinulle. Eikä anonyyminä koko Suomelle. Jos ei kerro ei ole sun arvoinen. Miehiä maailma pullollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jälkikäteen. Jos se rakastaa se kertoo sen oikeasti sinulle. Eikä anonyyminä koko Suomelle. Jos ei kerro ei ole sun arvoinen. Miehiä maailma pullollaan.

        Ei sen tarvi rakastaa kun vain pitäisi ystävänä. 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jälkikäteen. Jos se rakastaa se kertoo sen oikeasti sinulle. Eikä anonyyminä koko Suomelle. Jos ei kerro ei ole sun arvoinen. Miehiä maailma pullollaan.

        Järkikäteen * tosin tuo jälkikäteen sopii myös. Itse kokenut saman. Ihan turhaa touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen tarvi rakastaa kun vain pitäisi ystävänä. 😭

        Miksi? Kenenkään ystävyyteen tarvitse kerjätä . Tulee luonnostaan. Eikä kannata olla kenenkään kanssa ystävä johon itsellä enemmän tunteita. Tuhoon tuomittu yhtälö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Kenenkään ystävyyteen tarvitse kerjätä . Tulee luonnostaan. Eikä kannata olla kenenkään kanssa ystävä johon itsellä enemmän tunteita. Tuhoon tuomittu yhtälö.

        En voi olla muuta kuin ystävä.
        Vaikka voisin häneen rakastua mutta ystävä voin vain olla en muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi olla muuta kuin ystävä.
        Vaikka voisin häneen rakastua mutta ystävä voin vain olla en muuta.

        Miksi sitten kyselet että rakastaako se sua? Ihmeen kieroutunutta. Ystävät yleensä ajattelee toisen parasta. Jos olisin sun ystävä käskisin v* ttuun masentuneena täältä. Ja unhotamaan koko tyypin. Nämä ihmiset ja sivut ei tee hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kyselet että rakastaako se sua? Ihmeen kieroutunutta. Ystävät yleensä ajattelee toisen parasta. Jos olisin sun ystävä käskisin v* ttuun masentuneena täältä. Ja unhotamaan koko tyypin. Nämä ihmiset ja sivut ei tee hyvää.

        Rakkautta on tunne ystävääkin kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta on tunne ystävääkin kohtaan.

        Toki. Sehän on kestävämpää kuin romanttinen rakkaus. Muttei se ole mahdollista jos on jotain muuta ollut. Kaikkien kanssa päätynyt ystävyys siinä vaiheessa jos jotain muitakin tunteita kehitelleet. Eikä esim. Eksän kanssa vois ajatellakaan ystävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Sehän on kestävämpää kuin romanttinen rakkaus. Muttei se ole mahdollista jos on jotain muuta ollut. Kaikkien kanssa päätynyt ystävyys siinä vaiheessa jos jotain muitakin tunteita kehitelleet. Eikä esim. Eksän kanssa vois ajatellakaan ystävyyttä.

        Minun ja hänen ystävyys ei kunnolla kerennyt edes alkaa meidän välillä ei ole ollut kuin kaverillisia yhteyksiä ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ja hänen ystävyys ei kunnolla kerennyt edes alkaa meidän välillä ei ole ollut kuin kaverillisia yhteyksiä ei muuta.

        Aika ristiriidassa aloituksen kanssa nämä sinun selvenykset. Tuntuu että Tiedätkö oikein enää itsekään mitä haluat. Ystävyyttä, rakkautta vai kestotilauksen demi lehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ristiriidassa aloituksen kanssa nämä sinun selvenykset. Tuntuu että Tiedätkö oikein enää itsekään mitä haluat. Ystävyyttä, rakkautta vai kestotilauksen demi lehteen.

        Kesto yhteyden häneen katkeamaton ystävyys mikä kestää hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesto yhteyden häneen katkeamaton ystävyys mikä kestää hautaan asti.

        Varmaan joo jis siitä lohtua saat. Mun ystävät on napin painalluksen päässä. Eikä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesto yhteyden häneen katkeamaton ystävyys mikä kestää hautaan asti.

        Mutta luultavasti olisit paljon onnellisempia kun et etsisi täältä hänestä ystävää vaan muulta jonkun muun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta luultavasti olisit paljon onnellisempia kun et etsisi täältä hänestä ystävää vaan muulta jonkun muun.

        En usko hänen täällä olevankaan. Ei hän ainut ystäväni ole en oikeastaan voi sanoa ystäväksi kun ei meistä niitä kerennyt tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko hänen täällä olevankaan. Ei hän ainut ystäväni ole en oikeastaan voi sanoa ystäväksi kun ei meistä niitä kerennyt tulla.

        Miksi sitten käännyt hänen puoleen etkä ystäviesi. Hän kun ei taida oikeasti välittää tuon taivaallista sinusta turvaudu niihin jotka oikeasti välittää. Äläkä tuhlaa elämääsi niihin jotka eivät välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten käännyt hänen puoleen etkä ystäviesi. Hän kun ei taida oikeasti välittää tuon taivaallista sinusta turvaudu niihin jotka oikeasti välittää. Äläkä tuhlaa elämääsi niihin jotka eivät välitä.

        Siksi kun olen masentunut en jaksa pitää heihin yhteyttä. En minä häntä yritä masennukseni alle kaataa. Ei me nähä missään hänen kanssaan meillä oli muunlainen yhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun olen masentunut en jaksa pitää heihin yhteyttä. En minä häntä yritä masennukseni alle kaataa. Ei me nähä missään hänen kanssaan meillä oli muunlainen yhteys.

        Et varmaan jaksakaan. Omat ystäväni pitivät minuun yhteyttä kun olin masentunut. Tiesivät etten minä siihe kykene. Vähän väkisikin pakotivat mukaansa paikkoihin. Eikä minua jätetty yksin kun oli pahin masennus vaihde. En olisi selvinnyt. Jännä että jaksat tänne kirjoittaa. Minä en olisi pahimmillaan jaksanut sängystä nousta ylös. Oikeastaan tehnyt muuta kuin itkin. Kunnes en enää edes jaksanu sitä. Tarvitset nyt ihan oikeita ihmisiä ympärillesi. Et mitään puolituttua anonyymiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun olen masentunut en jaksa pitää heihin yhteyttä. En minä häntä yritä masennukseni alle kaataa. Ei me nähä missään hänen kanssaan meillä oli muunlainen yhteys.

        Tämänkin ajan olisit voinut käyttää johonkin ystävääsi .Kuinka monta kertaa tuo tyyppi on auttanut sinua oikeasti? Kuinkahan monta kertaa kysynyt kuinka voit? Ei varmaan kertaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun olen masentunut en jaksa pitää heihin yhteyttä. En minä häntä yritä masennukseni alle kaataa. Ei me nähä missään hänen kanssaan meillä oli muunlainen yhteys.

        Joku todennäköisesti huijaa sinua. Vastailee mitä haluat. Ja saa sinut näin ollen tänne kirjoittamaan. Ja sivut saa tuloja siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku todennäköisesti huijaa sinua. Vastailee mitä haluat. Ja saa sinut näin ollen tänne kirjoittamaan. Ja sivut saa tuloja siitä.

        Ei hän täällä ole enkä yhteydellä tarkoittanut palstaa. Ei me olla enää yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan jaksakaan. Omat ystäväni pitivät minuun yhteyttä kun olin masentunut. Tiesivät etten minä siihe kykene. Vähän väkisikin pakotivat mukaansa paikkoihin. Eikä minua jätetty yksin kun oli pahin masennus vaihde. En olisi selvinnyt. Jännä että jaksat tänne kirjoittaa. Minä en olisi pahimmillaan jaksanut sängystä nousta ylös. Oikeastaan tehnyt muuta kuin itkin. Kunnes en enää edes jaksanu sitä. Tarvitset nyt ihan oikeita ihmisiä ympärillesi. Et mitään puolituttua anonyymiä.

        Älä viitsi vähätellä masennustani. Ystäväni joka asuu lähellä tietää masennuksesta mutta ei sitä että se on pahentunut koska en ole kertonut. Enkä kerro en halua pilata ystävyyttäni häneen. Voisin milloin vain mennä hänen kanssaan lenkille mutta en ole nyt jaksanut.
        Kaupassa on välillä pakko käydä jos ei halua kuolla nälkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin ajan olisit voinut käyttää johonkin ystävääsi .Kuinka monta kertaa tuo tyyppi on auttanut sinua oikeasti? Kuinkahan monta kertaa kysynyt kuinka voit? Ei varmaan kertaakaan

        On hän kirjoittanut mulle muttei enää pitkäön aikaan. En minä hänen takiaan masentunut ole. Pidän hänestä mutta kai mun vaan pitää luopua kun ei halua ystäväni olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi vähätellä masennustani. Ystäväni joka asuu lähellä tietää masennuksesta mutta ei sitä että se on pahentunut koska en ole kertonut. Enkä kerro en halua pilata ystävyyttäni häneen. Voisin milloin vain mennä hänen kanssaan lenkille mutta en ole nyt jaksanut.
        Kaupassa on välillä pakko käydä jos ei halua kuolla nälkään.

        Miten se on masennuksen vähätelyä kun kertoo omastaan mulla oli erittäin vakava masennus. Loukkaannu joka jutusta vaan. Minä halusinkin kuolla. Se ero meidän masennuksessa. Miten kukaan voi auttaa jos et kerro. Ja tosi ystävyys mihinkään masennukseen kaadu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän kirjoittanut mulle muttei enää pitkäön aikaan. En minä hänen takiaan masentunut ole. Pidän hänestä mutta kai mun vaan pitää luopua kun ei halua ystäväni olla.

        Minusta tuntuu ettet oikein ymmärrä mitään sulle kirjoitan. Eli turha jatkaa. Koita jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän kirjoittanut mulle muttei enää pitkäön aikaan. En minä hänen takiaan masentunut ole. Pidän hänestä mutta kai mun vaan pitää luopua kun ei halua ystäväni olla.

        Kirjoitan sinun oikeista ystävistä ole niidenkanssatekemisissä. En mistään " ystävästä " täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on masennuksen vähätelyä kun kertoo omastaan mulla oli erittäin vakava masennus. Loukkaannu joka jutusta vaan. Minä halusinkin kuolla. Se ero meidän masennuksessa. Miten kukaan voi auttaa jos et kerro. Ja tosi ystävyys mihinkään masennukseen kaadu.

        Ihmittelit että miten tänne jaksan kirjoittaa olen siitä huolimatta masentunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu ettet oikein ymmärrä mitään sulle kirjoitan. Eli turha jatkaa. Koita jaksaa.

        Noh palstan kautta on vaikea jutella on sanoa mitä todella tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan sinun oikeista ystävistä ole niidenkanssatekemisissä. En mistään " ystävästä " täällä.

        Ei mulla täällä ystäviä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmittelit että miten tänne jaksan kirjoittaa olen siitä huolimatta masentunut.

        Totesin vaan että ihme jaksat tänne kirjoittaa etkä jaksa ystäville kirjoittaa. Oot nii raskas että en jaksa enää keskustella kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla täällä ystäviä ole.

        🤯🤯🤯 Niin juurikin kirjoitin tarkoitin ihmisiä joiden kanssa olet tekemisissä oikeassa elämässä ei täällä palstalla. Ole niiden kanssa tekemisissä. Miten tää nyt voi olla näin vaikeaa ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on masennuksen vähätelyä kun kertoo omastaan mulla oli erittäin vakava masennus. Loukkaannu joka jutusta vaan. Minä halusinkin kuolla. Se ero meidän masennuksessa. Miten kukaan voi auttaa jos et kerro. Ja tosi ystävyys mihinkään masennukseen kaadu.

        Ei kaadukkaan mutta en jaksa kokoajan olla masentunut ja silloin kun näen ystävän haluan keskittyä muuhun kuin masennukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤯🤯🤯 Niin juurikin kirjoitin tarkoitin ihmisiä joiden kanssa olet tekemisissä oikeassa elämässä ei täällä palstalla. Ole niiden kanssa tekemisissä. Miten tää nyt voi olla näin vaikeaa ymmärtää.

        Ei ole vaikea ymmärtää mutta olen heidän kanssa yhteyksissä sitten kun olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaadukkaan mutta en jaksa kokoajan olla masentunut ja silloin kun näen ystävän haluan keskittyä muuhun kuin masennukseen.

        Silloin et ole masentunut. Ei siinä ole mitään on/ Off nappeja. Itsehän täällä leikit jotain masentunutta näköjään ilman mitään todellista. Häpeä. Ihmiset oikeasti kärsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin et ole masentunut. Ei siinä ole mitään on/ Off nappeja. Itsehän täällä leikit jotain masentunutta näköjään ilman mitään todellista. Häpeä. Ihmiset oikeasti kärsii.

        Kiitos sanoistasi masennuksia ja sairauksia on monenlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin et ole masentunut. Ei siinä ole mitään on/ Off nappeja. Itsehän täällä leikit jotain masentunutta näköjään ilman mitään todellista. Häpeä. Ihmiset oikeasti kärsii.

        En ole nähnyt ystävääni pitkään aikaan tämän masennuksen aikana että kiitos todella sanoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt ystävääni pitkään aikaan tämän masennuksen aikana että kiitos todella sanoistasi.

        Sähän ilmeisesti voit valita ettei enää masenna ja otat yhteyttä siihen ystävääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän ilmeisesti voit valita ettei enää masenna ja otat yhteyttä siihen ystävääsi.

        Et tiedä musta tai mitä olen kokenut niin paskaakaan. Nyt vähättelet masennustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä musta tai mitä olen kokenut niin paskaakaan. Nyt vähättelet masennustani.

        Mitä sä täällä sympatiaa itket? Ihmisillä ihan oikeita isoja ongelmia ja murheita sekä vakavia sairauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä musta tai mitä olen kokenut niin paskaakaan. Nyt vähättelet masennustani.

        Varmaan joo. Joku mielikuvitus poikkis hävinnyt ja nyt itkettää pikkusen. Kasva aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä täällä sympatiaa itket? Ihmisillä ihan oikeita isoja ongelmia ja murheita sekä vakavia sairauksia.

        Ei mullakaan ollut kuin syöpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan ollut kuin syöpä.

        Niin on monella muullakin. Sitten keuhkofibroosi tai Amyotrofinen lateraaliskleroosi tai alzheimer. Kaikki taudit kauheita. Lapsia kuolee syöpään ja muihin sairauksiin. Elämä ei ole reilua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on monella muullakin. Sitten keuhkofibroosi tai Amyotrofinen lateraaliskleroosi tai alzheimer. Kaikki taudit kauheita. Lapsia kuolee syöpään ja muihin sairauksiin. Elämä ei ole reilua .

        Niin ja sinä sanoit masentuneelle että häpeä ettei masennus jota koet ei ole oikea. Tiedätkö mikä sinä olet? Olet juuri sellainen joka kiusaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sinä sanoit masentuneelle että häpeä ettei masennus jota koet ei ole oikea. Tiedätkö mikä sinä olet? Olet juuri sellainen joka kiusaa ihmisiä.

        Uhriudu nyt. Varmaan joo. Ihan sama ei kiinnosta. Mua kiusattu niin paljon etten välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä täällä sympatiaa itket? Ihmisillä ihan oikeita isoja ongelmia ja murheita sekä vakavia sairauksia.

        En itke sympatiaa minulla on häntä ikävä pidän hänestä ja saan pitää hänestä ja saan myös sen sanoa. Vaikka hän ei minusta ehkä pidä niin minä sain hänen kanssaan vähän aikaa jutella niin se oli aivan ihanaa juttelua. Muisto hänen kanssaan vietetystä hetkestä on aarre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itke sympatiaa minulla on häntä ikävä pidän hänestä ja saan pitää hänestä ja saan myös sen sanoa. Vaikka hän ei minusta ehkä pidä niin minä sain hänen kanssaan vähän aikaa jutella niin se oli aivan ihanaa juttelua. Muisto hänen kanssaan vietetystä hetkestä on aarre.

        Kyllä tai sitten voit herätä todellisuuteen. Kannattaa uhrata koko elämä jonkun ohi kiitävän hetken muisteluun varsinkin jos on syöpä. Eikä elää vielä kun on mahdollista. Ehkä joskus myös se että ihmiset ei silitä päätä vaan sanoo suoraan on suurinta välittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhriudu nyt. Varmaan joo. Ihan sama ei kiinnosta. Mua kiusattu niin paljon etten välitä.

        Uhriudu itse kukaan ei pyydä sinua lukemaan. Miksi sun pitäisi mun asioista olla kiinnostunut ei miksikääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhriudu itse kukaan ei pyydä sinua lukemaan. Miksi sun pitäisi mun asioista olla kiinnostunut ei miksikääkään.

        Huvikseen. Haastan vaan sua ajattelemaan. Eikö se ole keskustelupalstan tarkoitus. Miksi kirjoitat tänne asioitasi jos et halua niistä keskustella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhriudu itse kukaan ei pyydä sinua lukemaan. Miksi sun pitäisi mun asioista olla kiinnostunut ei miksikääkään.

        En minä ole pakottanut sinua mitään kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tai sitten voit herätä todellisuuteen. Kannattaa uhrata koko elämä jonkun ohi kiitävän hetken muisteluun varsinkin jos on syöpä. Eikä elää vielä kun on mahdollista. Ehkä joskus myös se että ihmiset ei silitä päätä vaan sanoo suoraan on suurinta välittämistä.

        Se että mietin häntä välillä ei häiritse elämääni ei minulla enää syöpä ole. Kontrolli käynti on ihan kohta toivottavasti ei uusiudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että mietin häntä välillä ei häiritse elämääni ei minulla enää syöpä ole. Kontrolli käynti on ihan kohta toivottavasti ei uusiudu.

        Eihän se häntä häiritse. Minusta on vaan surullista että sinun elämä jää elämättä jos jäät kiinni johonkin haavekuvaan . Mieheen jota et todella edes tunne. Sinun pitäisi ajatella itseäsi. Ja ansaitset rakkauden. Jis ei hänen kanssaan niin jonkun muun. Haluaisin että saisit sisua joko ottaa hänestä selvää tai unohtaa. Ei enää muuta sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin et ole masentunut. Ei siinä ole mitään on/ Off nappeja. Itsehän täällä leikit jotain masentunutta näköjään ilman mitään todellista. Häpeä. Ihmiset oikeasti kärsii.

        Olen masentunut ei minun tarvitse kertoa vieraalle ihmiselle synkkiä ajatuksia mitä ne aihettavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen masentunut ei minun tarvitse kertoa vieraalle ihmiselle synkkiä ajatuksia mitä ne aihettavat.

        Ei sinun tarvitse kertoa tänne yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvikseen. Haastan vaan sua ajattelemaan. Eikö se ole keskustelupalstan tarkoitus. Miksi kirjoitat tänne asioitasi jos et halua niistä keskustella?

        Sinä arvostelet kokoajan et varmaan osaa muulla tavalla se on tapasi jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä arvostelet kokoajan et varmaan osaa muulla tavalla se on tapasi jutella.

        Ei se oikeastaan ole arvostelua . Otat sen vain negatiivisesti. Tietenkin masennus senkin aiheuttaa. Itse halusit itsesi tänne altistaa. Et vai näe pointtiani. En tiedä. En halua olla täällä täysin oma itseni. Suojelen sillälailla itseäni. Kannattaa pitää tietty kuori täällä. Juttelen kyllä ihan normaalisti ihmisten kanssa. Kyllä mä kyseenalaistan joskus jos näen että ystäväni esim. on hukassa mielestäni . Tietysti jokainen tekee omat virheet. Ei se nyt oikeastaan minua liikuta että yrität minusta sen vian kaivella. Toki olen provoisounut sinua ihan tahallaan. Toivoisin että hakisit muualta tukea kuin täältä. Kokemuksesta tiedän että täältä ei sitä saa. Herkillä oleva henkilö ei sovi tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se häntä häiritse. Minusta on vaan surullista että sinun elämä jää elämättä jos jäät kiinni johonkin haavekuvaan . Mieheen jota et todella edes tunne. Sinun pitäisi ajatella itseäsi. Ja ansaitset rakkauden. Jis ei hänen kanssaan niin jonkun muun. Haluaisin että saisit sisua joko ottaa hänestä selvää tai unohtaa. Ei enää muuta sanottavaa.

        Ei elämä jää elämättä. Elän elämää joka päivä viimeksi tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse kertoa tänne yhtään mitään.

        Päätän itse mitä kerron aloitukssa oli ne asiat mitä halusin sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätän itse mitä kerron aloitukssa oli ne asiat mitä halusin sanoa.

        Ja mitä halusitkaan sanoa aloituksella? Mikä sen tarkoituksena oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oikeastaan ole arvostelua . Otat sen vain negatiivisesti. Tietenkin masennus senkin aiheuttaa. Itse halusit itsesi tänne altistaa. Et vai näe pointtiani. En tiedä. En halua olla täällä täysin oma itseni. Suojelen sillälailla itseäni. Kannattaa pitää tietty kuori täällä. Juttelen kyllä ihan normaalisti ihmisten kanssa. Kyllä mä kyseenalaistan joskus jos näen että ystäväni esim. on hukassa mielestäni . Tietysti jokainen tekee omat virheet. Ei se nyt oikeastaan minua liikuta että yrität minusta sen vian kaivella. Toki olen provoisounut sinua ihan tahallaan. Toivoisin että hakisit muualta tukea kuin täältä. Kokemuksesta tiedän että täältä ei sitä saa. Herkillä oleva henkilö ei sovi tänne.

        En hae tukea täältä enkä myöskään ole saanut tukea enkä yritä sellaista saada. Kyllä sinä arvostelet ylhäällä monta kohtaa jossa kirjoitat kylmästi ja rumasti ihmiselle jota et tunne ja solvasit kokemuksiani.
        Kerroin asiat mitä halusin kertoa en koe että olisin altistanut itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hae tukea täältä enkä myöskään ole saanut tukea enkä yritä sellaista saada. Kyllä sinä arvostelet ylhäällä monta kohtaa jossa kirjoitat kylmästi ja rumasti ihmiselle jota et tunne ja solvasit kokemuksiani.
        Kerroin asiat mitä halusin kertoa en koe että olisin altistanut itseni.

        Entä sitten. Ei minua haittaa että koet noin. Esitin sulle alussa tuolla kysymysmerkki joho et vastannut. Väitit heti että alistan jotenkin sinua. Eli itse jo lähtökohtaisesti suhtauduit negatiivisesti minuun. Menit masennus viitan taakse. Mutta kyllä jaksat muuten länkyttää. Hakemalla haet konfliktia niin sellaisen sulle sitten annoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten. Ei minua haittaa että koet noin. Esitin sulle alussa tuolla kysymysmerkki joho et vastannut. Väitit heti että alistan jotenkin sinua. Eli itse jo lähtökohtaisesti suhtauduit negatiivisesti minuun. Menit masennus viitan taakse. Mutta kyllä jaksat muuten länkyttää. Hakemalla haet konfliktia niin sellaisen sulle sitten annoin.

        Kysymykseni. *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten. Ei minua haittaa että koet noin. Esitin sulle alussa tuolla kysymysmerkki joho et vastannut. Väitit heti että alistan jotenkin sinua. Eli itse jo lähtökohtaisesti suhtauduit negatiivisesti minuun. Menit masennus viitan taakse. Mutta kyllä jaksat muuten länkyttää. Hakemalla haet konfliktia niin sellaisen sulle sitten annoin.

        Riitaan tarvitaan kaksi en ole hakenut konfliktia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaadukkaan mutta en jaksa kokoajan olla masentunut ja silloin kun näen ystävän haluan keskittyä muuhun kuin masennukseen.

        Tällä viestillä tarkoitin että sitten kun pystyn näkemään en ole masennuksen aikana nähnyt ystävääni. On erillaisia masennus tiloja jotkut makaavat sänkyllä eivät pääse ylös. Toiset tappavat samantien itsensä itsemurhan suunnittelu on myös masennusta. Hyvä se on jos masentuneella on hyviäkin päiviä. Masennus voi nimittäin synkentyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viestillä tarkoitin että sitten kun pystyn näkemään en ole masennuksen aikana nähnyt ystävääni. On erillaisia masennus tiloja jotkut makaavat sänkyllä eivät pääse ylös. Toiset tappavat samantien itsensä itsemurhan suunnittelu on myös masennusta. Hyvä se on jos masentuneella on hyviäkin päiviä. Masennus voi nimittäin synkentyä.

        Pitkäämpä aatelin olla ystäväsi näkemättä. Turhaan mulle sarnaat n. 10 vuotta meni oman masennuksen kanssa kaikki vaiheet läpi käyty. Enköhän tiedä mitä se on.Ja edelleen varmaan voi tulla kausia. Kuuluu oleellisedti siihen kun jatkuvasti kipuja. Silti en käyttäysi ikinä lausetta "silloin en jaksa olla masentunut." Puhut niinkuin identiteettisi olisi masentunut. Mulla on monis ystöviä käynyt läpi masennuksen. Ja olen tehnyt ja ollut paljon juttuja kipupotilaiden kanssa joilla o myös masennusta .Kyllä se sinä kuule aloitit olemaan inhottava. Voi kun olen masentunut en jaksa vastata kysymykseen . Enkä jaksa kanssasi vääntää. Et vastannut kysymykseeni eli ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kyselet että rakastaako se sua? Ihmeen kieroutunutta. Ystävät yleensä ajattelee toisen parasta. Jos olisin sun ystävä käskisin v* ttuun masentuneena täältä. Ja unhotamaan koko tyypin. Nämä ihmiset ja sivut ei tee hyvää.

        Tässä on hyvä ystävä. Pois täältä! ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viestillä tarkoitin että sitten kun pystyn näkemään en ole masennuksen aikana nähnyt ystävääni. On erillaisia masennus tiloja jotkut makaavat sänkyllä eivät pääse ylös. Toiset tappavat samantien itsensä itsemurhan suunnittelu on myös masennusta. Hyvä se on jos masentuneella on hyviäkin päiviä. Masennus voi nimittäin synkentyä.

        Ja ihan omasta kokemuksesta voin sanoa jos on käynyt läpi erittäin vakavan masennuksen muut vaiheet ei ole edes tunteet sen jälkeen siltä että on masentunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viestillä tarkoitin että sitten kun pystyn näkemään en ole masennuksen aikana nähnyt ystävääni. On erillaisia masennus tiloja jotkut makaavat sänkyllä eivät pääse ylös. Toiset tappavat samantien itsensä itsemurhan suunnittelu on myös masennusta. Hyvä se on jos masentuneella on hyviäkin päiviä. Masennus voi nimittäin synkentyä.

        Ja minä en syönyt masennus lääkettä kun puolivuotta pahimman masennuksen akuutti vaiheessa . Aika äkkiä lääkäri totesi ettei minulle lääkitys sovi. Veti vaan syvemmälle suohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riitaan tarvitaan kaksi en ole hakenut konfliktia.

        Enkä jaksa nyt kirjoitusvirheistä välittää. Kädet ei toimi kunnolla ja muutenkin huono olo. Eli koita saada selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä en syönyt masennus lääkettä kun puolivuotta pahimman masennuksen akuutti vaiheessa . Aika äkkiä lääkäri totesi ettei minulle lääkitys sovi. Veti vaan syvemmälle suohon.

        Joo onet mies jo vuosia messunnut esimerkiksi
        siitä, että pidät ainakin reseptillä määrättyjä lääkkeitä jonain salaliittona ja lääkärikuntaa suorastaan sarvipäisinä belsebubeina. Turhaa häveliäästi naisroolin taakse piiloudut anonyymilla palstalla nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jälkikäteen. Jos se rakastaa se kertoo sen oikeasti sinulle. Eikä anonyyminä koko Suomelle. Jos ei kerro ei ole sun arvoinen. Miehiä maailma pullollaan.

        Voi herranjestas kun sinä samoihin provoihin haksahtava oletkin hellyttävä pätemisen ja ylemmyydentarpees kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ristiriidassa aloituksen kanssa nämä sinun selvenykset. Tuntuu että Tiedätkö oikein enää itsekään mitä haluat. Ystävyyttä, rakkautta vai kestotilauksen demi lehteen.

        Millä perusteella olet koskaan ajatellut, että jossain palstan trollauksissa olisi minkään sortin koherenssia? En tiedä mitä itse haet kun täällä pyärit trollimiehen vedätettävänä, jos jotain yhteyttä toiseen ihmiseen tms, niin suosittelen tosiaan mieluummin vaikka perhokalastuslehteä tmv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo jis siitä lohtua saat. Mun ystävät on napin painalluksen päässä. Eikä täällä.

        Tulee mieleen, että trollimiehen kanssa tappelijalla on sosiaalinen elämä vähän suvantovaiheessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku todennäköisesti huijaa sinua. Vastailee mitä haluat. Ja saa sinut näin ollen tänne kirjoittamaan. Ja sivut saa tuloja siitä.

        Eikö sulla voisi tuossa sun naisvihamielisessä ylemmyydentunnossa tulla koskaan mieleen, että ehkä sua koijataan siis trollaava mies tekee näin ja ehkä saat tuosta falsesta holhoamisesta jotain kiksejä ja henkistä nostetta🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu ettet oikein ymmärrä mitään sulle kirjoitan. Eli turha jatkaa. Koita jaksaa.

        Minusta tuntuu, että sinä et ymmärrä miten provoileva mies vie kuin litran mittaa ja sun ns elämä perustuu siihen, että briljeeraat joillekin ihmisille irl tästä lässytyksestä tuntemattoman ihmisen kanssa ja väität kivenkovaan omiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan sinun oikeista ystävistä ole niidenkanssatekemisissä. En mistään " ystävästä " täällä.

        Mua oikeasti hävettää sun puolesta tämä pseudotodellisuus ja taantuminen trollimiehen kanssa jankkaaminen tasolle. Jotain psyykkistä problematiikkaa varmasti sinulla jos tämä on se konsti leijailla jollain kerran elämässäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että sinä et ymmärrä miten provoileva mies vie kuin litran mittaa ja sun ns elämä perustuu siihen, että briljeeraat joillekin ihmisille irl tästä lässytyksestä tuntemattoman ihmisen kanssa ja väität kivenkovaan omiasi

        Mikä trollaileva mies? Esitä mulle todisteet näytä mulle se mies? Kerro nimi? Tai lopeta jankutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo. Joku mielikuvitus poikkis hävinnyt ja nyt itkettää pikkusen. Kasva aikuiseksi.

        Kasva sinä yksisarvinen jo yli tästä trollimiehen kanssa vänkäämisestä ja passiivisaggressiivisesti huomion kärttämisestä. Yhyy miksei kukaan noteeraa minua, sehän tuosta absurdista vihansiirtämisestä huutaa rivien välistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkäämpä aatelin olla ystäväsi näkemättä. Turhaan mulle sarnaat n. 10 vuotta meni oman masennuksen kanssa kaikki vaiheet läpi käyty. Enköhän tiedä mitä se on.Ja edelleen varmaan voi tulla kausia. Kuuluu oleellisedti siihen kun jatkuvasti kipuja. Silti en käyttäysi ikinä lausetta "silloin en jaksa olla masentunut." Puhut niinkuin identiteettisi olisi masentunut. Mulla on monis ystöviä käynyt läpi masennuksen. Ja olen tehnyt ja ollut paljon juttuja kipupotilaiden kanssa joilla o myös masennusta .Kyllä se sinä kuule aloitit olemaan inhottava. Voi kun olen masentunut en jaksa vastata kysymykseen . Enkä jaksa kanssasi vääntää. Et vastannut kysymykseeni eli ihan sama.

        En tehnyt aloitusta sen että vastailisin kysymyksiisi. Ei tässä kilpailla että kuka on enemmän inhottavasti sanonut.
        Sulla ja sun kavereilla on ollut sellaista ja mulla on tälläistä. En kyllä kehtaisi alkaa kenenkään masennustilaa vähättelemään vaikka se ei samanlainen olisikaan kuin omani.
        Olen ollut sairauden aikana masentunut ja myös sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tehnyt aloitusta sen että vastailisin kysymyksiisi. Ei tässä kilpailla että kuka on enemmän inhottavasti sanonut.
        Sulla ja sun kavereilla on ollut sellaista ja mulla on tälläistä. En kyllä kehtaisi alkaa kenenkään masennustilaa vähättelemään vaikka se ei samanlainen olisikaan kuin omani.
        Olen ollut sairauden aikana masentunut ja myös sen jälkeen.

        Älä. En kyllä kehtaisi kirjoittaa niinkuin sinä. Minähän alistan sinua kun kysyin kysymyksen rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tehnyt aloitusta sen että vastailisin kysymyksiisi. Ei tässä kilpailla että kuka on enemmän inhottavasti sanonut.
        Sulla ja sun kavereilla on ollut sellaista ja mulla on tälläistä. En kyllä kehtaisi alkaa kenenkään masennustilaa vähättelemään vaikka se ei samanlainen olisikaan kuin omani.
        Olen ollut sairauden aikana masentunut ja myös sen jälkeen.

        Minusta olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa keskustellakin vaikkapa rakkaudesta kuin sinun masennuksesta. En ymmärrä edes aloituksen pointtia. Teillä ei ole ollut ilmeisesti mitään sen kummempaa. Ja nyt oletat että hän rakastaa sinua koska olet sairas vaikka ette ole edes ystäviä tai tekemisissä. Jotenkin koko aloitus tuntuu provolta eli en jaksa niin vakavasti sitä ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä. En kyllä kehtaisi kirjoittaa niinkuin sinä. Minähän alistan sinua kun kysyin kysymyksen rakkaudesta.

        Ehkä minä tuossa aikasemmassa kohdassa olin liian herkkä mutta jos sinä kirjoitit sen häpeä viestin niin se oli asiatonta. Minulla on ollut kovia kipuja joten tiedän kyllä mitä ovat kivut.
        Nytkin mulla on kipuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tehnyt aloitusta sen että vastailisin kysymyksiisi. Ei tässä kilpailla että kuka on enemmän inhottavasti sanonut.
        Sulla ja sun kavereilla on ollut sellaista ja mulla on tälläistä. En kyllä kehtaisi alkaa kenenkään masennustilaa vähättelemään vaikka se ei samanlainen olisikaan kuin omani.
        Olen ollut sairauden aikana masentunut ja myös sen jälkeen.

        Sekä itse kerroin masennuksesta vasta kun opin tuntemaan toista ja luottamaan. Exäni ei esim. tiennyt koko yhdessä olo aikana että olin sairastanut masennuksen. Ei se nyt oli mikään helppoin asia puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä itse kerroin masennuksesta vasta kun opin tuntemaan toista ja luottamaan. Exäni ei esim. tiennyt koko yhdessä olo aikana että olin sairastanut masennuksen. Ei se nyt oli mikään helppoin asia puhua.

        Niimpä joskus on vaikea alkaa puhumaan vaikeista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa keskustellakin vaikkapa rakkaudesta kuin sinun masennuksesta. En ymmärrä edes aloituksen pointtia. Teillä ei ole ollut ilmeisesti mitään sen kummempaa. Ja nyt oletat että hän rakastaa sinua koska olet sairas vaikka ette ole edes ystäviä tai tekemisissä. Jotenkin koko aloitus tuntuu provolta eli en jaksa niin vakavasti sitä ottaa.

        En tarkoittanut kaataa hänen niskaansa masennustani siis aloituksella. Ja jos olisin häneen yhteydessä vielä en minä tästä tilastani hänelle puhuisi mutta emme me enää ole ja pystyn hyväksymään sen ettei halua olla yhteydessä. Ei kaikki voi kaikista ihmisistä pitää.
        En usko että rakastaa sairauden tai minkään muunkaan takia. Aloitus on sekava myönnän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua oikeasti hävettää sun puolesta tämä pseudotodellisuus ja taantuminen trollimiehen kanssa jankkaaminen tasolle. Jotain psyykkistä problematiikkaa varmasti sinulla jos tämä on se konsti leijailla jollain kerran elämässäs.

        Jyskylän ätmijankkaajallakaan ei taida olla kaikki napit dosetissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minä tuossa aikasemmassa kohdassa olin liian herkkä mutta jos sinä kirjoitit sen häpeä viestin niin se oli asiatonta. Minulla on ollut kovia kipuja joten tiedän kyllä mitä ovat kivut.
        Nytkin mulla on kipuja.

        Olen pahoillani että kirjoitin niin. Mutta tuo että en jaksa olla enää masentunut särähti vaan itselleni aika pahasti. Kun se ei todellakaan mene niin. En nyt jaksa enää vääntää tästä. Mua vaan väsyttää täällä nämä ihmiset ja sinäkin reagoit viestiini heti negatiivisesti en vaan enää jaksanu pysyä korrektina kun tuntuu ettei mistään voi keskustella ettei joku vedä hernettä nenää ja aina on jotenkin paha jos kysyy jotain. Kaikki tuntuu olevan väärin mitä tänne laittaa. Jotenkin tuntuu että porukka oikein odottaa että pääsee jostain suuttumaan tai pahoittamaan mielensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut kaataa hänen niskaansa masennustani siis aloituksella. Ja jos olisin häneen yhteydessä vielä en minä tästä tilastani hänelle puhuisi mutta emme me enää ole ja pystyn hyväksymään sen ettei halua olla yhteydessä. Ei kaikki voi kaikista ihmisistä pitää.
        En usko että rakastaa sairauden tai minkään muunkaan takia. Aloitus on sekava myönnän sen.

        Niin vaikkapa hän ei rakastaisi niin ei tarkoita ettei tuli joku muu joka rakastaa vielä. Vaikka se nyt ei siltä tuntuisi. Sekä siinä vaiheessa kun tulee ei toinen koe että kaadat hänen niskaan asioita. Niistä pitää puhua. Muakin jännitti kertoa ja ei se toinen nyt sitä sen kummempana pitänyt tai jotenkin suhtautunut erilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut kaataa hänen niskaansa masennustani siis aloituksella. Ja jos olisin häneen yhteydessä vielä en minä tästä tilastani hänelle puhuisi mutta emme me enää ole ja pystyn hyväksymään sen ettei halua olla yhteydessä. Ei kaikki voi kaikista ihmisistä pitää.
        En usko että rakastaa sairauden tai minkään muunkaan takia. Aloitus on sekava myönnän sen.

        Enkä kehtaa enää kirjoittaa. Tulee nyt niin paljon virheitä koko ajan. Häiritsee itseänikin. Pitää levätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyskylän ätmijankkaajallakaan ei taida olla kaikki napit dosetissa

        Varmasti on enemmän kuin sulla toisen provinssin jankkaajalla. Noin paljon alkoi sit ns kinnaamaan vastaan ka arvasin, et sinnekin suuntaan alat heiluttelemaan tota tapparaa kun tämä toinen tyrkyttämäsi narratiivi on sulle niin tärkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on enemmän kuin sulla toisen provinssin jankkaajalla. Noin paljon alkoi sit ns kinnaamaan vastaan ka arvasin, et sinnekin suuntaan alat heiluttelemaan tota tapparaa kun tämä toinen tyrkyttämäsi narratiivi on sulle niin tärkeä

        Ja tämä sivusta- voin laittaa lisää sivistyssanaa niin on helpompi tunnistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranjestas kun sinä samoihin provoihin haksahtava oletkin hellyttävä pätemisen ja ylemmyydentarpees kanssa

        Ei ole oikein, ett kaaletranumies gäällä esiintyy naisena, puhuu koko ajan rumista asioista ja naiset saa syyt niskoilleen! Todella sairas tyyppi! Uskova on mukamaste, saanut monen ihmisen elämän raiteiltaan, tämä tärähtänyt kiusaaja, jota hyväksi käytetää, näissä asioissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani että kirjoitin niin. Mutta tuo että en jaksa olla enää masentunut särähti vaan itselleni aika pahasti. Kun se ei todellakaan mene niin. En nyt jaksa enää vääntää tästä. Mua vaan väsyttää täällä nämä ihmiset ja sinäkin reagoit viestiini heti negatiivisesti en vaan enää jaksanu pysyä korrektina kun tuntuu ettei mistään voi keskustella ettei joku vedä hernettä nenää ja aina on jotenkin paha jos kysyy jotain. Kaikki tuntuu olevan väärin mitä tänne laittaa. Jotenkin tuntuu että porukka oikein odottaa että pääsee jostain suuttumaan tai pahoittamaan mielensä.

        Mitä olisit halunnut siitä rakkaudesta puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olisit halunnut siitä rakkaudesta puhua?

        En mä nyt jaksa siitä mitään enää puhua. Mulla sen verran huono fiilis. Ettei jaksa olla täällä tänään hyökkyyttevänä. Sanon kuitenkin jotain väärin ja saan vaan haukut niskaan. Parempi kun silitelen vaan kissoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt jaksa siitä mitään enää puhua. Mulla sen verran huono fiilis. Ettei jaksa olla täällä tänään hyökkyyttevänä. Sanon kuitenkin jotain väärin ja saan vaan haukut niskaan. Parempi kun silitelen vaan kissoja.

        Noh kerro sitten joskus jos jaksat ja yhteydessä haluat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennus on vaan merkki kuinka p* ska tämä maailma on.

        ..vattupuska.. maailma on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo. Joku mielikuvitus poikkis hävinnyt ja nyt itkettää pikkusen. Kasva aikuiseksi.

        Ööööööö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että mietin häntä välillä ei häiritse elämääni ei minulla enää syöpä ole. Kontrolli käynti on ihan kohta toivottavasti ei uusiudu.

        No mitä valitat sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itke sympatiaa minulla on häntä ikävä pidän hänestä ja saan pitää hänestä ja saan myös sen sanoa. Vaikka hän ei minusta ehkä pidä niin minä sain hänen kanssaan vähän aikaa jutella niin se oli aivan ihanaa juttelua. Muisto hänen kanssaan vietetystä hetkestä on aarre.

        Yksi hetki. Yksi kerta.
        No, nyt on jotain pielessä.
        Pitääkö olla huolissaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä itse kerroin masennuksesta vasta kun opin tuntemaan toista ja luottamaan. Exäni ei esim. tiennyt koko yhdessä olo aikana että olin sairastanut masennuksen. Ei se nyt oli mikään helppoin asia puhua.

        Olet mäntti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut kaataa hänen niskaansa masennustani siis aloituksella. Ja jos olisin häneen yhteydessä vielä en minä tästä tilastani hänelle puhuisi mutta emme me enää ole ja pystyn hyväksymään sen ettei halua olla yhteydessä. Ei kaikki voi kaikista ihmisistä pitää.
        En usko että rakastaa sairauden tai minkään muunkaan takia. Aloitus on sekava myönnän sen.

        Olet uivelo. Aloitevytön jahkaava pelle.
        Lähimmälle on kerrottava!
        "Alahan laulaa"-tyylillä tai V-tyylillä tai heittää vaikka lasin sirpaleiksi, jotta pökkelö saisi sanan suustaan.
        Äksöniä. Puhetta.
        Asioita hoidetaan. Elämää eletään.

        Muu on ihan tahdonalaista itserypemistä.
        Valinnan teitkin.
        En ikävoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olisit halunnut siitä rakkaudesta puhua?

        Ei se puhu tunteista. Mörökölli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet uivelo. Aloitevytön jahkaava pelle.
        Lähimmälle on kerrottava!
        "Alahan laulaa"-tyylillä tai V-tyylillä tai heittää vaikka lasin sirpaleiksi, jotta pökkelö saisi sanan suustaan.
        Äksöniä. Puhetta.
        Asioita hoidetaan. Elämää eletään.

        Muu on ihan tahdonalaista itserypemistä.
        Valinnan teitkin.
        En ikävoi.

        En ole pelle etkä sinäkään ole. Ei kuule jaksaisi kuunnella haukkumista. Sano irl että et halua olla yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mäntti

        Varmaan. Tuskinpa sen kertominen ois meitä yhdessä pitänyt. Ois se nyt varmaan säälistä toki voinut mua pidempään jaksaa. Enkä nyt sitä halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh kerro sitten joskus jos jaksat ja yhteydessä haluat olla.

        Tota noin niin. Varmasti sun helpompi olla yhteydessä minuun jos kerta tunnetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota noin niin. Varmasti sun helpompi olla yhteydessä minuun jos kerta tunnetaan.

        Kyllä mutta en halua tunkeilla koska ei ole enää vastannut joten jos vielä laittaisin hänelle irl viestiä niin se olisi kummallista joten en laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mutta en halua tunkeilla koska ei ole enää vastannut joten jos vielä laittaisin hänelle irl viestiä niin se olisi kummallista joten en laita.

        Tuskinpa sitten mulle. Minut saa ainakin yhtä kautta kiinni. Sähköpostitse en oo varma viestejä jäänyt huomaamatta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sitten mulle. Minut saa ainakin yhtä kautta kiinni. Sähköpostitse en oo varma viestejä jäänyt huomaamatta .

        En tarkoittanut kännykkää vain ihan jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut kännykkää vain ihan jotain muuta.

        Niin. No ei sinnekään ole mitään tullut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene kirjoitan jos haluan. Masennus on ikävä asia.

        Kivaa on elämässä vaihtelut. Jaksot, tilanteet kuuluvat elämään.

        Vain löysät paskat, pelkurit, luovuttavat kohdatessaan ylämäkeä elämässä: ihmissuhteessa, talousvaikeuksia yms... Kermaperseet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen tarvi rakastaa kun vain pitäisi ystävänä. 😭

        Minusta ei tule sun ystävää.

        Loppu. Sinä päätit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Sehän on kestävämpää kuin romanttinen rakkaus. Muttei se ole mahdollista jos on jotain muuta ollut. Kaikkien kanssa päätynyt ystävyys siinä vaiheessa jos jotain muitakin tunteita kehitelleet. Eikä esim. Eksän kanssa vois ajatellakaan ystävyyttä.

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo jis siitä lohtua saat. Mun ystävät on napin painalluksen päässä. Eikä täällä.

        Ootko Putinin kaveri napin painalluksen takana?

        Ootko Nadja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se häntä häiritse. Minusta on vaan surullista että sinun elämä jää elämättä jos jäät kiinni johonkin haavekuvaan . Mieheen jota et todella edes tunne. Sinun pitäisi ajatella itseäsi. Ja ansaitset rakkauden. Jis ei hänen kanssaan niin jonkun muun. Haluaisin että saisit sisua joko ottaa hänestä selvää tai unohtaa. Ei enää muuta sanottavaa.

        Jos se on mykkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten. Ei minua haittaa että koet noin. Esitin sulle alussa tuolla kysymysmerkki joho et vastannut. Väitit heti että alistan jotenkin sinua. Eli itse jo lähtökohtaisesti suhtauduit negatiivisesti minuun. Menit masennus viitan taakse. Mutta kyllä jaksat muuten länkyttää. Hakemalla haet konfliktia niin sellaisen sulle sitten annoin.

        Koe. Aisti. Muista myös tärkeä intuitio.🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella olet koskaan ajatellut, että jossain palstan trollauksissa olisi minkään sortin koherenssia? En tiedä mitä itse haet kun täällä pyärit trollimiehen vedätettävänä, jos jotain yhteyttä toiseen ihmiseen tms, niin suosittelen tosiaan mieluummin vaikka perhokalastuslehteä tmv

        Lopeta toi briljeeraaminen. Olet naurettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua oikeasti hävettää sun puolesta tämä pseudotodellisuus ja taantuminen trollimiehen kanssa jankkaaminen tasolle. Jotain psyykkistä problematiikkaa varmasti sinulla jos tämä on se konsti leijailla jollain kerran elämässäs.

        Pseudositä ja -tota... joo joo... oon kuullut livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä. En kyllä kehtaisi kirjoittaa niinkuin sinä. Minähän alistan sinua kun kysyin kysymyksen rakkaudesta.

        Mikä vidun rakkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä itse kerroin masennuksesta vasta kun opin tuntemaan toista ja luottamaan. Exäni ei esim. tiennyt koko yhdessä olo aikana että olin sairastanut masennuksen. Ei se nyt oli mikään helppoin asia puhua.

        Ethän sä puhunut. Mykkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyskylän ätmijankkaajallakaan ei taida olla kaikki napit dosetissa

        Aikuselaotta ny kornia. Pyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt jaksa siitä mitään enää puhua. Mulla sen verran huono fiilis. Ettei jaksa olla täällä tänään hyökkyyttevänä. Sanon kuitenkin jotain väärin ja saan vaan haukut niskaan. Parempi kun silitelen vaan kissoja.

        Silittele kullikarvojasi. Se auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh kerro sitten joskus jos jaksat ja yhteydessä haluat olla.

        Ei.


    • Anonyymi

      Niin se menee kuten pari kommentoijaa tuossa ylempänä mainitsivat. Masennus ei ole välttämättä mikään merkki siitä että olisit epäonnistunut kummajainen, vaan se voi olla seurausta eli oireilua siitä että kuinka tämä maailma pyörii. Sen tajuaminen johtaa tuohon oireiluun. Joku voi asettua tätä väitettäni vastaan väittämällä että projisoin vain omaa heikkouttani ulospäin itsestäni eli että vieritän ongelmani yhteiskunnan syyksi. Vika on kuitenkin yhteiskunnassa ja siinä ettet vain sovi yhteiskunnan systeemeihin ja lainalaisuuksiin. Näin voi käydä jos henkilö on hullu tai vaarallinen, mutta voi tuohon pisteeseen ajautua myös muutkin ihmiset. En perusta lääkkeistä sillä ne vain lakaisevat ongelmat ja niiden käsittelyn maton alle. Välillä tuntuu henkisesti pahalta mutta yritän vain kestää sen. Kun psyykkeesi tuhoutuu niin hyvässä lykyssä voit nousta sieltä tuhkasta lopulta feeniks-lintuna.

      • Anonyymi

        Ei minulle tarvi alkaa kertomaan mitä masennus tarkoittaa tiedän syyt mutta en minun tarvitse niitä tänne alkaa kiusaajille kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle tarvi alkaa kertomaan mitä masennus tarkoittaa tiedän syyt mutta en minun tarvitse niitä tänne alkaa kiusaajille kertomaan.

        Ihminen, joka kuvittelee ns kiusaavansa jotain tiettyä yksilöä teutaroimalla ja nälvimällä jotain naisena esiintyvää trollia on niin surullinen skenaario, että en ihmettele jos tästä illuusiosta ei halua edes yrittää herätä


    • Anonyymi

      Itselläkin tosi vaikeaa, mutta yritän joka päivä keksiä asioita ja ohjelmaa itselleni..katson telkkari ohjelmat, netfliz leffat ja yrtitän kehittää ohjelmaa itelle koko ajan, uimista vesijouksua jne.. Oon aika yksin, mutta pärjään ja toisaalta haluan olla olla yksin, koska viihdyn itseni kanssa. Zemppiä sinne!!! Toki ois kivaa kun ois joku kumppani...

    • Anonyymi

      Onko AP nainen?

      • Anonyymi

        Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        Voisitko ottaa yhteyttä mieheen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko ottaa yhteyttä mieheen?

        Voisin mutta en ota olen kaikkeni tehnyt enempää en voi.


      • Anonyymi

        AP on Mies"mies" ja tunnettu palstalainen eri hahmoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        Et ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole

        Ei sitten olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        Et ole AP nainen. Et.


    • Anonyymi

      Rakastan rakastan sua koko ajan aamullakin mietin sua ja kiukutti niin vietävästi että miksei mikään voi onnistua

      • Anonyymi

        no mikä sen sun kohdalla estää? -sivustakyselen


      • Anonyymi

        Kiitos viestistä mutta en usko että on mulle tämä viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos viestistä mutta en usko että on mulle tämä viesti.

        kysyn tuolta 16.32 kirjoittajalta, että mikä estää ettei mikään voi toteutua ..


      • Anonyymi

        samoin.


      • Anonyymi

        Minä mietin sinua mies.


    • Anonyymi

      Emmä enää. Hyötyasumissuhehan se oli ja sinulle pakkotilanne.

    • Anonyymi

      Ketä miestä tavoittelet? Kyllä sinun pitää avautua enemmän, jos haluat täällä saada häneltä vastauksen. m>n

      • Anonyymi

        Onkohan ihmiset todella niin kujalla ettei ne muka tajua sinun miehen kirjoittavan lähes joka kommentin näihin rahvaspopulistisiin aloituksiisi? Mikä ihme jonkun oletetun ihmisen masennuksessa mahtaa olla niin kiinnostavaa. Vaikuttaa omaan itseensä lannistuneiden ihmisten mietteiltä


    • Anonyymi

      En rakasta sinua.

    • Anonyymi

      Mun rakkaus on ohitse. Past forever.

      • Anonyymi

        Ystävää saa rakastaa.


    • Anonyymi

      Liike on lääke.

    • Anonyymi

      Säälistäkö pitäisi toista rakastaa, vaikka paljon parempia ja sopivampiakin kandidaatteja olisi tarjolla?🤔

      • Anonyymi

        En usko ätmi että sinulla on minkäänlaisia vaihtoehtoja kuten hyvin tiedät aloituksestakin päätellen mutta tätäkään ei voinut paljastaa omalla sukupuoli-identiteetillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko ätmi että sinulla on minkäänlaisia vaihtoehtoja kuten hyvin tiedät aloituksestakin päätellen mutta tätäkään ei voinut paljastaa omalla sukupuoli-identiteetillä

        Joo, aika köyhää että ätmillä ainoa keino päästä otsikoihin tällä misogyynisellä alustalla on esiintyä naisena🥱


      • Anonyymi

        Ei aloituksessa puhuta parisuhteesta ja olen luopunut hänestä että turha märehtiä.


      • Anonyymi

        Oletko simpanssi vai kompanssi? Omasta mielestäsi.


    • Anonyymi

      Tipan tippaakaan ei kiinnosta nainen, joka exänsä kanssa ensin pettää, siitä syystä tulee raskaaksi ja saa kakaran ja sitten olettaisi vielä, että kiinnostaisi joksikin lapsenvahdiksi alkaa. Ihan itse sähläsit tämän asian minun osaltani peruuttamattomaan kuntoon😤

      • Anonyymi

        Sitäpaitsi olemme muutenkin monista tärkeistä asioista täysin eri aaltopituudella ja vaikka yhdessä vaiheessa olinkin erittäin kiinnostunut sinusta ja mahdollisesti jopa rakastunut, en vain enää yksinkertaisesti pysty😞


      • Anonyymi

        Tuo mitä kirjoitat on mustamaalausta ei kosketa tätä tarinaa kirjoituksesi.


      • Anonyymi

        Kukas nyt on kakaran saanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas nyt on kakaran saanut?

        Olet itse tainnut saada lapsen?


      • Anonyymi

        Ei viiskymppinen vauvelia, beibiä ole saanut 😁😏😅😂🤗🙂


    • Anonyymi

      En rakasta sinua.

      • Anonyymi

        Ei haittaa.


    • Anonyymi

      Tiedän että olet lomalla,eihän mitään vakavaa mies kysyy.

    • Anonyymi

      Edelleenkään: En rakasta sinua.

    • Anonyymi

      minä tykkään siust kyllä,sille vaan ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Mikä on siu. Puhu suomea.


    • Anonyymi

      Rakastan sinua♥️mies

    • Anonyymi

      Rakastan sua ja etenkin jos iso perse tai tissit löytyy :)

      • Anonyymi

        Viesti meni perille


    • Anonyymi

      Tiskit imurointi luutuaminen pyykit...
      Jaupassa käynti Ruan valmistus

      • Anonyymi

        Hyvin sujuu, kun ei ole despootti, itseminä, hirmuhallitsija paikalla.
        Iloista ja hauskaa 😊


      • Anonyymi

        Ruoan - käsitteet, oikeakielisyys


      • Anonyymi

        Kivaa, kun kotona on kiva fiilis!
        Ei mitään ongelmaa.
        Keittiö on nyt minun tonttiani. Vuorostasn. Pitkästä aikaa. Näin omassa kotonassa.

        Leivoin piiitkästä aikaa viikonloppuna sämpylöitä, pullia ja marjapiirakan, jossa rahkaa, marjoja jaermaa ja toisen eli juustokakun.

        Laitan tänään karjalanpaistin uuniin, saa hautua 3-4 tuntia. Perunamuussia tai pottuvoita sen kanssa föliin. Tai toisena-kolmantena päivänä hyviä kokoperunoita.

        Terveisin: Kodin Ihme


      • Anonyymi

        Imuri tulee taloon ylihuomenna.

        Verhotkin on jo, mutta ripustamatta vielä.

        Seuraavaksi alan kerätä viherkasveja omaaan kotiini.

        Taulut pitää saada paikoilleen.

        Ensi eläkkeestä pieni pesukone hankintana.

        Tänään aion uskaltautua ekalle pyörälenkille. Ihan yksin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa, kun kotona on kiva fiilis!
        Ei mitään ongelmaa.
        Keittiö on nyt minun tonttiani. Vuorostasn. Pitkästä aikaa. Näin omassa kotonassa.

        Leivoin piiitkästä aikaa viikonloppuna sämpylöitä, pullia ja marjapiirakan, jossa rahkaa, marjoja jaermaa ja toisen eli juustokakun.

        Laitan tänään karjalanpaistin uuniin, saa hautua 3-4 tuntia. Perunamuussia tai pottuvoita sen kanssa föliin. Tai toisena-kolmantena päivänä hyviä kokoperunoita.

        Terveisin: Kodin Ihme

        Aloitus on muuten miehelle sinäkö olet mies?


    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      En rakasta sinua.

    • Anonyymi

      Olet samantekevä.
      Et ole mitään.

      • Anonyymi

        Olen minä jotain.


    • Anonyymi

      En rakasta sinua.

    • Anonyymi

      Sinun pitäisi varmaan kysyä häneltä. Voimia!

      • Anonyymi

        Voimia itsellesi. Sinä niitä tarvitset.

        Olen iloinen.

        Terv: auringonkukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia itsellesi. Sinä niitä tarvitset.

        Olen iloinen.

        Terv: auringonkukka

        Kiitos!


    • Anonyymi

      Mitä pitäisi kysyä
      Miksi.

    • Aloitus ei OLE minulle.
      Mutta rakastan, ja olen kertonutkin rakkaudestani.
      Ja vielä kaiken lisäksi,
      Rakastan Edelleen.

      • Anonyymi

        Jos olet kertonut niin miksi vastasit?


      • Anonyymi

        Minä en rakasta sinua.


    • Anonyymi

      Käväse Piritorilla ostoksilla. Sieltä löytyypi rohtoja vaivaan luin vaivaan.

      Tärkeintä: älä ole avuton ja nössö.

    • Anonyymi

      En halua pitää tuollaiseen yhteyttä joka pitää minua pellenä. Jätä sittenkin rauhaan.
      T:aloittaja

    • Anonyymi

      AP on mulukku

    • Anonyymi

      "Rakastatko minua?
      Olen todella masentunut."

      Luuletko minun olevan joku luusereiden pelastaja? EHEI KUULE!

      Mutta ollos huoleton. Psykiatrisi ja apteekkarisi rakastavat sinua!

      • Anonyymi

        En ole luuseri ja tuo oli viimeinen niitti että nyt riitti.


    • Anonyymi

      Tuu soomi tutto rakastaa paljoa sinnuu. Antaa suonta sinulla.

    • Anonyymi

      En rakasta sinua.

    • Anonyymi

      Nadja

    • Anonyymi

      Miehesi soitti eilen minulle kolme kertaa. Olen Nadja.
      "VOISITKO AUTTAA MINUA"

    • Anonyymi

      En rakasta sinua AP.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      362
      2040
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      496
      1890
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      89
      1612
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      245
      1086
    5. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      48
      997
    6. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      5
      962
    7. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      860
    8. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      170
      832
    9. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      50
      821
    10. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      45
      815
    Aihe