Soittivat äsken ja tiesivät myös muutostani, kysyi milloin se muutto onkaan,?
Mitähän kettua tämä oikein tarkoittaa, kuka vuotaa tietojani??
Mistä Oomi energiayhtö tiesi mun salaisen puhnumeron?
11
165
Vastaukset
- Anonyymi
En heti hoksannut kysyä mistä saivat puhnumeroni, mutta yritin soittaa takaisin niin automaattihan siellä vastasi.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17819394u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ka moon kyllähän sut nyt kaikki tietää...senkin öljytty pervo.
- Anonyymi
Oohh piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
Kts. Maisterin tutkinto Vimpeli 24.
Väitöskirja käsitteli omaa työkyvyttömyyttä.- Anonyymi
Varsinkin sinun kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Jaahas ap:lla visertää korvien välissä
- Anonyymi
Asia selvis, postin sivuilta saavat muuttoilmoituksen tehdessäni , miten se on mahdollista?
- Anonyymi
Otahan ne bentsot
- Anonyymi
Lapsellisella ap lla ottaa kevät näemmä melko koville ja kohta pelottaa oma varjokin . Poliisitutkii ja ne kun kyselee numerot niin tieto vuotaa samalla muuallekin.
- Anonyymi
Äänekosken Energialta tullut uusi sähkölaskuni maaliskuulta 13,44€. Ei paha, normaali elämisellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452439
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 661308
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461304The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21876