Ilmeisesti tv:n tallenteissa on suojaus, jonka vuoksi videotiedostoja ei voi sellaisenaan katsoa tietokoneella. Onkohan olemassa joku kiertotie/videosoitin, joka osaisi kiertää suojauksen?
Samsung tv:llä tallennettujen ohjelmien katselu tietokoneella
8
895
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän Sansung mahtaa olla kyseessä? Taitaa tuollakin merkillä olla enemmän kuin kuuden erilaisen tallenteen laitteita.
- Anonyymi
Tarkkaa mallia en muista ja en ole nyt tv:n äärellä, mutta levyllä on joka tallenteesta .inf, .mdb, .mta, .srf ja .ss tiedostot, joista .srf on gigatavuluokkaa ja lienee itse video.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaa mallia en muista ja en ole nyt tv:n äärellä, mutta levyllä on joka tallenteesta .inf, .mdb, .mta, .srf ja .ss tiedostot, joista .srf on gigatavuluokkaa ja lienee itse video.
Ok, no kokeilin näpytellä googleen "samsung srf file" ja sieltäpä tuota näyttää löytyvän juttua viewereistä jo konverttereista esim. mp4-muotoon. Enpä noita itse alkanut sen syvällisemmin kahlaamaan läpi kun ei ole tarvetta, mutta ihan vaan vinkkinä, jos kiinnostaa, niin sitä kautta voisi jotain löytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://developer.tizen.org/development/tizen-studio/download
Olisko tosta apua. jos tv on kohtuu uusi.
Ubuntu, Mac ja Win... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, no kokeilin näpytellä googleen "samsung srf file" ja sieltäpä tuota näyttää löytyvän juttua viewereistä jo konverttereista esim. mp4-muotoon. Enpä noita itse alkanut sen syvällisemmin kahlaamaan läpi kun ei ole tarvetta, mutta ihan vaan vinkkinä, jos kiinnostaa, niin sitä kautta voisi jotain löytyä.
Ilmeisesti "drmdecrypt" softalla voisi tehdä konvertoinnin.
"drmdecrypt is a tool to decrypt PVR recordings from Samsung TVs into standard transport stream format." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti "drmdecrypt" softalla voisi tehdä konvertoinnin.
"drmdecrypt is a tool to decrypt PVR recordings from Samsung TVs into standard transport stream format."Nähtävästi tv on E-sarjaa ja "key file required (needs root)", joka vaatii hieman hakkerointia huoltokaapelin kautta, jotta saisi tuon avaimen drmdecryptille. Ilman sitä käänsi kyllä ts-tiedoston, jossa oli ohjelman ja kanavan nimi tiedostonnimessä, muttei itse video näkynyt edes mplayerillä.
"TS file format detected.
NO VIDEO! NO AUDIO! (try increasing -tsprobe) NO SUBS (yet)!
No stream found." - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17819458e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Juuri tuon salauksen takia en käytä telkkaria tallennukseen vaan tallennan AB Cryptoboxilla ja Vu+:lla, saa sitten katsella vaikka tietokoneella tallenteita tai editoida niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876