Ilmeisesti tv:n tallenteissa on suojaus, jonka vuoksi videotiedostoja ei voi sellaisenaan katsoa tietokoneella. Onkohan olemassa joku kiertotie/videosoitin, joka osaisi kiertää suojauksen?
Samsung tv:llä tallennettujen ohjelmien katselu tietokoneella
8
537
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän Sansung mahtaa olla kyseessä? Taitaa tuollakin merkillä olla enemmän kuin kuuden erilaisen tallenteen laitteita.
- Anonyymi
Tarkkaa mallia en muista ja en ole nyt tv:n äärellä, mutta levyllä on joka tallenteesta .inf, .mdb, .mta, .srf ja .ss tiedostot, joista .srf on gigatavuluokkaa ja lienee itse video.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaa mallia en muista ja en ole nyt tv:n äärellä, mutta levyllä on joka tallenteesta .inf, .mdb, .mta, .srf ja .ss tiedostot, joista .srf on gigatavuluokkaa ja lienee itse video.
Ok, no kokeilin näpytellä googleen "samsung srf file" ja sieltäpä tuota näyttää löytyvän juttua viewereistä jo konverttereista esim. mp4-muotoon. Enpä noita itse alkanut sen syvällisemmin kahlaamaan läpi kun ei ole tarvetta, mutta ihan vaan vinkkinä, jos kiinnostaa, niin sitä kautta voisi jotain löytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://developer.tizen.org/development/tizen-studio/download
Olisko tosta apua. jos tv on kohtuu uusi.
Ubuntu, Mac ja Win... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, no kokeilin näpytellä googleen "samsung srf file" ja sieltäpä tuota näyttää löytyvän juttua viewereistä jo konverttereista esim. mp4-muotoon. Enpä noita itse alkanut sen syvällisemmin kahlaamaan läpi kun ei ole tarvetta, mutta ihan vaan vinkkinä, jos kiinnostaa, niin sitä kautta voisi jotain löytyä.
Ilmeisesti "drmdecrypt" softalla voisi tehdä konvertoinnin.
"drmdecrypt is a tool to decrypt PVR recordings from Samsung TVs into standard transport stream format." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti "drmdecrypt" softalla voisi tehdä konvertoinnin.
"drmdecrypt is a tool to decrypt PVR recordings from Samsung TVs into standard transport stream format."Nähtävästi tv on E-sarjaa ja "key file required (needs root)", joka vaatii hieman hakkerointia huoltokaapelin kautta, jotta saisi tuon avaimen drmdecryptille. Ilman sitä käänsi kyllä ts-tiedoston, jossa oli ohjelman ja kanavan nimi tiedostonnimessä, muttei itse video näkynyt edes mplayerillä.
"TS file format detected.
NO VIDEO! NO AUDIO! (try increasing -tsprobe) NO SUBS (yet)!
No stream found." - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17819458e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Juuri tuon salauksen takia en käytä telkkaria tallennukseen vaan tallennan AB Cryptoboxilla ja Vu+:lla, saa sitten katsella vaikka tietokoneella tallenteita tai editoida niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828