Nyt tuli otettua mallia itänaapuriltamme. Oliko järkevä teko vai satunnainen huumepään tai juopon ilmaisu?
Koulua lauantaisin
13
196
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut ennenkin 1-2 kertaa lukuvuodessa. Syy on se, että saadaan pidempi vapaa helatorstain yhteyteen. Järkevää, sanoisin.
- Anonyymi
Ennen oli lauantait koulua ja kesäloma kesä-, heinä- ja elokuun.
- Anonyymi
Lauantaina oli vielä 60-luvulla koulua.
Ja helkkarin paljon vähemmän huumehörhöjä sekä julkijuoppoja.
Mistä lie sillon oppi otettu ? - Anonyymi
Eipä toi ketjun alottaja varmaan tiedä tai ymmärrä miks näin on. Sääli jos on omia lapsia eikä ole tiedotteista perillä.
- Anonyymi
Siellä näkee aina kenellä lapsella on kunnon vanhemmat ketkä tulevat paikalle ja kelle tulee tulee kummi tai joku muu kenen vanhempia ei kiinnosta lapsen asiat
- Anonyymi
Niinpä. Jostain syystä juuri ne vanhemmat ovat aina poissa, joiden olisi hyvä olla paikalla.
Syy lienee selvä. Näiden jälkikasvu on se suurin ongelmien alkuperä.
Vastuun ottaminen "alkutuotannosta" sekä laadunvarmistus on tirektiivillä määrätty,
mm tuorekurkun käyryyttä myöten, mutta ei voi puuttua kieroon kasvaneeseen ihmistaimeen. Sitten purkaudutaan näillä "asiaviihdeväylillä" ja syy on aina muissa sekä yhteiskunnassa. - Anonyymi
No niinpä muuten olikin just noin :D Kyllä taas täydelliset vanhemmat nostaa itseään jalustalle. Kävikö mielessä että entä jos on joku syy miksi vanhemmat ei pääse????Eikös se ole ihan kiva että joku muu edes sitten tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä muuten olikin just noin :D Kyllä taas täydelliset vanhemmat nostaa itseään jalustalle. Kävikö mielessä että entä jos on joku syy miksi vanhemmat ei pääse????Eikös se ole ihan kiva että joku muu edes sitten tulee?
En tuosta täydellisyydestä tiedä mut näin sivusta seuranneena tais kolahtaa? Onko näin että vuodesta toiseen on samoilla vanhemmilla aina järjestetty kuolu lauantaille jotain tärkeämpää kuin lasten asiat? Jos vuosia sitten on hetken huumassa päässy vahinko tapahtumaan niin miks pestään kädet ja annetaan sen ainoan syyttömän kärsiä omasta välinpitämättömyydestä?
- Anonyymi
Paikalla oleminen ei ole mittari hyvästä vanhemmuudesta. Voi olla että on syystä tai toisesta yksinhuoltaja ja joutuu käymään töissä elättääkseen lapsen. On tietenkin sellaisiakin jotka ei välitä. Eikö silloin ole hyvä kun lapsella on joku läheinen paikalla? Jopa jotkut paikalla olevista ovat ymmärtämättömiä vanhemmudesta ja oman lapsen kehityksestä. Nämä nenänvartta pitkin kattelevat paremmat vanhemmat eivät voi ymmärtää miksi juuri heidän oma kullan nuppu sai huonomman numeron kuin meidän Jami. Yritetään jopa muiden huomaamatta ilmaista oikaisupyyntö opettajalle. Sekö on oikeaa vanhemmuutta? Vanhemman pitäisi ymmärtää lasta ja lapsen kehitystä. Joskus vaatimusten sijaan kysyä mitä lapsi ajattelee ja haluaa. Ei siinä juuri kehity jos kokoajan vaaditaan ja ohjataan. Ketjun aloittajalle suosittelen peruskoulun aloittamista uudelleen ja sen suoritettuaan kertoisi miten itänaapuri liittyy siihen, että joskus .lauantaina lapsi menee VANHEMMAN KANSSA kouluun. Kyllähän ne snobit siellä paikan päällä ajattelee muista että miten tuokin ilkee tulla kun itse ovat paikalla. Kaikilla pitäsi olla oikeus, velvollisuus ja vastuuntuntunto oikeudenmukaiseen ja lasta kohtaan reiluun vanhemmuuteen. Tuliko nyt haukuttua jo kaikki jotka luulee olevansa muita parempia vanhempia? Jos ei niin jatkakoon joku muu.
Ps. Todennäköisesti alottajalla ei ole lapsia
- Anonyymi
Eiköhän olis parempi kun jokainen vaan miettis rehellisesti itekseen miten asiat oikeesti on.
- Anonyymi
Oma poika ei halunnut vanhempiaan paikalle, ei menty väkisin. Heidän luokalla oli ollut vain yksi vanhempi paikalla. Varmaan ainoa hyvä vanhempi koko luokalla?
- Anonyymi
Siinä vaiheessä kun lapsi kasvaa niin toi on normaali. Onhan se laspsesta "noloo". Kyseessä on tuskin ihan ensimmäisiä luokkia käyvä poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569