Kova valehtelemaan

Anonyymi-ap

Ei muka tarvinnut mennä inttiin kun oli hyvä työpaikka, tuolla perusteella voisi suurin osa jättää intin käymättä.

12

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Vuoden radiojuontajana palkittu Niko Saarinen paljastaa ohjelmassa, ettei hän ole käynyt armeijaa.

      – Tai no periaatteessa olen. Olen ollut kaksi tuntia armeijassa! Saarinen toteaa.

      Saarinen kertoo, että hän vastaanotti kasan armeijatavaraa ja seurasi muita tupaan.

      – Nostin käden ylös ja sanoin, että hei, en halua jäädä tänne, Saarinen muistelee.
      ”Vähän lykkään”

      Ohjelman juontaja Iriz Silander tiedustelee Saariselta, miksi hän halusi keskeyttää palveluksen ennen kuin se oli ehtinyt edes alkaa.

      Saarinen kertoo, että hän on vanhemmalla iällä alkanut hieman katumaan päätöstään. Syy lopettamispäätökselle oli hänen silloisessa työssään.

      – Minulla oli silloin todella hyvä työpaikka ja siihen ei oikein sopinut armeija. Ajattelin, että vähän lykkään sitä, Saarinen paljastaa.

      Lopulta Saarinen kertoo lykänneensä armeijaan menoa niin paljon, että hän ei käynyt sitä ollenkaan. Hän jatkaa kertoen, ettei ole käynyt siviilipalvelustakaan."
      https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f8cb6313-8b9a-44c5-a01f-5c96463e1289

      Kannattaiskohan vaan kertoa rehellisesti millä perusteellla sai vapautuksen, ei tuota kukaan usko.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­y­­m­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17819749R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Eipä hän olisi siellä pärjännyt.

      • Anonyymi

        Yllättävän hyvin pärjäsi Selviytyjissä, mutta pää ei tietenkään olisi kestänyt käskemistä. Fiksua etteivät antaneet kovia piippuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän hyvin pärjäsi Selviytyjissä, mutta pää ei tietenkään olisi kestänyt käskemistä. Fiksua etteivät antaneet kovia piippuun.

        Siellä pärjäsikin juonittelemalla sekä selkään puukottamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän hyvin pärjäsi Selviytyjissä, mutta pää ei tietenkään olisi kestänyt käskemistä. Fiksua etteivät antaneet kovia piippuun.

        Tuskin sentään olisi muita ampunut, vaikka äkkipikainen onkin, mutta onhan sellaistakin tapahtunut, siksi aika helposti vapautetaan aseellisesta palveluksesta jos on vähänkin ongelmia tai uhkailee.


    • Anonyymi

      Tässä tapauksessa voisi hyvin kuvitella, että sekä Niko Saarinen, että Puollustusvoimat voivat tahoillaan olla Nikon päätökseen hyvinkin tyytyväisiä. Uskon että puollustusvoimat kykenee hälytettyä ja sotavahvuuteen mobilisoituna ottamaan vastaan, kestämään ja torjumaan täysimittaisen maahanhyökkäyksen Venäjän taholta, mutten ole ollenkaan yhtä varma että kestäisikö puollustusvoimat esim. puolta vuotta Niko Saarisen persoonaa.

    • Anonyymi

      Uih ku Nico boy tulis mun tupaan. Ois kiihkeitä öitä. Muut soldatenit vaan runkkais ku me nussittais.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt muutaman kerran unta intistä ja seksiorgioista, luulisi olevan kaikille homoille unelmapaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt muutaman kerran unta intistä ja seksiorgioista, luulisi olevan kaikille homoille unelmapaikka.

        Meitsi näkee unia vain

        https://ibb.co/RQdrzK9

        ja sattuneesta syystä lakanapyykkiä riittää.


    • Anonyymi

      Kenestä on kyse? Aloittaja ei muistanut mainita!

      • Anonyymi

        Onhan se tuossa lehtijutussa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe