Voiko vanhassa kannettavassa olla itse tietokoneessa Korppu-asemaa??
Voiko vanhassa kannettavassa Tietokoneessa olla Korppu-asemaa??
11
112
Vastaukset
- Anonyymi
KYLLÄ!
- Anonyymi
EI VOI!
- Anonyymi
Voihan, katso viestini alempaa niin yllätyt!
- Anonyymi
Mulla on todella vanha Toshiba Satellite Pro 4600 ja siinä tosiaan on dvd-aseman lisäksi myös korppuasema.
- Anonyymi
Voiko aloittajan Päässä olla vikaa?
- Anonyymi
Vanhassa tietokoneessa on myös lerppuasema.
- Anonyymi
Ei ole! Olen lapsi! Olen myös vanhan elektroniikan keräiliä!
- Anonyymi
Olen ostamassa sellaista! Minulla ei ole aiemmin ollut sellaista! Kyllä minä tiesin että 90-luvun kannettavissa tietokoneissa voi olla DVD-asema ja niissä KAIKISSA ON!!
- Anonyymi
Eikös palikat kutsu sitä korppukovalevyksi.
- Anonyymi
Olen törmännyt hot-plug malliseen koneeseen, jossa oli kiinni joko cd-asema tai korppuasema. Aseman sai vaihdettua lennossa ilman ongelmia. Muistelisin, että siihen sai jotain muunkin tyyppistä kiinni halutessaan - oisko ollut scsi-backup-asema?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066