Voiko vanhassa kannettavassa olla itse tietokoneessa Korppu-asemaa??
Voiko vanhassa kannettavassa Tietokoneessa olla Korppu-asemaa??
11
119
Vastaukset
- Anonyymi
KYLLÄ!
- Anonyymi
EI VOI!
- Anonyymi
Voihan, katso viestini alempaa niin yllätyt!
- Anonyymi
Mulla on todella vanha Toshiba Satellite Pro 4600 ja siinä tosiaan on dvd-aseman lisäksi myös korppuasema.
- Anonyymi
Voiko aloittajan Päässä olla vikaa?
- Anonyymi
Vanhassa tietokoneessa on myös lerppuasema.
- Anonyymi
Ei ole! Olen lapsi! Olen myös vanhan elektroniikan keräiliä!
- Anonyymi
Olen ostamassa sellaista! Minulla ei ole aiemmin ollut sellaista! Kyllä minä tiesin että 90-luvun kannettavissa tietokoneissa voi olla DVD-asema ja niissä KAIKISSA ON!!
- Anonyymi
Eikös palikat kutsu sitä korppukovalevyksi.
- Anonyymi
Olen törmännyt hot-plug malliseen koneeseen, jossa oli kiinni joko cd-asema tai korppuasema. Aseman sai vaihdettua lennossa ilman ongelmia. Muistelisin, että siihen sai jotain muunkin tyyppistä kiinni halutessaan - oisko ollut scsi-backup-asema?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433633- 362284
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321895- 171639
- 181628
- 231568
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831335- 171312
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232