Tallukassa saa tanssia, muttei ruokaa. Mäntsälän Lavalla saa ruokaa, muttei tanssia.
Tallukka vs Mäntsälän Lava
Anonyymi-ap
6
275
Vastaukset
- Anonyymi
Tallukassa yöpyjille on hotelliaamiainen ja muillekin vieraille buffetti/kahvila respan ollessa auki.
Viime kesänä Mäntsälässä tanssittiin. Miten on tänä kesänä ? Sitä ei teidä netti vielä ainakaan. - Anonyymi
Kevät saa,
minä en.- Anonyymi
Yritä edes. Naisetkin villiintyvät keväästä.
- Anonyymi
Jos daami kauniisti pyytää, niin erikoismies kyllä tarjoilee aamiaisen, lounaan ja päivällisenkin iltapalan lisäksi.
- Anonyymi
https://mantsalansuurlava.fi/LavaKarisma-2023/
Mäntsälässä on tarjolla nyt tuollaista. Sopii kaikille jotka eivät himoa tanssia noina iltoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764