osaanko ennustaa

Anonyymi-ap

Olen nyt muutamia satoja kertoja nähnyt unessani tapahtumia. jotka sitten ovat myöhemmin tapahtuneet. Esim. kuukausi sitten näin unta kuinka kaaduin kisoissa. Siitä kaksi päivää myöhemmin tajusin kisoissani, että olin kaatunut aivan samalla tavalla. Olen miettinyt, että olisinko voinut estää kaatumisen sen "enne"unen avulla. Toisena esimerkkinä, kun olin 15 vuotias olin alkanut seurustelemaan erään ihmisen kanssa. Näin yhtenä yönä unta, että pussasimme. Pyörittelin koko päivän tätä mielessäni, kunnes poikaystäväni kysyi haluisinko tulla rannalle ja siellä sitten pussasimme.
Haluaisin tietää olenko vain hullu vai pystynkö oikeasti näkemään tulevaisuuteen?

5

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin. Pelot ja toiveet tulevat uniimme ja sattumalla on iso rooli ihmisen mielessä.

    • Anonyymi

      Ehkä ei nyt ihan tuon pohjalta voi sanoa, useimmilla ihmisillä on vastaavanlaisia unikokemuksia.

    • Sinussa voi olla piilevä kyky.
      Itselllä oli nuorena kyky ennakoida tulevaa unien ja näkyjen kautta. Näillä tarkoitan esimerkiksi sitä, että katsoin taivaalle ja kuvittelun kahden lentokoneen törmäävän. Seuraavana päivänä uutisissa oli otsikko, jossa kerrottiin kahden lentokoneen törmänneen. Muitakin vastaavia tilanteita on ollut. Enneunia näin paljon.

      Kyky uinui 20-40 ikävuosien ajan. Nyt ne taas aktivoitui reilu vuosi sitten. Koitan nyt kanavoida korttien avulla itseäni. Tuntuu, että räjähdän jos en saa toteuttaa itseäni. Eli voithan kokeilla herätellä sitä taitoa jotenkin. Jos kortit ei ole sinun juttu, niin ilmaise taiteen kautta tai kanavoi musiikkiin. Mikä sinua kiinnostaa, missä olet luova?

      • Anonyymi

        Mielikuvitus ei ole selvänäkemistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe