Kaapistot keittiöön

Anonyymi-ap

Keittiöön kaapistoja ostaessa, kannattaa ottaa useammalta firmalta tarjous ennen ostopäätöstä.

17

1583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tällaisia itsestäänselvyyksiä pitää täällä kirjoitella?

• Anonyymi

Kannattaa hengittää, syödä ja juoda päivittäin ettei kuole.

• Anonyymi

Ilmeisesti joku mollaus tarkoitus alottajalla.

• Anonyymi

Ja ruokakaupassa miettiä mitä aikoo syödä.

• Anonyymi

Osta Kianta keittiöltä.

• Anonyymi

Kajaanista halvimmat kaapit...

• Anonyymi

Tämäkin on vähän kuin auton osto. Toiset ostaa halvimman ja toiset haluaa laatua. Jokainen saa valita itselleen sopivimman. Onneksi kaikkien ei ole pakko ostaa sitä halvinta.

• Anonyymi

Ettäkö te paavot älyä, että kaikki kalustevalmistajat käyttää samojen ovitehtaiden ovia. Ei niitä kalustefirmat itse tee. Samoin runkojen levyt tulee alihankkijoiltavalmiiksi sahattuna ja reunalistotettuna. Kalustefirma vain puristaa rungot kasaan. Joitakin hyllyjä tekevät itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettäkö te paavot älyä, että kaikki kalustevalmistajat käyttää samojen ovitehtaiden ovia. Ei niitä kalustefirmat itse tee. Samoin runkojen levyt tulee alihankkijoiltavalmiiksi sahattuna ja reunalistotettuna. Kalustefirma vain puristaa rungot kasaan. Joitakin hyllyjä tekevät itse.

Muutamia vuosia sitten oli näin, kaluste ovissa oli 4 eri laatu luokkaa koskien ovien levyjä.
        Pinta sama mutta runko eri.
        Hinta määräytyi laadun mukaan.
        Tiedä sitten miten nyt mutta epäilen systeemin olevan ihan saman tänä päivänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä älytään ! Tärkein asia kaapeissa onkin saranat, niistä erottaa laadun joka maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä älytään ! Tärkein asia kaapeissa onkin saranat, niistä erottaa laadun joka maksaa.

Saranat samoja kaikilla. Ikealla erilaisia. Samoin laatu ei yllä suomalaisen tasolle. Ainakaan huonekaluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saranat samoja kaikilla. Ikealla erilaisia. Samoin laatu ei yllä suomalaisen tasolle. Ainakaan huonekaluissa.

No ei todellakaan ole samoja vain muutama käyttää huippulaatuisia !

• Anonyymi

Kannattaa olla niin kätevä, että tekee itse.....
      Jollakin onnistuu, mutta usealla ei.

• Anonyymi

Ei onnistu kellään sahailla melamiinilevyjä siististi, jos ei ole levysirkkeliä, jossa on ylä- ja alaterä. Yksiterä sirkkeli repii alapuolen niin kuin rotta olisi jyrsinyt.

• Anonyymi

Kannattaa tulla kaapista ulos.

• Anonyymi

S. A. A. T.. A. N. A. N
      R. U. N. K. K. A. R. I
      H. I. N. T. T. A. R. I. T!!

• Anonyymi

Tulit ulos! Orkunko sait samalla?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe