Kaapistot keittiöön

Anonyymi-ap

Keittiöön kaapistoja ostaessa, kannattaa ottaa useammalta firmalta tarjous ennen ostopäätöstä.

17

1565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tällaisia itsestäänselvyyksiä pitää täällä kirjoitella?

• Anonyymi

Kannattaa hengittää, syödä ja juoda päivittäin ettei kuole.

• Anonyymi

Ilmeisesti joku mollaus tarkoitus alottajalla.

• Anonyymi

Ja ruokakaupassa miettiä mitä aikoo syödä.

• Anonyymi

Osta Kianta keittiöltä.

• Anonyymi

Kajaanista halvimmat kaapit...

• Anonyymi

Tämäkin on vähän kuin auton osto. Toiset ostaa halvimman ja toiset haluaa laatua. Jokainen saa valita itselleen sopivimman. Onneksi kaikkien ei ole pakko ostaa sitä halvinta.

• Anonyymi

Ettäkö te paavot älyä, että kaikki kalustevalmistajat käyttää samojen ovitehtaiden ovia. Ei niitä kalustefirmat itse tee. Samoin runkojen levyt tulee alihankkijoiltavalmiiksi sahattuna ja reunalistotettuna. Kalustefirma vain puristaa rungot kasaan. Joitakin hyllyjä tekevät itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettäkö te paavot älyä, että kaikki kalustevalmistajat käyttää samojen ovitehtaiden ovia. Ei niitä kalustefirmat itse tee. Samoin runkojen levyt tulee alihankkijoiltavalmiiksi sahattuna ja reunalistotettuna. Kalustefirma vain puristaa rungot kasaan. Joitakin hyllyjä tekevät itse.

Muutamia vuosia sitten oli näin, kaluste ovissa oli 4 eri laatu luokkaa koskien ovien levyjä.
        Pinta sama mutta runko eri.
        Hinta määräytyi laadun mukaan.
        Tiedä sitten miten nyt mutta epäilen systeemin olevan ihan saman tänä päivänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä älytään ! Tärkein asia kaapeissa onkin saranat, niistä erottaa laadun joka maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä älytään ! Tärkein asia kaapeissa onkin saranat, niistä erottaa laadun joka maksaa.

Saranat samoja kaikilla. Ikealla erilaisia. Samoin laatu ei yllä suomalaisen tasolle. Ainakaan huonekaluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saranat samoja kaikilla. Ikealla erilaisia. Samoin laatu ei yllä suomalaisen tasolle. Ainakaan huonekaluissa.

No ei todellakaan ole samoja vain muutama käyttää huippulaatuisia !

• Anonyymi

Kannattaa olla niin kätevä, että tekee itse.....
      Jollakin onnistuu, mutta usealla ei.

• Anonyymi

Ei onnistu kellään sahailla melamiinilevyjä siististi, jos ei ole levysirkkeliä, jossa on ylä- ja alaterä. Yksiterä sirkkeli repii alapuolen niin kuin rotta olisi jyrsinyt.

• Anonyymi

Kannattaa tulla kaapista ulos.

• Anonyymi

S. A. A. T.. A. N. A. N
      R. U. N. K. K. A. R. I
      H. I. N. T. T. A. R. I. T!!

• Anonyymi

Tulit ulos! Orkunko sait samalla?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3471
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      8
      1524
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1463
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1255
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      883
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      883
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      848
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      808
    Aihe