Keittiöön kaapistoja ostaessa, kannattaa ottaa useammalta firmalta tarjous ennen ostopäätöstä.
Kaapistot keittiöön
17
1503
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tällaisia itsestäänselvyyksiä pitää täällä kirjoitella?
- Anonyymi
Kannattaa hengittää, syödä ja juoda päivittäin ettei kuole.
- Anonyymi
Ilmeisesti joku mollaus tarkoitus alottajalla.
- Anonyymi
Ja ruokakaupassa miettiä mitä aikoo syödä.
- Anonyymi
Osta Kianta keittiöltä.
- Anonyymi
Kajaanista halvimmat kaapit...
- Anonyymi
Tämäkin on vähän kuin auton osto. Toiset ostaa halvimman ja toiset haluaa laatua. Jokainen saa valita itselleen sopivimman. Onneksi kaikkien ei ole pakko ostaa sitä halvinta.
- Anonyymi
Ettäkö te paavot älyä, että kaikki kalustevalmistajat käyttää samojen ovitehtaiden ovia. Ei niitä kalustefirmat itse tee. Samoin runkojen levyt tulee alihankkijoiltavalmiiksi sahattuna ja reunalistotettuna. Kalustefirma vain puristaa rungot kasaan. Joitakin hyllyjä tekevät itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö te paavot älyä, että kaikki kalustevalmistajat käyttää samojen ovitehtaiden ovia. Ei niitä kalustefirmat itse tee. Samoin runkojen levyt tulee alihankkijoiltavalmiiksi sahattuna ja reunalistotettuna. Kalustefirma vain puristaa rungot kasaan. Joitakin hyllyjä tekevät itse.
Muutamia vuosia sitten oli näin, kaluste ovissa oli 4 eri laatu luokkaa koskien ovien levyjä.
Pinta sama mutta runko eri.
Hinta määräytyi laadun mukaan.
Tiedä sitten miten nyt mutta epäilen systeemin olevan ihan saman tänä päivänä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä älytään ! Tärkein asia kaapeissa onkin saranat, niistä erottaa laadun joka maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä älytään ! Tärkein asia kaapeissa onkin saranat, niistä erottaa laadun joka maksaa.
Saranat samoja kaikilla. Ikealla erilaisia. Samoin laatu ei yllä suomalaisen tasolle. Ainakaan huonekaluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saranat samoja kaikilla. Ikealla erilaisia. Samoin laatu ei yllä suomalaisen tasolle. Ainakaan huonekaluissa.
No ei todellakaan ole samoja vain muutama käyttää huippulaatuisia !
- Anonyymi
Kannattaa olla niin kätevä, että tekee itse.....
Jollakin onnistuu, mutta usealla ei.- Anonyymi
Ei onnistu kellään sahailla melamiinilevyjä siististi, jos ei ole levysirkkeliä, jossa on ylä- ja alaterä. Yksiterä sirkkeli repii alapuolen niin kuin rotta olisi jyrsinyt.
- Anonyymi
Kannattaa tulla kaapista ulos.
- Anonyymi
S. A. A. T.. A. N. A. N
R. U. N. K. K. A. R. I
H. I. N. T. T. A. R. I. T!!- Anonyymi
Tulit ulos! Orkunko sait samalla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379