Olen katsellut kun kahdessa eri talossa on jossain asunnoissa kummalliset väriä vaihtavat valot milloin huone on sininen, punainen, vihree tai keltainen. Mikä tarkoitus näillä on. Luulis ottavan silmiin. Itse en tälläisiä voisi pitää
Mikä tarkoitus
11
377
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko kasvien kasvatuslamppuja.
- Anonyymi
Voihan ne ollakin ja ledeillä myös pystyy leikkiin väreillä, mutta miksi ihmeessä joku vaihtaa asunnossa valoa moneen kertaan päivän sisällä. Mäkin olen jossain nähnyt tollasta mitä aloittaja kertoo.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan ne ollakin ja ledeillä myös pystyy leikkiin väreillä, mutta miksi ihmeessä joku vaihtaa asunnossa valoa moneen kertaan päivän sisällä. Mäkin olen jossain nähnyt tollasta mitä aloittaja kertoo.
lajijasurisNiin välillä huone on ihan punainen, sitten ihan sininen, sitten vihreä ja keltainen ja ne on voimakkaat värit
- Anonyymi
Ei ole kasvatuslamppuja. Ne ei ole monivärisiä ja vaihda väriä yhtä mittaa
- Anonyymi
Kahden eri talon pihalla on punainen auto. Mikä tarkoitus niillä on? Itse en voisi tällaisia pitää. Käväisepä kysymässä.
- Anonyymi
Jos on punainen valo ikkunassa, se tarkoittaa, että siellä on asiakas sisällä. Vihreä tarkoittaa vapaata ja keltainen ehkä sitä, että kohta vapautuu...
- Anonyymi
Jaaha taas tää juttu alkaa. ja kohta juttuun tulee pikkurouva
- Anonyymi
Voiskohan liittyä jotenkin huumeisiin
- Anonyymi
No ei liity huumeisiin eikä pikkurouviin. Nykyisin teinit, ja miksei muutkin, virittelevät huoneisiinsa tuollaisia tunnelmavaloja. Niitä voi sitten vaihdella fiiliksen mukaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983